Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lopputulos kun kutosen nainen etsii ja vaatii kympin miestä

Vierailija
22/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.

Olet 15 vuotta myöhässä. Otan osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo. :D

Ketä tää provosoi? Jokainen saa haluta mitä haluaa, kunhan se on laillista ja moraalista. 

Vierailija
24/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä on ihan yliarvostettua. Kunhan nyt jotenkin kunnon mies on.

Vierailija
25/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jonka kanssa voi tehdä lapsia on kympin mies?

Vierailija
26/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lapsia 40v naisen kanssa? Samanikäisillä hyvillä miehillä on lapset jo tehty ja pikkaisen vanhemmilla alkaa lapset jo muuttaa omilleen.

Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan. 

Vierailija
27/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.

Tää on muuten totta. Mutta mikä on syynä siihen ettei pariutunut nuorempana?

Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.

AP

Vierailija
28/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikäloppu!

Vierailija
29/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane paljaalla tuntematonta. On parempi kuin spermapankki. Tunnet ainakin kemiat. 

Vierailija
30/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useammankin jotka pitkäaikainen kumppani on jättänyt juuri ennen kuin on alettu lapsia tekemään. Tuossa vaiheessa ikää voi olla hyvinkin jo 35 vuotta. Yleensä on ollut niin että ollaan oltu yhdessä parikymppistä asti ja mies ei ole halunnut lasta kuin vasta sitten joskus yli kolmekymppisenä. Sitten kun on selkä seinää vasten eli niitä lapsia pitäisi alkaa oikeasti tekemään niin mies hyppääkin suhteesta pois. Monesti vielä on käynyt niin että mies viettää vuoden pari railakasta uutta nuoruutta jonka jälkeen pari nopeasti ja tekeekin lapset jonkun toisen naisen kanssa.

Vierailija
31/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jonka kanssa voi tehdä lapsia on kympin mies?

Jos et etsisi sitä kympin miestä mitä ihan kaikki muutkin naiset etsivät olisit jo pariutunut ja sinulla olisi perhe. Niillä kympin miehillä naisia riittää niin siinä kuviossa vaaditaan naiselta todella paljon kun on niin paljon naisia kilpailemassa siittä samasta miehestä

Vierailija
32/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miehen 41 v ja lapsen sain 43 v. Mulla tosin oli työ, jossa tapasin valtavasti ihmisiä, sitä kautta. Ei ollut paras mahdollinen, mutta riittävän hyvä tyyppi ja paras isä lapselle. Mä antaisin neuvoksi, jos olisin sun saappaissa: täysillä nyt vaan kohdennat hakua ja lapsi luomuna vaan, on tärkeä, että lapsella on isä. Vaikka ei muuttaisikaan yhteen niin moni voi haluta isäksi. Ja on kyllä apua taaperovuosina, että on isä perheessä.

Lapsi kannattaa hankkia ehdottomasti. Mieheksi joku ok tyyppi, vaikka ei kipinöikään. Mun neuvo. Elämässä todella harvoin tulee vastaan The One.

Minä tapasin elämäni miehen 55-vuotiaana työmatkalla, eri toimipisteestä (en tuntenut aiemmin), sama firma, kipinät löi heti. Miehellä aikuiset lapset, oma tyttö 12 v. Siitä pari vuotta seurustelua etän ja muutettiin yhteen. Exän kanssa kummallakin hyvät välit, kummankaan eka liitto ei ollut suurta rakkautta.

Vierailija
33/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet ajattelee niin erilailla. Minä näen melkein joka naisessa jotain hyvää. Voisin halata, pussata ja vaikka nussia melkein joka naista. Nainen taas ylianalysoi kaikkea. Mitä se sanoi, mitä se tarkoitti, onko sillä rahaa tarpeeksi, tuleeko tästä mitään, mitä muut ajattelee tosta, tolla on yksi hius vinossa ja yms. 

Vierailija
34/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla 29 korvissa, eli ei nyt ihan 15 vuotta myöhässä kuitenkaan. 

Mutta siinä iässä ovat tunteneet jo kuinka monta vuotta? 😏

Vierailija
35/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli olet! Mutta mies olet, pillua sinä todellisuudessa tahdot, etkä sitä täältä löydä.

Vierailija
36/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla hyvä, vaikkei juuri sinulla ja hänellä olisi kipinää. 

Otsikkosi olisi pitänyt olla: Missä ovat miehet, joiden kanssa minulla on kipinää?

Vierailija
37/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miljönäärit kinnostuneet sinusta, voi että.

Vierailija
38/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää vain lakata miettimästä ja antaa elämän kuljettaa. Lapsi on prioriteetti nro 1.

Vierailija
39/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ikähaarukkaa. Miehet 45-60 välillä, paljon toiselle kierrokselle siirtyviä koulutettuja työssäkäyviä. Mahdolliset lapset ehkä jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
40/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.

AP

Tuo yllä oleva AP esiintyi minuna.

Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen ehkä vähän ujo ja huono tekemään aloitteita. Enkä ole kovin hyvä puhumaan. En ole aiemmin seurustellut kuin hyvin lyhyitä jaksoja. Pisin suhde kestänyt vähän yli 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme