Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html
Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.
Kommentit (513)
Oliks tää se kaveri joka ei ole saanut parrua hanuriin tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tässä vuosisadan säälittävin Tate puolustus ikinä! 🤣🤣🤣
Vuosisadan noloin trollaukseen sortuja ikinä!🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?
Te vissiin kuvittelitte että feminismiä ei koskaan tulisi?
Ketkä te? Olen nainen. Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä.
Ja kovana feministinä varmasti pärjäisit Tatelle tappelussa.
Nauraisin itseni tärviölle jos joutuisin tuon pellen kanssa samaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää se kaveri joka ei ole saanut parrua hanuriin tarpeeksi?
Tällainen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä
Tällainen kommentti kerää ylänuolia suominaisilta... M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?
Olet oikeasti mies ja kannatat naisten hakkaamista 😚
Ja sinä olet niitä naisia, joiden takia Tate on olemassa. Hävettää välillä niin paljon oman sukupuolen puolesta.
Älä valehtele äijä 🤭
Jostain syystä minua hyvin usein luullaan mieheksi palstalla. Johtuu toki siitä, että olen pärjännyt elämässä omilla ansioillani. Kertoo toki nykyajan tytöistä, kuten sinä, vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen asiaa te oikein kuvittelette edistävänne näillä "kaikki miehet ovat hirviöitä" -jutuilla? Tuollaisella puheellahan te vain oikeutatte sen pienen vähemmistön myrkyllisen toiminnan väittämällä sitä normaaliksi, ja samalla lyttäätte sen suuren enemmistön, joka ei todellakaan ajattele eikä toimi niin kuin väitätte jokaisen miehen toimivan.
Miten niin kaikki miehet? Eivät kaikki mutta on huolestuttavaa että moni nuori poika ja mies vihaa vastakkaista sukupuolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin itkisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen asiaa te oikein kuvittelette edistävänne näillä "kaikki miehet ovat hirviöitä" -jutuilla? Tuollaisella puheellahan te vain oikeutatte sen pienen vähemmistön myrkyllisen toiminnan väittämällä sitä normaaliksi, ja samalla lyttäätte sen suuren enemmistön, joka ei todellakaan ajattele eikä toimi niin kuin väitätte jokaisen miehen toimivan.
Tämä. Juuri tällaiselle käytökselle Tate on se vastavoima ja -reaktio. Feministit saavat syyttää vain itseään.
Ja miehet syyttäkööt itseään kun eivät tule saamaan naista
Miksi kukaan mies haluaisi feministinaista?
Ette te saa minkäänlaista naista. Kukaan ei halua naisvihaajaa
Vierailija kirjoitti:
Taten fani, joka itkee, kun ei saa piparia
Sitähän saa Suomessa pikkurahalla🙂
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu. M25
Tate ei ole mikään mies, vaan pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet niitä naisia, joiden takia Tate on olemassa. Hävettää välillä niin paljon oman sukupuolen puolesta.
Pick me girl. En oo niiku muut tytöt. 🥺
Hakkaa vaan mua, minä tuon lisää kaljaa, kokkaan ja siiv
Miesvihaajat käy heti naisen kimppuun, joka asettuu miesten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me girl. En oo niiku muut tytöt. 🥺
Hakkaa vaan mua, minä tuon lisää kaljaa, kokkaan ja siiv
Eipä voi minun ikäistäni enää tytöksi sanoa. Sinä taasen kuulostat just tyypilliseltä pikkupimulta, joka on oppinut uuden sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ketuttaa, kun ei voi enää kontrolloida naisia, koska se tarkoittaa, että heidän pitää oikeasti olla ihmisiksi :D
Jos tulisit pois sieltä harhaluuloistasi niin ymmärtäisit että naisilla on vapaudet jne vain koska miehet on ne teille sallineet. Ette oikeasti voisi tehdä mitään jos miehet toisin päättäisi. Nykyäänkin on olemassa maita missä ei naisilla juuri oikeuksia ole ja se on tuosta todisteena. Jos naiset itse saisivat "vapautettua* itsensä niin olisivat niin tehneet noissakin maissa jo ajat sitten.
Voisit mennä pihalle happihyppelylle, niin omat aivosumusi hälvenisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Juuri tällaiselle käytökselle Tate on se vastavoima ja -reaktio. Feministit saavat syyttää vain itseään.
Ja miehet syyttäkööt itseään kun eivät tule saamaan naista
Miksi kukaan mies haluaisi feministinaista?
Ette te saa minkäänlaista naista. Kukaan ei halua naisvihaajaa
Miksi ihmeessä heteronainen haluaisi naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin itkisit.
Siitähän sinä inkkeli haaveilet 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo itse ainakaan koskaan kuullut että se yllyttäisi miehiä hakkaamaan naisia, media varmaan kääntänyt taas jotain asioita päälaelleen mitä ne ei ymmärrä
No katsos kun ne, jotka ei häneltä oo juuri mitään kuunnellut on kuullut juurikin vain tätä naisvihaa yms häneltä, mutta sitten ne jotka on hänen juttujaan kuunnellut, niin ne ei sitten välttämättä olekaan kuullut asiasta. On se kumma miten asiat toimii. Vähän niinkö maria nordinkin, ne jotka ei oo hänen juttuihin, kirjaan ja mentaliteettiin tutustunu, pitää hänen oppejaan vaarallisena. Ja sitten ne jotka on tutustunu, ymmärtää miksei ne jutut oikeasti ole vaarallisia.
Se on kyllä hurjaa, miten mediassa annetaan joskus aivan vääristynyt kuva ihmisestä. En nyt tähän Tate juttuun ota kantaa, kun en siihen ole perehtynyt, mutta mainitsemasi Nordin on ollut itselle kyllä silmiäavaava esimerkki tuosta median toiminnasta. Tää varmaan täytyy osua jotenkin kohdalle, että asian mittakaavan voi käsittää, mutta tuollaisen jälkeen käsitys mediasta voi olla kyllä lopullisesti muuttunut. Kyse saattaa olla todella räikeästä yksipuolisen ja tietynlaisen kuvan antamisesta, joka voi muuttua aivan toiseksi, jos ottaa asiasta selvää. Täytyy ehkä tuohon Tateenkin tutustua, kun sitä on pidetty negatiivisessa valossa kovasti esillä.
Katsopas kun me normaalit miehet emme ensinnäkään pidä naisia tavaroina, jotka "saadaan". Ja meillä on ihan normaaleita, tasa-arvoisia parisuhteita useimmiten naisten kanssa. Eikä meillä ole mitään tekemistä näiden vihaa lietsovien somepellejen kanssa.