Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube: Sari Kenttämaan tapaus

Vierailija
11.01.2025 |

Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.

Kommentit (773)

Vierailija
301/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari on spekuloinut videoillaan että rahan takia lapset otettiin häneltä pois ja seuraavaksi otetaan isältäkin pois ja sijoitetaan jonnekin joka saa paljon rahaa lapsista.

Ei ole ok mainita kaikkien mahdollisten ihmisten nimiä Youtubessa eikä paheksua esim tapaamispaikan valvojia. Hehän tekevät työtään. Tosin eihän Sari työnteosta mitään tiedä kun ei käy töissä.

Ymmärrän näitä hänen huoliansa, ihmisiä tulisi aina keskittyä kuuntelemaan ja ymmärtämään.

Kun ihmisiä kohdellaan huonosti ja kaltoin, on täysin ymmärrettävää että heille tulee pahoja olotiloja.

Ketään ei saisi, lasta tai aikuista, koskaan jättää yksin kun he kokevat turvattomuutta tai ovat peloissaan.

Vierailija
302/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako tänne yksi vai useampi sekava ihminen jolta lapset viety ja tapaa valvotusti. Viestinne ovat sekavaa etten ihmettele yhtään miksi että ole lastenne kanssa enempää tekemisissä. Sarin kaltaisia, harhoissa olevia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako tänne yksi vai useampi sekava ihminen jolta lapset viety ja tapaa valvotusti. Viestinne ovat sekavaa etten ihmettele yhtään miksi että ole lastenne kanssa enempää tekemisissä. Sarin kaltaisia, harhoissa olevia ihmisiä.

Minä tässä olen lähinnä kirjoittanut mieleeni tulevia asioita. Sinusta tuntuu sekavalta joten sinun täytyisi muistaa ettet syyttäisi siitä minua esimerkiksi tässä kohdassa. Olet lisäksi täysin läpinäkyvä kielteisyytesi kanssa. Sinulla on varmasti aika paljon psyykkisiä ongelmia itselläsi. Huumorin ymmärrän mutta olisi tärkeää ettei tultaisi vakaviin asioihin sen kanssa, hieman siis tilannetajua sinullekin. Tuollainen käytös ei ole soveliasta älykkään ihmisen käytöstä.

Vierailija
304/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoittaminen on myös lempiaiheitani kun puhutaan ihan koko elämästä. 

Joskus esimerkiksi siskonikin tuli hieman häpeissään kysymään minulta mitä eksäni tarkoitti viestissä jonka oli siskolleni lähettänyt, siskoni ei ymmärtänyt sitä ihan täysin tai ollut ihan varma tulkitseeko hän oikein.

Minua lähinnä nauratti ja sanoin että minä ymmärrän tuota, voin suomentaa hänet sinulle eli siis kertoa mitä siinä viestissä sanotaan/tarkoitetaan.

Puhekieli on aika rikasta Suomessa.

Vierailija
305/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus esimerkiksi siskonikin tuli hieman häpeissään kysymään minulta mitä eksäni tarkoitti viestissä jonka oli siskolleni lähettänyt, siskoni ei ymmärtänyt sitä ihan täysin tai ollut ihan varma tulkitseeko hän oikein.

Minua lähinnä nauratti ja sanoin että minä ymmärrän tuota, voin suomentaa hänet sinulle eli siis kertoa mitä siinä viestissä sanotaan/tarkoitetaan.

Tarinoita ja runojakin täytyy ymmärtää. Kaikesta ei kannata tehdä pahuutta ja jos ei ymmärrä niin kannattaa rohkeasti kysyä. Asiat selviävät selvittämällä niitä.

Vierailija
306/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskottavia Sarin kertomukset!

On tullut myös paljon esille semmoista että kertoo jotain mut sit jossain videoissa kumoutuu hänen kertomat.

Yksi esimerkki. Hänen suku ei saa pitää yhteyttä lapsiin. Mut vasta kertonut että siellä onkin hänen sisaruksia jotka tiiviisti tekemisissä lasten kans. Eikä tämä ole ainut kerta.

Oon itse kokenut vainon ja lähisuhdeväkivallan. Sen kokeneena kierrän kaikki semmoset ihmiset kaukaa jotka jakavat somessa exän nimet ja asiat.

tämä!

Vierailija
307/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Sarilla on välit poikki tähän siskoonsa, joka on hyvissä väleissä lasten isän kanssa.

Eihän tämä Sari ymmärrä narsismin luonnetta ollenkaan. Hänen mielestään se voidaan diagnosoida hänen kokemuksiensa ja sepityksiensä pohjalta eli sen mukaan miten Sari reagoi.

Kun lapset haettiin poliisivoimin pois Lapista, Sari meinas itse joutua pakkohoitoon.

Ilmeisesti tämän uhkan takia muutti Ylitorniolle. Tampereella oli hänen mielestään korruptoituneita lääkäreitä. 

Vierailija
308/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu Sarilla on välit poikki tähän siskoonsa, joka on hyvissä väleissä lasten isän kanssa.

Eihän tämä Sari ymmärrä narsismin luonnetta ollenkaan. Hänen mielestään se voidaan diagnosoida hänen kokemuksiensa ja sepityksiensä pohjalta eli sen mukaan miten Sari reagoi.

Kun lapset haettiin poliisivoimin pois Lapista, Sari meinas itse joutua pakkohoitoon.

Ilmeisesti tämän uhkan takia muutti Ylitorniolle. Tampereella oli hänen mielestään korruptoituneita lääkäreitä. 

Olen kuullut myös jonkun sanoneen että Tampereella on korruptautunutta lääkärihenkilökuntaa. Näissä voi olla paikkansapitävyyttä.

Jotenkin miellätte kaiken huonoksi ja annatte myös ymmärtää niin, miksi ette voisi ajatella asioita vähän rennommin? Siten oppisikin enemmän.

Olen saanut paljon hyötyä muiden kokemuksista, olen kiitollinen kaikesta elämästä ympärilläni joka opettaa minulle asioita.

Vierailija
309/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N persoonia ei kyllä saada pakkohoitoon kovin helpolla. Nukkuvat yönsä hyvin, kun eivät tunne empatiaa 

Vierailija
310/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korruptautunutta, vaan korruptoitunutta. 😅

Vierailija
311/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N persoonia ei kyllä saada pakkohoitoon kovin helpolla. Nukkuvat yönsä hyvin, kun eivät tunne empatiaa 

Miksi ne sinne hoitoon pitäisi saada? Loppuisi työntekijätkin. 😅

Vierailija
312/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarin mielestä narsismi vaivaa lasten isää ja hän voi diagnoosin siitä antaa omien tuntemuksiensa perusteella.

Saria vietiin lääkärien arvioitavaksi ilmeisesti vainoharhojensa takia. 

Vierailija
313/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarin mielestä narsismi vaivaa lasten isää ja hän voi diagnoosin siitä antaa omien tuntemuksiensa perusteella.

Saria vietiin lääkärien arvioitavaksi ilmeisesti vainoharhojensa takia. 

Hyvä että vietiin, kaikki eivät saa apua näissä tilanteissa. Ehkä alamme jo oppia Suomessakin hoitamaan ihmisiä laadukkaammin.

Vierailija
314/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika pelottava fiilis tuli ainakin itselle, kun katsoin tuon videon, jossa lukee opettajan (P. Seppälä) kirjoittaman kirjeen.

Olen katsonut useita videoitaan ja semmoinen olo on tullut, että en kyllä omia lapsiani haluaisi jättää hänelle hoitoon.

Vierailija
315/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika pelottava fiilis tuli ainakin itselle, kun katsoin tuon videon, jossa lukee opettajan (P. Seppälä) kirjoittaman kirjeen.

Olen katsonut useita videoitaan ja semmoinen olo on tullut, että en kyllä omia lapsiani haluaisi jättää hänelle hoitoon.

Löytyisikö keneltäkään mitään positiivista sanottavaa hänestä tässä asiassa? Olen itsekin kohdannut vastaavan lyttäyksen joten tiedostan miten kammottavaa se voi olla, tiedättekö miten paljon pahaa te aiheutatte muille näillä lyttäyksillänne? Olen lukenut palstalta useasti siitä kuinka tulisi auttaa ja tukea muita, kukaan ei ole täydellinen ja virheetkin ovat ok. Miksi tämä ei nyt sitten kuitenkaan toteudu kaikkien kohdalla? 

Vierailija
316/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän oli nyt syksyllä hakemassa lastenhoitajan opiskeluun, oppisopimukseen tai töihin hoitaan lapsia. Ajattelin, että voi herranjestas, en antaisi ikinä lapsiani hänen hoitoon.

Nyt syksyllä hänestä tuli mummo, kun hänen esikoinen sai lapsen. On heidän luonaan usein hoitamassa vauvaa tai avustamassa tuoretta perhettä. Kuulostaa vähän riskiltä.....

Vierailija
317/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän oli nyt syksyllä hakemassa lastenhoitajan opiskeluun, oppisopimukseen tai töihin hoitaan lapsia. Ajattelin, että voi herranjestas, en antaisi ikinä lapsiani hänen hoitoon.

Nyt syksyllä hänestä tuli mummo, kun hänen esikoinen sai lapsen. On heidän luonaan usein hoitamassa vauvaa tai avustamassa tuoretta perhettä. Kuulostaa vähän riskiltä.....

Sinä kuulostat lähinnä vain säälittävältä ihan itse. Hyi kamala mitä ihmisiä, älkää vain auttako ketään, hätistäkää nyt niitä toimettomia sossuja asialle jotta voivat itse auttaa näitä avun ja tuen tarvitsijoita.

Vierailija
318/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luottais lapsia hälle. Ihminen joka on noin rajaton. Eikä ymmärrä edes tekevänsä väärin niin ei voi hoitaa yhtään ketään. 

Vierailija
319/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinoita ja runojakin täytyy ymmärtää. Kaikesta ei kannata tehdä pahuutta ja jos ei ymmärrä niin kannattaa rohkeasti kysyä. Asiat selviävät selvittämällä niitä.

On pikkasen vajaata tämä porukka, ei ne ymmärrä näitä asioita ja ilmeisesti ne sossut käyttää hyväksi näitä vajaaälyisiä toimissaan.

Vierailija
320/773 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni lapsi ilahtuu jos oma vanhempi ilmestyy kesken luokkaretken ja lausuu lapselle runon kaikkien luokkakaverien kuullen? Kyllä nyt aika moni ymmärtää, että tuo varmasti tuntuu lapsesta lähinnä nololta.

Ketju on lukittu.