Kuinka paljon vuokrasi nousi vuodelle 2025?
Ja neliöt?
Minulla nousi 60 euroa ja neliöitä 40. Mielestäni törkeän suuri korotus.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole noussut 2,5 vuoden aikana kertaakaan. Oli jo silloin edullinen alueen vuokratasoon nähden, n. 80m2. Vastike nousi vuosi sitten jonkun verran ja näin ollen olen yllättynyt, ettei vieläkään vuokra noussut.
Mistä tiedät että nousi?
Neliöitä on 56. Helmikuussa tulee 5 vuotta kun olen asunut tässä.
Vuokra ei ole noussut kertaakaan. Vesi sisältyy vuokraan. Sähkölasku on noin 13-15 ekee kuukaudessa. Sähkön siirto 75 ekee joka kolmas kuukausi.
Asun pienessä kaupungissa Etelä-Suomessa, ja tänä on kaupungin asunto.
Hiljainen, kaksikerroksinen pientalo. Minulla on ulkoterassi, jossa viihdyn paljon.
Olemme kaikki asukkaat sopineet, että emme kuluta vettä turhaan, kun olemme suihkussa ja saunassa. Kun siinä voi todellakin säästää veden kulutusta.
Kuin myös pesee täysiä kokeellisia pyykkejä ja astioita.
Tällä tavalla ei tule ainakaan painetta nostaa vuokraa.
Vuokra nousi 58e ja meillä on 57m2.
Törkeä korotus.
Vierailija kirjoitti:
Yksi keino päästä huonosta vuokralaisesta, maksimi vuokrankorotus vuosittain.
Sillä lähtee myös hyvät vuokralaiset.
Mssä kaupungissa asutte tai edes etelässä keskellä vai pohjoisessa? täällä lounaassa nousee vuosittain vuokra
Vierailija kirjoitti:
Mssä kaupungissa asutte tai edes etelässä keskellä vai pohjoisessa? täällä lounaassa nousee vuosittain vuokra
Riihimäellä. Kaupungin vuokratalo, rauhallisella alueella. Pienkerrostalo, viisi vuotta asunut. Ei ole kertaakaan noussut vuokra.
Korotus 10 euroa. Neliöitä kaksiossa 43.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole noussut 2,5 vuoden aikana kertaakaan. Oli jo silloin edullinen alueen vuokratasoon nähden, n. 80m2. Vastike nousi vuosi sitten jonkun verran ja näin ollen olen yllättynyt, ettei vieläkään vuokra noussut.
Mistä tiedät että nousi?
Mulle ainakin vuokralaisena tuli taloyhtiön kokousten pöytäkirjat aina postiluukkuun. T. Eri
Itsellä kokemus kolmesta asunnosta, joissa yksityisomistus. Korotus kaikissa 0 euroa, kuten oli viime vuonnakin.
Kolme euroa.