Sopivaa miestä ei vaan löydy
Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.
Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).
Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!
Kommentit (221)
Mitä tarjottavaa sinulla on yhdellekään miehelle? 😂😂😂😂
Muuta asennettasi että etsit puolisoa etkä pelkästää arvotonta lapsen siittäjää. Epätoivoiset naiset on todella vastenmielisiä ja teistä loistaa todella pitkälle epätoivo ja paniikki kun alkaa menee kyky ja mahdollisuus tehdä niitä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.
Olet 15 vuotta myöhässä. Otan osaa.
Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan.
Toki mutta 29-vuotias ensisynnyttäjä on seurustellut varmaan jo yli 5 vuotta hyvän miehen kanssa ennen lasten hankintaa. Ap on 15 vuotta myöhässä löytämään hyvän miehen ja tutustumaan kunnolla, nyt pitää vain valita joku ujo tylsimys jonka kanssa tehdä lapsia viipymättä.
Huomio huomio!
Tämän ketjun aloituksen tarkoituksena on herättää keskustelua ja haukkua viestin aloituksen kaltaista naista. Vastaamalla viestiketjuun annat tälle trollille mielihyvää! Älä vastaa viestiin.
Tiedotus päättyy!
Vierailija kirjoitti:
Huomio huomio!
Tämän ketjun aloituksen tarkoituksena on herättää keskustelua ja haukkua viestin aloituksen kaltaista naista. Vastaamalla viestiketjuun annat tälle trollille mielihyvää! Älä vastaa viestiin.
Tiedotus päättyy! Isäsi oli trolli kun sua teki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?
Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.
Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.
-Ap.
Oliko se kemian puute sitä että mies ei välittömästi alkanut tekemään lasta sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.
Tää on muuten totta. Mutta mikä on syynä siihen ettei pariutunut nuorempana?
Tiedän useammankin jotka pitkäaikainen kumppani on jättänyt juuri ennen kuin on alettu lapsia tekemään. Tuossa vaiheessa ikää voi olla hyvinkin jo 35 vuotta. Yleensä on ollut niin että ollaan oltu yhdessä parikymppistä asti ja mies ei ole halunnut lasta kuin vasta sitten joskus yli kolmekymppisenä. Sitten kun on selkä seinää vasten eli niitä lapsia pitäisi alkaa oikeasti tekemään niin mies hyppääkin suhteesta pois. Monesti vielä on käynyt niin että mies viettää vuoden pari railakasta uutta nuoruutta jonka jälkeen pari nopeasti ja tekeekin lapset jonkun toisen naisen kanssa.
Onhan tuo odottelu nyt vähän sentään sen naisenkin vastuulla. Varsinkin kun niitä lapsia haluavia miehiä on pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.
Jos koet, että resurssit riittää hoitamaan lasta yksin.
Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio huomio!
Tiedotus päättyy! Isäsi oli trolli kun sua teki
ImaC mun MulQ ja räppää to my terska you rasvainen incelnaattori.
Lapsen sinä haluat, et miestä muutakuin 'talkoisiin'.
Minulle riittää että nainen on nainen. Haluan naisen jolla on pillu, perse ja tissit. On positiivinen ja ei aina nalkuta. Nainen on silloin kymppi. Nainen taas kuvittelee saavansa oman mielikuvituksen mukaisen miehen ja vain se kelpaa. Pitäisi matkustella jatkuvasti osata puhua viineistä ja oopperasta pikkurilli pystyssä kirjakielellä puhuen. Ja kodin täytyy olla aina siisti ja miten pitää tehdä ruuat ja tiskata silloin elämä hymyilee.
Olet jo vanha. Mene Tallinnan laivalle. Hommaa sieltä joku kiimainen poika hyttiisi ja valehtele, että ehkäisy on kunnossa. Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lopputulos kun kutosen nainen etsii ja vaatii kympin miestä
Mies jonka kanssa voi tehdä lapsia on kympin mies?
Jos et etsisi sitä kympin miestä mitä ihan kaikki muutkin naiset etsivät olisit jo pariutunut ja sinulla olisi perhe. Niillä kympin miehillä naisia riittää niin siinä kuviossa vaaditaan naiselta todella paljon kun on niin paljon naisia kilpailemassa siittä samasta miehestä
Mä olen löytänyt mieheni jo 18-vuotiaana, ei hätää.
Hyvät nelikymppiset miehet ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia naisensa kanssa. Valitan, juna meni jo sinun osaltasi. Voisitko harkita sijaisvanhemmuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.
Olet 15 vuotta myöhässä. Otan osaa.
Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan.
Mutta siinä iässä ovat tunteneet jo kuinka monta vuotta? 😏
Niin, pointti oli nyt se että tuo on keski-ikä ekalle lapselle. Moni hankkii myöhemminkin. Ettei hän nyt kyllä 15 vuotta myöhässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.
AP
Kertoo paljon, jos olet kuvitellut ja odottanut, että mies on valmis tai halukas elämään ja oleman friendzonella, niin koet, että hän vain olisi vain odottanut, että sinä jostain syystä saa päähänsä asettua parisuhteeseen juri sinun erinomaisuutesi ja virheettömyytesi kanssa. - Sen ymmärrän paremmin, että jälkeenpäin saatat miettiä, että olisiko sinusta ja hänes (friedzonelle joutuneesta/ psseesstä) miehestä voinut tulla jotain muuta.
Ystävyys toimii hyvin huonosti, jos sitä kohtaan on erilaisia odotuksia. Peruslähtökohtia itselleni on, että lähtökohtaisesti arvostan tai ainakin pyrin elämään sen kanssa, että ystäväni sukupuoleen katsomatta tekevät erilaisia valintoja ja päätöksiä itse ja vastaavat niistä itse riippumatta siitä satunko aina pitämään heidän valinnoistaan tai päätöksistään. - Kaikkea en tietenkään hväksy ja jos tulee liian monta sellaista asiaa, jota en voisi syystä tai toisesta hyväksyä, niin ystävyytemme saattaa todennäköisesti päättyä. Ystävyydessä molempien tulee kokea, että siinä itsessään on, ainakin enimmäkseen hyvä olla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.
AP
Tuo yllä oleva AP esiintyi minuna.
Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen ehkä vähän ujo ja huono tekemään aloitteita. Enkä ole kovin hyvä puhumaan. En ole aiemmin seurustellut kuin hyvin lyhyitä jaksoja. Pisin suhde kestänyt vähän yli 2 vuotta.
Katsele miehiä, jotka ovat ujoja ja huonoja puhumaan, etkä laita vaatimukseksi "pitää osata keskustella". Mistä miehen edes pitää osata keskustella, jos sinä et osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useammankin jotka pitkäaikainen kumppani on jättänyt juuri ennen kuin on alettu lapsia tekemään. Tuossa vaiheessa ikää voi olla hyvinkin jo 35 vuotta. Yleensä on ollut niin että ollaan oltu yhdessä parikymppistä asti ja mies ei ole halunnut lasta kuin vasta sitten joskus yli kolmekymppisenä. Sitten kun on selkä seinää vasten eli niitä lapsia pitäisi alkaa oikeasti tekemään niin mies hyppääkin suhteesta pois. Monesti vielä on käynyt niin että mies viettää vuoden pari railakasta uutta nuoruutta jonka jälkeen pari nopeasti ja tekeekin lapset jonkun toisen naisen kanssa.
Naisella on ollut todella pitkä aika aikaa muuttu miehelle arvostavaksi ja kunnioittavaksi että mies olisi halunnut perustaa perheen naisen kanssa. Turha miehiä syyttää siittä että nainen ei ole muuttunut semmoiseksi että ansaitsisi lapset ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.
Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä.
Mä olen totaaliyhäri. Hyvin olen kuitenkin pärjännyt. Ihan taloudellisestikin. Välillä on ollut rankkaa. Olen saanut ihanan lapsen, josta olen kiitollinen.