Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikilla naisilla on tarve venytellä yleisissä saunoissa? Itsensä esittelyäkö?

Vierailija
11.01.2025 |

Olen ihmetellyt sekä kylpylöissä että uimahalleissa, että hoikilla naisilla on monesti ihmeellinen tarve venytellä itseään pitkään ja hartaasti naisten saunassa? Onko siis hoikilla joku suurempi tarve venytellä kroppaansa vai onko kyseessä se, mitä epäilen....? Tarve esitellä oman kroppansa paremmuutta tavisnaisten ja ylipainoisten seurassa samoilla lauteilla? Oon oikeesti ihmetellyt tuota tosi monta kertaa.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
2/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttely tekee hyvää. He pystyvät venyttelemään. Ylipainoiset ei taivu venyttelyasentoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mikä lie syynä. Ehkei hävetä niin paljoa kuin muita. Tuntevat itsensä normaaliksi?

Vierailija
5/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venyttely tekee hyvää. He pystyvät venyttelemään. Ylipainoiset ei taivu venyttelyasentoihin. 

Kyseessä on aina ollut lauteilla tapahtuva venyttely kohti kattoa ja sivulle. Ei mitään suurta akrobatiaa ja sujuisi kyllä ylipainoisiltakin.

- ap

Vierailija
6/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvat paljon, siihen kuuluu venyttely. Monesti saunomista on edeltänyt treeni, jonka jälkeen venyttely tuntuu hyvältä.

Vierailija
7/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lämpö auttaa lihaksia rentoutumaan, mikä tekee venyttelystä tehokkaampaa ja vähemmän kivuliasta. Lihaskireys voi vähentyä, ja venytys voi tuntua mukavammalta. 

Vierailija
8/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä nähnyt. Mutta yleensä hoikat urheilee ja urheilijat venyttelee. Sauna on yksi paikka missä lihaksia huolletaan.

Vierailija
9/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tavisplösö ja venyttelen uimahallin saunassa ihan siksi, että uituani vauhdikkaasti kaksi kilometriä, se vetreyttää treenin rasittamia lihaksia ihan mukavasti. Ehkä se on hoikilla ihan sama juttu. En ole kyllä muiden venyttelyihin sen ihmeemmin kiinnittänyt huomiota... 

Vierailija
10/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä venyttelen aina saunassa. Miksi en venyttelisi?

Vierailija
11/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaavat venytellä. 

Vierailija
12/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän liity lämmön tunteeseen saunassa ja rentoutumiseen. Kenties olet joskus kuullut ettei lihaksia saisi venyttää kylmiltään? Sauna lämmittää ja rentouttaa kehoa. Venyttely voi siksi tuntua mukavalta

Vierailija
13/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuvat paljon, siihen kuuluu venyttely. Monesti saunomista on edeltänyt treeni, jonka jälkeen venyttely tuntuu hyvältä.

Höpö höpö. Kyllä se venyttely muillekin mukavalta tuntuisi, mutta lihavat on haukuttu niin maan rakoon, että vain hoikat kehtaavat tuolla tavalla tuoda kehonsa esiin. 

Vierailija
14/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mutta uskon kyllä että venyttely kuuluu hoikkaan ja urheilulliseen olemukseen kuin ap:lla wiineri ja kermakaakao vesijuoksun jälkeen 

Vierailija
15/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Mä myös välillä hyväillen itseäni saunassa eli annan pilluhierontaa. 

Vierailija
16/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelen kroppaani sitten kesäisin lyhyessä hamosessa, saunassa venyttelen koska se tekee treenatuille lihaksille hyvää. Jotenkin ihanan katkera aloitus taas, klassista aaveeta 😂

Vierailija
17/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap kiinnittää huomionsa vain niihin hoikkiin venyttelijöihin. Mikä lienee syynä? Ite olen melkein ylipainoinen keski-ikäinen, ja todellakin venyttelen aina saunassa.

Vierailija
18/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelevät itseään

Vierailija
19/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap kiinnittää huomionsa vain niihin hoikkiin venyttelijöihin. Mikä lienee syynä? Ite olen melkein ylipainoinen keski-ikäinen, ja todellakin venyttelen aina saunassa.

Tätä en halua nähdä

Vierailija
20/128 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pyörtyä 70-luvulla. Liikunnanope oli saunassa kanssamme (en syytä muista) ja nosti jalat eteen. Näin pillun ja tamponinnarun sieltä.

Olin kai 12 v.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi