Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun kohta Nainen kaivolla ja Jeesus. Monta miestä sinulla on ollut, mutta yksikään heistä ei ole Sinun Miehesi. 

Vierailija
102/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen suurin este parin löytämiselle on persoonattomuus ja lievä yksinkertaisuus. 

Ei ihmistä ja elämänkumppania etsitä sen perusteella mikä tutkinto hänellä on! Jos etsii, on muutamakin läksy elämästä oppimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Tätä mä jaksan aina teissä naisissa ihmetellä. Jos mies on kaikinpuolin fiksu ja täyttää muutoinkin kriteerit niin ei kelpaa jos ei löydy akateemista tutkintoa. Seurusteletteko te sen tutkintotodistuksen kanssa?

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen suurin este parin löytämiselle on persoonattomuus ja lievä yksinkertaisuus. 

Ei ihmist

Mutta jos vanhemmat ja suku on henkeen ja vereen akateemisia, niin siitä ei pääse pois noin vain. Silloin ei pysty katsomaan kunnioittavasti duunaria.

Vierailija
104/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Mies joutuu maksumieheksi, jos elatussopimusta ei ole tehty ja vahvistettu ennen lapsen tekemistä lapsenvalvojalla. 

Vierailija
105/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Ei ihmist

Ei ap ole yksinkertainen. Se on vain hiukan sokea. Eikä näe hienoutta ihmisten monimuotoisuudessa. Usein terapia auttaa avaamaan maailmaa. Aidosti. Ei minään taikatemppuna. Akateemisuus on sen riesa. 

Vierailija
106/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä näitä - ei ole kemiaa-

juttuja. Jos on mukava mies, löytyy puhuttavaa, on helppo olla yhdessä niin eikö se riitä? Siitähän on helppo jatkaa tutustumista ja monesti huomaa ihastuneensa. 

Älkää nyt odottako epärealistista tunteitten kipinöintiä, hyvään suhteeseen riittää turvallinen olo.

Vierailija
107/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Ei ihmist

Mitä kriteerejä ihmisillä saa sitten olla ja pitääkö niiden olla samat kuin sulla? 

Vierailija
108/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun kohta Nainen kaivolla ja Jeesus. Monta miestä sinulla on ollut, mutta yksikään heistä ei ole Sinun Miehesi. 

Nainen kaivolla eli avoliitossa varattujen miesten kanssa. Ehkei ihan sovi nyt ikineitsyeen tämä tuomio...

Vierailija
109/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.

Olet 15 vuotta myöhässä. Otan osaa. 

Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan. 

Yleensä ennen sitä lasta kuitenkin vähän tutustutaan toiseen ja edes aloitetaan suhde, joten todellakin on.

Tähän vastattu jo. 

Vierailija
110/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen suurin este parin löytämiselle on persoonattomuus

Hmm. Toisaalta jos on noin voimakkaasti identifioitunut koulutukseen, niin mikään monikulttuurisuuskaan tuskin tulee kyseeseen. Hänellä ei ole kykyä rakastua toiseuteen.

Suosittelen spermapankkia. Sululaisten on myös helpompi hyväksyä lapsen alkuperä. 

Vierailija
111/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen suurin este parin löytämiselle on persoonattomuus

Sit se on voi voi, jos tuon takia jää ilman puolisoa ja lasta.

maisteri jolle duunarikin kelpaisi

Vierailija
112/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alkamaan vain ryyppäämään, ravaamaan yökerhoissa ja nussimaan. Saatat tulla vahinkoraskaaksi ja löytää jopa jonkun rentun samalla kumppaniksi.

Vierailija
113/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.

Jos koet, että resurssit riittää hoitamaan lasta yksin. 

Kukaan ei hoida lasta yksin, eikä toivottavasti kaksinkaan. Siihen vaaditaan se kylä. 

Mä olen totaaliyhäri. Hyvin olen kuitenkin pärjännyt. Ihan taloudellisestikin. Välillä on ollut rankkaa. Olen saanut ihanan lapsen, josta olen kiitollinen. 

Meinaat ettei lapses ole päivähoidossa, eskarissa tai koulussa käynyt? Kaikki nuo osallistuvat lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen. Olet lapsesi yksinhuoltaja, et ainoa hoitaja/kasvattaja. 

Juu, kylällä viittasin nimenomaan pääosin yhteiskuntaan. Yleensä lapsilla on myös kavereita, kummeja ja sukulaisia jotka osallistuvat kukin omalla panoksellaan. Erakkona ei toivottavasti kukaan lasta kasvata, joten siinä mielessä ei ole välttämättä paha vaikkei sitä toista vanhempaa olisi. 

Vierailija
114/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Saa olla vaikka miljoonan kohdan lista. Nyt kuitenkin kysyttiin vinkkejä ja apua siihen, miten löytyisi puoliso.

Voin sanoa: pitkillä listoilla se löytyy huonosti.

eri

Vierailija
115/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juttuja. Jos on mukava mies, löytyy puhuttavaa, on helppo olla yhdessä niin eikö se riitä? Siitähän on helppo jatkaa tutustumista ja monesti huomaa ihastuneensa. 

Älkää nyt odottako epärealistista tunteitten kipinöintiä, hyvään suhteeseen riittää turvallinen olo.

Se tarkoittaa: Hänellä ei ole kykyä tai taitoa rakastua. Hän ei ehkä löydä sille syytä tai osaa oikeasti nimetä, miksi ei pysty ihastumaan. 

Joillekin ihmisille rakastuminen on tosi helppoa. He ovat saaneet kotoa paljon rakkautta ja heitä on rakastettu ja kunnioitettu sellaisina kuin ovat. Silloin on helpompi rakastua ja olla avoin. 

Vierailija
116/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen

Jos mitään kriteerejä ei saa olla, niin sittenhän kaikki sinkut voivat varmaan pariutua keskenään. Sukupuolesta viis, iästä viis. Ihan tosi, miksi se koulutustaso on niin pelottava preferenssi?

Vierailija
117/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut turvallinen lapsuus ja rakkautta. Se on sulle niin itsestään selvää, että et edes ajattele sitä. 

Vierailija
118/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla specseillä on mahdollista löytää paljonkin miehiä, mutta monilla hyvillä on jo vähintään yksi kierros takana.

Todennäköisyys löytää lasta haluava mies, jolla ei ole lapsia ja joka on oikeasti hyvä, on pieni. Paljon on epätoivoisia ja pitkään yksinään olleita riippakiviä, joita et halua sen enempää lapsesi isäksi kuin muutenkaan. Enkä käytä sitä iillä alkavaa termiä nyt tässä.

Ollaan rehellisiä. Haluat hyvät geenit sun lapselle. 

Juuri niin. Tuon ikäiset lasta haluavat kunnolliset sinkkumiehet - saatika noilla vaatimuksilla lähtien koulutustasosta - tosiaan ovat erittäin harvassa. Useimmilla 40-v miehillä on lapsia ja vielä melko pieniä, joten uusi kierros ei heti houkuta myöskään. 

Vierailija
119/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Mä luulen, että tällaisia kriteerejä etsivän naisen

Niin, jos mitään kriteerejä ei ole niin toki puoliso löytyy melkoisen varmasti. Kaikilla kuitenkin jotain on, ja on täysin ymmärrettävää että kaikesta ei voi joustaa tai neuvotella, ettei nyt vaan jäisi yksin. 

Vierailija
120/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa: Hänellä ei ole kykyä tai taitoa rakastua. Hän ei ehkä löydä sille syytä tai osaa oikeasti nimetä, miksi ei pysty ihastumaan. 

Joillekin ihmisille rakastuminen on tosi helppoa. He ovat saaneet kotoa paljon rakkautta ja heitä on rakastettu ja kunnioitettu sellaisina kuin ovat. Silloin on helpompi rakastua ja olla avoin. 

Tähän uskon myös. Itse olen ollut aina kova ihastumaan, ja edelleenkin kun katson miehiä, n. joka toisen olisin valmis ottamaan ulkonäön puolesta. Harmi et oon naimisissa, maailma on täynnä niin paljon hienoja miehiä ;)

uskollinen rouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi