Sopivaa miestä ei vaan löydy
Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.
Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).
Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!
Kommentit (221)
Ryhtyisin itselliseksi äidiksi tai ottaisin vaan jonkun vaikka ero tulisi heti kunhan lapsen saisin. Kyllä se hyvin menee jos muuten on asiat kunnossa ja olet valmis äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?
Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.
Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.
-Ap.
Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?
Mä l
Eikös tuo vastaus nähty jo ap:n otsikossa: EI LÖYDY.
Tottahan te saatte toivoa vaikka mitä, mutta toivomus ei välttämättä toteudu. Eli kysymys kuuluu: mikä sinulle on oikeasti tärkeää? Rakkaus, lapsi, mies, vai koulutusvaatumuksen täyttyminen? Jos viimeinen, voipi olla että sen myötä jää koko mies saamatta. Siinä ei nyyhkiminen auta että minulla on oikeus vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?
Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.
-Ap.
Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?
Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen suurin este parin löytämiselle on persoonattomuus
Sitten sitä ollaan yksin. Jos käy niinkuin ap:lle. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli vastaavanlainen epätoivoinen fiilis jo joskus 27-vuotiaana. Sovin silloin netissä tapaamani miehen kanssa, että jos en löydä ketään muutaman vuoden sisällä, niin hän auttaa asiassa. Enkä olisi vaatinut häneltä mitään. Olisi vain p*nnut riittävän monta kertaa. Siinä sinulle resepti lapsen hankkimiseen. Tiedän ainakin yhden ihmisen, joka on toiminut näin oikeastikin.
Ja sitten sinä olisit p*annut 10 vuotta lisääntymiskyvyttömän miehen kanssa. :D
Jotku naiset ei vain ole soveltuvia perhe elämään eikä ansaitse perhettä ja lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen
Totta. Ja kaikkien työttömien pitäisi ryhtyä seksityöläisiksi. Koska mitään kriteerejä tai toiveita ei tietenkään saa olla liittyen elämän tärkeisiin asioihin. Ei, sellaisiin ihmisiin pitää suhtautua mahdollisimman epäempaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Mä l
Sanoiko joku, ettei _mitään_ kriteereitä? Miksi on pakko esittää tyhmää... Vie pohjaa asialliselta keskustelulta kun tahallaan ei muka ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin itselliseksi äidiksi tai ottaisin vaan jonkun vaikka ero tulisi heti kunhan lapsen saisin. Kyllä se hyvin menee jos muuten on asiat kunnossa ja olet valmis äidiksi.
Mulla oli aikoinaan homoystävän kanssa sopimus. Jos oltais oltu tiettyyn ikään mennessä kumpikin sinkkuja, oltais tehty lapsi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jotku naiset ei vain ole soveltuvia perhe elämään eikä ansaitse perhettä ja lapsia
Kuka "ansaitsee" perheen tai lapsia? Ei kai tämä ole mikään ansaitsemiskysymys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkin
Niinhän nuo kannanotot voi ymmärtää. Että vain tietyt kriteerit on ok tai sitten mitään kriteerejä ei saa olla. Todella laiskaa ja epäempaattista.
Jos korkeakoulutus on tärkeä asia, niin se on. Samalla tavalla kuin hetero ei halua samaa sukupuolta olevaa kumppania, ei hänen yksinäisyyteensä ratkaisuksi kelpaa se että ryhdy lesboksi tai öhö öhö.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.
Ja monet heistäkin eroavat 40-50-vuotiaina.
Hanki mies etäisien joukosta. Heillä on lapsimyönteisyyttä jo, ja harjoitusta lapsiperheilystä. Eivät tee samoja virheitä toista kertaa, mutta ymmärtävät kumppanin tarpeen omalle lapselle.
Mitä kriteerejä ihmisillä saa sitten olla ja pitääkö niiden olla samat kuin sulla?
Puhuinko yksinkertaisuudesta?
Tottahan sinä saat pitää täsmälleen sellaisia kriteerejä kuin haluat lähtien punaisista hiuksista ja lohikäärmetatuoinnista, mutta mitä tarkempia kriteereitä asetat, sitä todennäköisimmin et löydä ketään. Eli haluatko sinä miehen vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Näin naisena ihmettelen sitä ihan samaa. Tosin tämä aloitus taitaa olla provo, mutta kuitenkin. Tuolla maailmassa on paljon ihan ok miehiä, joilla on hyvät ammatit ja tulot ja ovat mukavia ja normaaleja, täysin ilman akateemista loppututkintoa, ajatella.
Ethän sinä siihen lapsen hankintaan tarvitse mitään kipinää, vaan luotettavan ja kunnollisen isän lapselle, jonka kanssa tulee toimeen ja pystyy keskustelemaan. Sulla alkaa muutenkin vaihdevuodet luultavasti 10-vuoden sisällä ja se kipinä alkaa sammua viimeisttän siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Me törmättiin ihan töissä.
Työpaikkaromansseja kannattaa välttää loppuun saakka tai ainakin saa varautua jättämään työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki mies etäisien joukosta. Heillä on lapsimyönteisyyttä jo, ja harjoitusta lapsiperheilystä. Eivät tee samoja virheitä toista kertaa, mutta ymmärtävät kumppanin tarpeen omalle lapselle.
Kuinka yleistä on, että kouluikäisten tai nuorempien lasten etäisä haluaa saada heti perään liudan uusia lapsia? Aloittaa alusta vaipparumbat ja yöheräilyt? Väitän, että eronnut nelikymppinen isä etsii yleensä jotain muuta kuin uutta lapsiperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kriteerejä ihmisillä saa sitten olla ja pitääkö niiden olla samat kuin sulla?
Puhuinko yksinkertaisuudesta?
Tottahan sinä saat pitää täsmälleen sellaisia kriteerejä kuin haluat lähtien punaisista hiuksista ja lohikäärmetatuoinnista, mutta mitä tarkempia kriteereitä asetat, sitä todennäköisimmin et löydä ketään. Eli haluatko sinä miehen vai et?
Ei kukaan halua vain ketä tahansa kumppania, joten tämä on ihan tyhjänpäiväistä argumentointia. Kyllähän jokainen selväjärkinen ihminen haluaa itselleen sopivan kumppanin. Ei siinä auta sanoa, että luovupas itsellesi tärkeistä asioista niin kumppani löytyy.
Vieläkään kukaan ei ole vastannut itse kysymykseen. Mitkä on teidän mielestä ok toiveet? Vai pitääkö tyytyä mihin tahansa?
Ei mistään palveluista. Mene ihmisten ilmoille ja katso silmiin sopivaa miestä. Silmäkontakti on tärkeä ja sillä löydät rauhallisella etsinnällä hyvä miehen itsellesi samoin kuin hyvän vaimon.