Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko sinä tai läheisesti hengissä ilman nykyajan lääketiedettä?

Vierailija
11.01.2025 |

Itse todennäköisesti olisin, lapsista muutama olisi kuollut kun on ollut keuhkokuumetta, pienenä keltaisuutta... Jne..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut heti synnyttyä. Samoin äitini.

Vierailija
42/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea todentaa. Ei ole sairauksia eikä katkenneita kylkiluita pahempaa tapaturmaakaan joten niiden perusteelka kyllä. Tartuntataudeista ei tiedä kun lääketiede ja nykytietämys hygieniasta pitää huolta laumasuojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiselläni oli syöpä, ehkä ei olisi enää hengissä ilman hoitoa.

Vierailija
44/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kuollut synnytykseen.

Sama täällä; sekä minä että lapsi olisimme kuolleet ilman hätäsektiota.

Vierailija
45/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kuolla jo äitini synnyttäessä. Ja viimeistään siinä kohtaa kun itse synnytin ekan kerran.

Vierailija
46/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisin hengissä, mutten työkykyinen.

Vierailija
47/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut jo synnytyksessä 1978.  Nyt kuolisin astmaan. 

Vierailija
48/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 3 lastani olisivat kuolleet raskaudessa/syntymässä. Keskosia kaikki. Olisin itsekin todennäköisesti kuollut (keskonen). Tai viimeistään astmakohtaukseen ja anafylaksiaan parikymppisenä. 

Vierailija
49/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen kun ne sai elvytettyä minut kun meinasin päästä kärsimyksistäni

Vierailija
50/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nykyaikaa? Opiskellessani kerrottiin että elinikää ovat pidentäneet noin 80% rokotteet, antibiootit, ravitsemus (ml tupakoimattomuus, asbesti + voimakkaasti karsinogeeniset myrkyt) ja hygienia. 10% kirurgia. Pieni loppuosuus jakaantuu muualle, esimerkiksi verenpainelääkkeisiin. Nythän voisi olla merkittävä vaikutus esimerkiksi metmorfiinilla tai uusilla laihdutuslääkkeillä, en tiedä. Farmaseutti, mutta kiinnostunut asioista. Lastentaudit kärsin, silloin ei rokotettu kaikkeen. Tuskin olisin kuollut. Tuhkarokko, vesirokko, vihurirokko käyty, eikä varsinkaan vesirokko ollut mukava teini-iässä, sain ikuiset arvet. Antibiootteja en ole aidosti vielä tarvinnut, vaikka pari kertaa käyttänyt lääkärin määräyksestä.

Vierailija
51/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, sillä minulla on Sjögrenin oireyhtymä, autismin kirjo ja laaja-alaiset oppimisvaikeudet (jota ennen kutsuttiin heikkolahjaisuudeksi). Laaja-alaisten oppimisvaikeuksien ja autismin kirjon takia luonto olisi ennen karsinut minut, sillä minussa on niinkin hupaisia piirteitä, etten pärjäisi metsässä liikkuessa, sillä tietäisin eksyväni. Todennäköisesti olisin noihin aikoihi joutunut susien suuhun puutteellisten koordinaattien takia. No, nykyään kun ympäristö on kaupungistunut, niin eipä siitä murhetta ole vaikka tällainen kädetön ihminen olen, niin sentään kaupunkiympäristössä on aina joku, joka vastaa talon asioista eikä tarvitse mennä sinne "ankeaan" metsään. Ja kiitos myös nykyisen tietotekniikan. Sjögrenin syndrooman takia olisin ollut muinoin puolisokea, ja jos oli alkeellisempia silmälasimalleja, niin tuskin olisin pärjännyt niillä pitkään.

Vierailija
52/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se olisi ollut menoa jo ennen ensihenkäystä. Hätäsektiolla synnyin.

Vierailija
53/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut ehkä jo sikiönä tai sitten 7-vuotiaana, jolloin tarvitsin vatsan alueen leikkauksen.

Vierailija
54/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Isä olis kuollut umpisuolen puhkeamiseen jo ennen kun ois ehtinyt siittää mua. Äiti ja minä oltais taidettu kuolla synnytyksessä. Sisko aivokalvontulehdukseen. Minä aikuisena olisin kuollut kohtutulehdukseen. Lapsi varmaan influenssaan+jälkitauteihin, toinen lapsi ehkä ripulitautiin.

Kaikki nämä tietäen ottaa päähän kuunnella joidenkin valitusta lääketiedettä vastaan. Lääketieteen kehittyminen on ollut merkittävin parannus ihmiskunnan historiassa. Kaikki aika ennen modernia lääketiedettä on ollut siinä mielessä aika kauheaa. 

Vierailija
55/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Jalka on lapsena murtunut. Se olisi voinut korjautua, mutta todennäköisesti huonosti.

Koronan jälkeen on tullu useita vakavia terveysongelmia, jotka vaativat monenlaista lääkitystä. Voisin ehkä selvitä hengissä ilman lääkkeitäkin, mutta voisin varmaan aika huonosti ja saattaisin kuolla useampaankin asiaan.

Lääkkeillä voin erittäin hyvin.

Vierailija
56/61 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. Väärät lääkkeet ja hoito. Hengissä.  Oikeat lääkkeet ja hoito. Sattumaa, kenet kohtaa terveydenhoidossa. 

Vierailija
57/61 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin elossa, hampaitteni tila voisi tosin olla ikävä

Vierailija
58/61 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk hengissä olisin, mutta rampa ja eläisin jatkuvissa, hirveissä kivuissa. Taustalla onnettomuus, josta vakava alaraaja/lonkkavamma.

Jälkikasvu olisi hengissä. Paljon on läheisiä menehtynyt nykylääketieteestä huolimatta.

Vierailija
59/61 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,olisin kuollut raskausmyrkytykseen ja samoin lapsi. Hätäsektio pelasti.

Vierailija
60/61 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes syntynyt,äitini ei kyennyt synnyttämään alakautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä