Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
81/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet obeesi emakko 40 vuotta! Yksikään alfa mies ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.

Vierailija
82/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on provo:

-Ihan ok. 3/5. Lankesin sen verran että kirjotan tähän vastauksen.

Jos tää on oikee:

-Armeijassakin sanottiin että turha enää päristellä kun p*ska on jo housuissa. Miten voi olla että viimeset 20 vuotta et ole onnistunut löytänyt kumppania jonka kanssa tehdä niitä lapsia? Lapsia haluavia ihan kelpo miehiä on pilvin pimein. Miten voi olla niin ronkeli, ettei yksikään ole kelvannut?

Muuta en osaa sanoa, kun että ittees voit syyttää tilanteestasi.

kyllä sellasia miehiä 20v aikana varmasti on mikä perheen perustaa, toinen asia onkin sitten naisten omat nirsoilut jotka lähtee siitä 20v eteenpäin Kun miehellä ei ole omistuksia ja rahaa tarpeeksi niin yleensä nämä miehet on blokattu pois mielestä. muistan hyvin silloin nuorena kun naiset jaksoi aina vittuilla kun ei löydy kunnon miestä. ja syy on RAHA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Niitä sinulla on annettavaa jolla voitat ne kolmekymppiset?

Vierailija
84/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Tämän kommentin myötä ei voi todeta mitään muuta kuin sen että naiset ei todellakaan tiedä miehistä ja miesten haluista yhtään mitään 

Vierailija
85/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.

Jos koet, että resurssit riittää hoitamaan lasta yksin. 

Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä. 

Mä olen totaaliyhäri. Hyvin olen kuitenkin pärjännyt. Ihan taloudellisestikin. Välillä on ollut rankkaa. Olen saanut ihanan lapsen, josta olen kiitollinen. 

Meinaat ettei lapses ole päivähoidossa, eskarissa tai koulussa käynyt? Kaikki nuo osallistuvat lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen. Olet lapsesi yksinhuoltaja, et ainoa hoitaja/kasvattaja. 

Ei ole koskaan vapaata isäviikonloppua, eikä lomia. Lapsi on aina minulla. Saan pienen summan lapsen isältä rahaa kuussa. Taloudellisesti voi olla tiukkaa. Ja henkisesti. Kaikki ei jaksa. Minulla on paketti pysynyt hyvin kasassa. 

Vierailija
86/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen r e t a r d i sanoo pelanneensa deittisovellukset läpi? 🙄

Vierailija
87/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehkä löytää jonkun reilusti vanhemman miehen, jolla on myös lapset jäänyt aiemmin tekemättä. Joku 50 +. Tällaisten viiskymppisten lapsia haluavien poikamiesten on vaikea löytää naista ja äitiehdokasta. 

Vierailija
88/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, rakkautta ei voi tilata eikä määrätä. Jos haaveesi on lapsen saaminen, voi olla hyvä idea hakeutua lapsettomuushoitoihin tai adoptiojonoon yksin. Toki voi kysyä mitä olet tehnyt viimeiset 20 vuotta, olet varmaan tavannut aika paljon miehiä.  Mikseivät suhteet ole kestäneet? Mutta lopeta hyvä ihminen pakonomainen miehen metsästys, se ei johda mihinkään hyvään. 

Vierailija
89/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso romanttinen leffa alkuun ja sit lähde treffeille sillä asenteella, että te olette leffan rakastuva pari ja siellä odottaa tuleva puolisosi <3 Viritä itsesi tähän mielentilaan niin uskon et voi jotain tullakin, kokeile edes :)

Vierailija
90/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?

Vierailija
91/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Minkä takia hyvä mies hankkisi lapsen nelikymppisen riskisynnyttäjän kanssa, kun sen voi saada nuoremman ja hedelmällisemmän kanssa? Sen lisäks että näitä samanlaisia noin nelikymppisiä lapsi-nyt-vttu-äkkiä-hei-niinku-olis-jo-apua -naisia on koko helsinki täynnä.

Meinaatko, että hyviä miehiä on niin vähän, ettei kaikille hyville naisille riitä sellaisia? No kieltämättä me naiset ollaan aika mahtavia.

Vierailija
92/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on provo:

-Ihan ok. 3/5. Lankesin sen verran että kirjotan tähän vastauksen.

Jos tää on oikee:

-Armeijassakin sanottiin että turha enää päristellä kun p*ska on jo housuissa. Miten voi olla että viimeset 20 vuotta et ole onnistunut löytänyt kumppania jonka kanssa tehdä niitä lapsia? Lapsia haluavia ihan kelpo miehiä on pilvin pimein. Miten voi olla niin ronkeli, ettei yksikään ole kelvannut?

Muuta en osaa sanoa, kun että ittees voit syyttää tilanteestasi.

kyllä sellasia miehiä 20v aikana varmasti on mikä perheen perustaa, toinen asia onkin sitten naisten omat nirsoilut jotka lähtee siitä 20v eteenpäin Kun miehellä ei ole omistuksia ja rahaa tarpeeksi niin yleensä nämä miehet on blokattu pois mielestä. muistan hyvin silloin nuorena kun naiset jaksoi aina vittuilla kun ei löydy kunnon miestä. ja syy on RAHA

Ihme piireissä oot pyörinyt. Meidän porukoissa KUKAAN ei ole puhunut rahasta pariutumisen kohdalla. Ihan hirveä myötähäpeä tulee jo ajatuksesta... 

Taidat katsella vain pinnallisia materialistibimjoja? Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
93/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet siis siittäjää? Haittaako jos hän olisi ulkomaalainen?

Vierailija
94/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vastaavanlainen epätoivoinen fiilis jo joskus 27-vuotiaana. Sovin silloin netissä tapaamani miehen kanssa, että jos en löydä ketään muutaman vuoden sisällä, niin hän auttaa asiassa. Enkä olisi vaatinut häneltä mitään. Olisi vain p*nnut riittävän monta kertaa. Siinä sinulle resepti lapsen hankkimiseen. Tiedän ainakin yhden ihmisen, joka on toiminut näin oikeastikin. 

Vierailija
95/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin myötä ei voi todeta mitään muuta kuin sen että naiset ei todellakaan tiedä miehistä ja miesten haluista yhtään mitään 

Hassua tulla sanomaan tuollaista naiselle, joka on eronnut, koska mies halusi lasta ja minä en.

Vierailija
96/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.

Olet 15 vuotta myöhässä. Otan osaa. 

Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan. 

Yleensä ennen sitä lasta kuitenkin vähän tutustutaan toiseen ja edes aloitetaan suhde, joten todellakin on.

Vierailija
97/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla specseillä on mahdollista löytää paljonkin miehiä, mutta monilla hyvillä on jo vähintään yksi kierros takana.

Todennäköisyys löytää lasta haluava mies, jolla ei ole lapsia ja joka on oikeasti hyvä, on pieni. Paljon on epätoivoisia ja pitkään yksinään olleita riippakiviä, joita et halua sen enempää lapsesi isäksi kuin muutenkaan. Enkä käytä sitä iillä alkavaa termiä nyt tässä.

Ollaan rehellisiä. Haluat hyvät geenit sun lapselle. 

Vierailija
98/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miyen olis se perinteinen baari?

Vierailija
99/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?

Luultavasti ap:n vanhemmat on akateemisia ja se ei vain pysty hyväksymään ihmistä joka ei ole.  Se tarvitsis terapiaa päästäkseen eroon rajoittavista kuvitelmista. 

Vierailija
100/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Tämä. Tällaistäkö tasoa miehet ovat nykyään? Luultavasti 48v.mies jolla on 12 vuotta nuorempi vaimoke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi