Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo!

Vierailija
62/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee insinöörin neuvo, hylkää nyt nuo tuollaiset sovellukset ja mene ulos. Siellä voit tavata nyt esim. vaikka minut.

Voi olla, ettei meillä ole kipinää. Jotkut ovat toisilleen sopivampia, kuin toiset.

Mutta se ei ole meiltä kummaltakaan pois. Kunpa ihmiset eläisivät enemmän oikeassa elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo vanha. Mene Tallinnan laivalle. Hommaa sieltä joku kiimainen poika hyttiisi ja valehtele, että ehkäisy on kunnossa. Se on siinä.

Tuohan on win win win tilanne. Nainen  saa nuorta miestä, nainen saa lapsen ja nainen saa vastikkeetonta tuloa elareiden muodossa

Vierailija
64/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Haluaisin joskus nähdä tämän ihmisen että miltä näytät kun kirjotat tänne että miestä ei löydy. 

Vierailija
65/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.

Jos koet, että resurssit riittää hoitamaan lasta yksin. 

Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä. 

Mä olen totaaliyhäri. Hyvin olen kuitenkin pärjännyt. Ihan taloudellisestikin. Välillä on ollut rankkaa. Olen saanut ihanan lapsen, josta olen kiitollinen. 

Meinaat ettei lapses ole päivähoidossa, eskarissa tai koulussa käynyt? Kaikki nuo osallistuvat lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen. Olet lapsesi yksinhuoltaja, et ainoa hoitaja/kasvattaja. 

Vierailija
66/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio huomio!

Tämän ketjun aloituksen tarkoituksena on herättää keskustelua ja haukkua viestin aloituksen kaltaista naista. Vastaamalla viestiketjuun annat tälle trollille mielihyvää! Älä vastaa viestiin.

Tiedotus päättyy!

Vastasithan sinäkin. 

Vierailija
67/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on provo:

-Ihan ok. 3/5. Lankesin sen verran että kirjotan tähän vastauksen.

Jos tää on oikee:

-Armeijassakin sanottiin että turha enää päristellä kun p*ska on jo housuissa. Miten voi olla että viimeset 20 vuotta et ole onnistunut löytänyt kumppania jonka kanssa tehdä niitä lapsia? Lapsia haluavia ihan kelpo miehiä on pilvin pimein. Miten voi olla niin ronkeli, ettei yksikään ole kelvannut?

Muuta en osaa sanoa, kun että ittees voit syyttää tilanteestasi.

Vierailija
68/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on varmaan jo todennutkin, niin on jo liian myöhäistä koko pakettiin. Lapsen saamiseen on vielä jonkinlaiset mahdollisuudet kyseenalaisin keinoin. Koittaisin löytää äkkiä jonkun, joka voisi vain saattaa lapsen alulle. Puolison voit löytää myöhemmin sitten. 

Vierailija
69/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Ikävä kyllä et enää tuossa iässä tuollaista miestä löydä, koska he ovat huippuja, vaikka he ovat sinulle niitä normaaleja miehiä. Karu totuus on, että heitä on vain 10 % miehistä ja he pariutuvat ihan heti.

Kun vaan näiden kanssa pariutuvat naiset tekisivät runsaasti lapsia. Jos tekee vain kaksi lasta niin mies voi vaihtaa vielä nuorempaan myöhemmin.

Vierailija
70/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee insinöörin neuvo, hylkää nyt nuo tuollaiset sovellukset ja mene ulos. Siellä voit tavata nyt esim. vaikka minut.

Voi olla, ettei meillä ole kipinää. Jotkut ovat toisilleen sopivampia, kuin toiset.

Mutta se ei ole meiltä kummaltakaan pois. Kunpa ihmiset eläisivät enemmän oikeassa elämässä. 

Mutta ei pakottamalla ketään löydä. Ap:lla voi olla jotain terapiaa vaativia juttuja, siksi ei löydä miestä. Siksi suosittelen nyt fokusoitumaan lapsen tekemiseen yksin. Ainakin saat sen lapsen. Usein sen myötä kasvat niin paljon, että saat ihanan miehenkin myöhemmin. 

Hän olisi jo löytänyt sen sivistyneen miehen, jos se olisi tullakseen. Koulutus ym. on vain tekosyitä. 

Vierailija
71/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli munaa tarvit. Mistäs päin Suomea olet?

Vierailija
72/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Vierailija
73/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei pakottamalla ketään löydä. Ap:lla voi olla jotain terapiaa vaativia juttuja, siksi ei löydä miestä. Siksi suosittelen nyt fokusoitumaan lapsen tekemiseen yksin. Ainakin saat sen lapsen. Usein sen myötä kasvat niin paljon, että saat ihanan miehenkin myöhemmin. 

Hän olisi jo löytänyt sen sivistyneen miehen, jos se olisi tullakseen. Koulutus ym. on vain tekosyitä. 

Usein tuollaisten listojen takana on omien vanhempien vaatimukset. Niistä eroon pääseminen vaatii vuosien terapiaa. Kannattas vain tehdä lapsi jotakin kautta. Vaikka suku ei hyväksyisi. 

Vierailija
74/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli munaa tarvit. Mistäs päin Suomea olet?

Tulee kalliiksi sulle.

Vierailija
75/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluat, et ole saamassa :D

Vierailija
76/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.

Jos koet, että resurssit riittää hoitamaan lasta yksin. 

Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä. 

Mä olen totaaliyhäri. Hyvin olen kuitenkin pärjännyt. Ihan taloudellisestikin. Välillä on ollut rankkaa. Olen saanut ihanan lapsen, josta olen kiitollinen. 

Meinaat ettei lapses ole päivähoidossa, eskarissa tai koulussa käynyt? Kaikki nuo osallistuvat lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen. Olet lapsesi yksinhuoltaja, et ainoa hoitaja/kasvattaja. 

Yhteiskunta on auttanut, toki. Myös taloudellisesti. Suomessa on hyvä olla yksinhuoltaja. Totaaliyhäri on yksin, ilman isää lapsen elämässä. Ei ole vanhempianikaan, kun asuvat kaukana. 

Onneksi olen saanut asiat järjestettyä. 

Vierailija
77/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.

Tää on muuten totta. Mutta mikä on syynä siihen ettei pariutunut nuorempana?

Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.

AP

Tämä paljastaa APn hienostuneen baitin, johon kiilusilmäfemakot tarttuu niin saatanasti :D

AP, 5/5 suoritus huudattaa ä m m i ä  : )

Vierailija
78/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitakin ns. hyviä miehiä, jotka lähtevät toiselle kierrokselle nelikymppisenä. Jotkut jopa kolmannelle, mutta he tukin ovat hyviä. Eli hirveällä tuurilla ja yrittämisellä voit löytää toisella kierroksella olevan.

Vierailija
79/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Minkä takia hyvä mies hankkisi lapsen nelikymppisen riskisynnyttäjän kanssa, kun sen voi saada nuoremman ja hedelmällisemmän kanssa? Sen lisäks että näitä samanlaisia noin nelikymppisiä lapsi-nyt-vttu-äkkiä-hei-niinku-olis-jo-apua -naisia on koko helsinki täynnä.

Vierailija
80/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani kemiasta. Fysiikan puuttuminen on pahinta ja yleensä sen jälkeen tulee myös kemiaa. Ellet ole täysin turta lahna joka tuskin hengittää. Lyökö sydämmesi enää rinnassa. Jos haluat että jotain tapahtuu sun täytyy alkaa ottamaan riskejä ja mennä myös hiukan oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Niin saat selvää sovitteko yhteen. Avaudu ja anna itsestäsi edes jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän