Youtube: Sari Kenttämaan tapaus
Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa nyt ollut kyse että S on muuttanut Lappiin ilman isän suostumusta.
Osaako joku kaljoitteleva pössyttelevä ns.isä edes tajuta mikä on suostumus,,
Kerron faktan Suomen sossutyypeistä:
He aina tahtovat sotaa vanhempien välille, he aina kehottavat tekemään rikosilmotuksia ja lähestymiskieltojen, he nauttivat draamasta ja siitä sotatilasta, jossa pascha lentää
Vierailija kirjoitti:
He aina tahtovat sotaa vanhempien välille, he aina kehottavat tekemään rikosilmotuksia ja lähestymiskieltojen, he nauttivat draamasta ja siitä sotatilasta, jossa pascha lentää
Kyllä se on ihan se väkivaltainen vanhempi joka sen sodan aloittanut.
Sossut ja muut viranomaiset pyrkii turvaamaan lapsille turvalliset olot. Heitä vain on töissä liian vähän.
putinkin oikeuttaa tekonsa. Ja syyttelee muita
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vahvistan tämän. Minullakin on kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossut ja muut viranomaiset pyrkii turvaamaan lapsille turvalliset olot. Heitä vain on töissä liian vähän.
Putin ei kuulu tähän mitenkään.
Kaikissa huoltajuuskiistoissa ei ole kyse väkivaltaisuudesta ja jos tarkemmin ajatellaan niin väkivaltarikokset kuuluisivat poliisille eikä vain niille sossuille. Suomessa pelataan kokemusmaailmalla, dramatisoimisella/kauhistelulla, suorilla valheilla ja asioiden mieleisellä sanoittamisella. Tämä on vakavaa oikeusmurhaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no, eipä se yhdessä yössä se Euroopan korruptoitunein perceenläpimaa Ukraina miksikään ihannemaaksi ole muuttunut. Itse Zele löytyy Pandoran papereista, maa korruption syövyttämä jossa omat ovat vieneet jopa kansalaisten säästöt pankista ja nyt sittten anotaan almuja.. hyi hyi rikollisten, VAUVATEHTAIDEN ja horolen maa. Hiviä myös.. katukuva näyttää samalta ku 1994. Ei mitään muutosta..
Näitä pikku putineita on myös vanhempina.
Oikeuttavat itselle väkivallan, kuvittelevat omistavansa perheen jäsenet ja jos perhe päättää paeta niin vikahan on muissa. Ei pikku putinissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa huoltajuuskiistoissa ei ole kyse väkivaltaisuudesta ja jos tarkemmin ajatellaan niin väkivaltarikokset kuuluisivat poliisille eikä vain niille sossuille. Suomessa pelataan kokemusmaailmalla, dramatisoimisella/kauhistelulla, suorilla
Ja jos sosiaalityöntekijät ovat itse toimineet väärin niin he eivät myönnä niitä virheitä.
Jos yrität hoitaa asioita ja oikaista niitä niin et pääse kuuluviin jos näin halutaan. Olen itsekin kertonut aika paljon asioita täysin selkeästi mutta niilläkään ei ole ollut mitään vaikutusta mihinkään positiivisesti eikä niitä näy missään. Tämä on murhaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa huoltajuuskiistoissa ei ole kyse väkivaltaisuudesta ja jos tarkemmin ajatellaan niin väkivaltarikokset kuuluisivat poliisille eikä vain niille sossuille. Suomessa pelataan kokemusm
Myös yhteydenpidosta valehdellaan hyvin paljon, niin heidän omasta kuin perheidenkin yhteydenpidosta. Kaikki valehtelevat päin näköä ja katoavat, ei kovin tervehenkistä toimintaa tämäkään.
Jos yhteydenpito kielletään perheenjäsenten välillä turhan takia, voisi miettiä mitä kaikkea siitä voi seurata?
Turvallisuusasiat? Ottakaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhteydenpito kielletään perheenjäsenten välillä turhan takia, voisi miettiä mitä kaikkea siitä voi seurata?
Tämä ei ole ennen ollut normaali käytäntö, vain äärimmäisen vakavissa rikosasioissa, nekin ohjeistukset ovat silloin syystä.
Ihmisten tunteita tulisi ymmärtää ja ottaa kaikki asiat huomioon näissä.
Aina tulisi olla aktiivinen seuranta joka mahdollistaa muutosten tekemisen tarpeen vaatiessa! Äärimmäisen tärkeä tieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole ennen ollut normaali käytäntö, vain äärimmäisen vakavissa rikosasioissa, nekin ohjeistukset ovat silloin syystä.
Ihmisten tunteita tulisi ymmärtää ja ottaa kaikki asiat huomioon näissä.
Aina tulisi olla aktiivinen seuranta joka mahdollistaa muutosten tekemisen tarpeen vaatiessa! Äärimmäisen tärkeä tieto!
Myös ristiriitaisia ohjeita annetaan hyvin paljon ja näistäkin vielä lisäksi seuraa eripuraa ja lisää ongelmia.
Jos vanhempi pyrkii manipuloimaan lasta ja on haitaksi lapsen kehitykselle niin on ihan perusteltua kieltää yhteydenpito!
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi pyrkii manipuloimaan lasta ja on haitaksi lapsen kehitykselle niin on ihan perusteltua kieltää yhteydenpito!
Asioihin täytyy puuttua ja lisäksi lapsen ohjaaminen, opastaminen ja auttaminen ei ole manipuloimista vaan auttamista.
Vaaditaan suhteellisen korkeaa älykkyysosamäärää jotta ymmärtää nämä asiat oikein, näkee oikein ja tekee oikeat havainnot. Lisäksi täytyy osata toimia oikein.
Eräskin vanhempi naishenkilö, valvoja alkoi itkupitkuraivareihin koska ei saanut määräillä lasteni ja minua. Hän ei suostunut ymmärtämään että lasta ei saa pakottaa puhumaan. Hän siis alkoi takomaan tietokonetta vasten jalkojansa kun siis istui sohvalla ja marisi minulle että minun tulisi tehdä kuten hän haluaa tai hän joutuu TAAS kirjoittamaan minusta pahoja asioita heidän järjestelmäänsä. Onko ihan tervettä toimintaa? Ja kyllä, tilanne oli juurikin tämänlainen ja hän ilmaisi tuohtuneena asian juurikin tällä tavalla. Hän ei suostunut minkäänlaiseen keskusteluyhteyteen eikä pyytänyt edes anteeksi käytöstään. Olen huomannut että monet ovat kateellisia siitä että osaan toimia lasten kanssa paremmin kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Eräskin vanhempi naishenkilö, valvoja alkoi itkupitkuraivareihin koska ei saanut määräillä lasteni ja minua. Hän ei suostunut ymmärtämään että lasta ei saa pakottaa puhumaan. Hän siis alkoi takomaan tietokonetta vasten jalkojansa kun siis istui sohvalla ja marisi minulle että minun tulisi tehdä kuten hän haluaa tai hän joutuu TAAS kirjoittamaan minusta pahoja asioita heidän järjestelmäänsä. Onko ihan tervettä toimintaa? Ja kyllä, tilanne oli juurikin tämänlainen ja hän ilmaisi tuohtuneena asian juurikin tällä tavalla. Hän ei suostunut minkäänlaiseen keskusteluyhteyteen eikä pyytänyt edes anteeksi käytöstään. Olen huomannut että monet ovat kateellisia siitä että osaan toimia lasten kanssa paremmin kuin he.
Siis lastani ja minua.
Lisäksi minulta vaaditaan koko ajan epäsuorasti vastauksia ja tietoa, kukaan ei osaa kysyä mitään suoraan.
Olen myös ihmetellyt kaikkia niitä testaustapoja joita heillä on. Esimerkiksi tuovat näytille vaatteita ja bussikortteja ja kyselevät ovatko nämä minun tavaroitani. Jatkuvasti puuttuu jotakin ja oikein hakemalla hakevat konfliktitilanteita. Haistelevat koko ajan ihan ihmistä ja tiedä sitten mitä yrittävät, säälittävää toimintaa. Jokainen kertoo erilaisia sääntöjä sekä ohjeita ja kiusanteko on ilmiselvää.
On äärimmäisen turhauttavaa ja stressaavaa se että he tuputtautuvat iholleni koko ajan. Tämän kestäminen vaatii henkistä kanttia. Ihan siis älytöntä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lastani ja minua.
Lisäksi minulta vaaditaan koko ajan epäsuorasti vastauksia ja tietoa, kukaan ei osaa kysyä mitään suoraan.
Ole
Jotta en nyt kuitenkaan kuulosta ihan suvaitsemattomalta ihmiseltä niin kerron että muutamien ihmisten kanssa on mennyt ihan ok mutta kyllä sen huomaa ettei heillä ole riittävästi itsevarmuutta siinä työssä sillä kaiken kyseenalaistamisen huomaa heistä ja se on sääli sillä se sulkee minuakin. Olen aika avoin ihminen enkä esitä mitään epäaitoa joten tämä on ollut aika loukkaavaa minua kohtaan. Tiedostan että manipulatiivisuuteni saattaa näkyä ja sen saattaa aistia mutta kuuluu ehdottomasti älykkääseen toimintaan ihmisten kanssa. Täytyy yrittää hakea sitä yhteyttä ja luottamusta, samalla täytyy hieman tarkastella mitä tämä ihminen on miehiään tai naisiaan. Tämänkin voi sanoa ihan ääneen koska se on totta eikä siinä ole mitään pahaa. Manipulatiivisuus kehittyy elämässä kun tämän kaiken mahdollisen keskellä joutuu suhmuroimaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että lapset syyttävät valtiota, joka vienyt heiltä vanhemmat ja ihmisoikeudet. Itse näkisin mielelläni laitosnuorten ja jengiläisten hyökkäävän viranomaisten kimppuun, niin saisivat kokea edes murto-osan siitä pahasta, mitä lapsille tekevät. Itse pahoinpitelisin lapsivihaajan surutta niin, ettei kukaan saisi tietää henkilöllisyyttäni.
Olen minäkin maininnut tästä että ihan syystäkin koko yhteiskunta kärsii kun ne lapset ja nuoret havahtuvat totuuteen, aivan kaikki eivät siis todellakaan huvikseen syyttele. Tämä aihepiiri kannattaa ottaa jo vakavasti. On tietysti heitäkin jotka ratsastavat kaiken mahdollisen muiden kaltoinkohtelun varjolla mutta kaikki tilanteet tulee siksikin juuri ymmärtää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sarilla on mennyt sukset ristiin ainakin seuraavien kanssa:
- eksä ja hänen perheenssä
- oma sisko ja veli
- lasten opettajat
- oma asianajaja
- kaikki sosiaalityöntekijät, lastensuojelu, valvomispaikan valvojat
Eiköhän se kerro Sarista jos syyttää muita narsisteiksi muttei näe itsessään ja omassa tekemisessä mitään väärää.
Tai sitten te väitätte että asia on näin ja ajattelette heti hänestäkin pahaa.
Teillä on valheellinen kuva tuomarienkin toiminnasta. Olette menneet pahasti halpaan näissä jutuissa ja keskitytte näihin huoltajuuskiistoihin kuin mur hamysteereihin. Oikeudenmukaisuutta ei ole eikä minkäänlaista ymmärrystäkään asioista. Täyttä pelleilyä ja pakottamista sekä alistamista.
Suosittelen edelleen perheitä sopuisaan tekemiseen.