Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikilla naisilla on tarve venytellä yleisissä saunoissa? Itsensä esittelyäkö?

Vierailija
11.01.2025 |

Olen ihmetellyt sekä kylpylöissä että uimahalleissa, että hoikilla naisilla on monesti ihmeellinen tarve venytellä itseään pitkään ja hartaasti naisten saunassa? Onko siis hoikilla joku suurempi tarve venytellä kroppaansa vai onko kyseessä se, mitä epäilen....? Tarve esitellä oman kroppansa paremmuutta tavisnaisten ja ylipainoisten seurassa samoilla lauteilla? Oon oikeesti ihmetellyt tuota tosi monta kertaa.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hoikkia juuri sen vuoksi, että venyttelevät ja liikkuvat.

Vierailija
22/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttelen pimperoani aina saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saunassa edes mahtuu venyttelemään, siellä on yleensä muitakin kuin venyttelijä

Vierailija
24/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja venyttelen aina saunassa. Lihakset lämpöisinä se tekee hyvää. Kokeilisit sinäkin!

Vierailija
25/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat levällään venytellään, eiköhän siinä ole jokin perverssio oikeasti, mutta tosiaan, nätä näkee varsin useasti ja siitä tulee semmoin karmea vastenmielisyys että jos joutuu uudestaan kokemaan saman. Ärsyttävämpi kuin ne päälle kymmenvuotiaat pojat. 

Vierailija
26/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venyttely tekee hyvää. He pystyvät venyttelemään. Ylipainoiset ei taivu venyttelyasentoihin. 

Kyseessä on aina ollut lauteilla tapahtuva venyttely kohti kattoa ja sivulle. Ei mitään suurta akrobatiaa ja sujuisi kyllä ylipainoisiltakin.

- ap

Kieltämättä outoa, kun pitää ahtaassa saunassa käydä makuulle niin että jalkoväli näkyy ovelle. Ja levitellä. Huomiohakuisuudelta vaikuttaa. 

Vierailija
27/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä ainakin venyttelen saunassa. Jos joku loukkaantuu siitä, niin omapa on mielipahansa. Ja en ole hoikka, vaan jonkin verran ylipainoinen. Nimenomaan saunassa on hyvä venytellä uinnin jälkeen. En tosiaan ymmärrä näitä, jotka kokevat että kyse on jostain itsensä esittelystä. Ei sinne saunaan mennä muiden katseltavaksi, antakaa ihmisten nauttia saunasta ja olla pesutiloissa rauhassa. Itse lähinnä mietin, että mikä vamma osalla on kun pitää tuijottaa muita ihmisiä ja sitä miten kukakin venyttelee tai peseytyy sen sijaan, että keskittyy omaan olemiseensa. Ei se alaston keho nyt sentään niin poikkeuksellinen näky ole, jos kerta yleisiä saunoja kehtaa käyttää.

Vierailija
28/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinut ja kosketuksissa kroppani kanssa niin tietysti venyttelen vaikka julkisessa saunassa jos venytellyttää. Saunan kuumuudessa tulee sama raukea olo kuin joogasta, niin tietysti teen mikä tuntuu hyvältä. Ja kun käyn siellä joogassa kolme kertaa viikossa, niin kroppa on myös sen näköinen. En ollut tietoinen että muut seuraavat toisten saunomisia tällaisella tarkkuudella.

Vierailija
29/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaavat huomiota.

Vierailija
30/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyykkyvatkaan huolella.

Vierailija
31/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Mä myös välillä hyväillen itseäni saunassa eli annan pilluhierontaa. 

Miten se on mahdollista? Olet mies, ymmärrätkö?

Vierailija
32/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat huomiota.

Kaipaavatko myös lihavat venyttelijät huomiota vai onko sevheidän tapauksessaan peruslihashuoltoa?

Vierailija
33/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin menen isossa saunassa niin että laitan jalat haara-asentoon ja pyllistän autuaasti niin että sormet koskettaa varpaita, koska oon niin upee ja kateelliset katsovat tilannetta inhoten. 

Vierailija
34/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kuin kissoja, kun on lämmin niin heti alkavat venyttelemään, liittyy jotenkin aineenvaihduntaan.

Vierailija
35/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus venyttelevistä naisista alasti saunassa kiihottaa minua miehenä. Ymmärrän kyllä että sinua ihmetyttää tämä. Jos joku mies tekisi saman saunassa niin sitä ei hyvällä katsottaisi. On se vaan yleisessä saunassa jotenkin sopimatonta pervoilua. 

Vierailija
36/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän epäilyttävää pimppi ammollaan venytellä yleisessä saunassa. Haloo miettikää uudelleen. 

Vierailija
37/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, itsestään selvää asiaa pitää kysyä.. Tekis se venyttely hyvää sunkin lihaksille.. 

Vierailija
38/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ja milloin viimeksi venyttelit kunnolla? 

Vierailija
39/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte jos joutuisitte miesten puolelle? Ja kaikki venyttelisivät itseään. Hui. Juoksu ja pako.

Vierailija
40/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttely löylyhuoneessa omalla paikalla istuen on aivan tavallista, enkä ole tullut ajatelleeksi, että siinä olisi kokokohtaisia eroja. Muuten voi olla, että joitain ei niin hoikkia jännittää kehollisuuden sen tyyppinen esilletuominen julkisesti. Liikunnanharrastajat voivat joskus olla liiankin estottomia - ehkä koska ruumiillisuus on niin keskeinen ja itsestäänselvä osa elämäntapaa. Esimerkiksi käyttäytyminen sekasaunassa on jo astetta vaativampi asia sopivuusseikkojen osalta, eikä haittaisi ymmärtää se, vaikka vartalo olisi miten erinomaisessa muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän