Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html
Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ketuttaa, kun ei voi enää kontrolloida naisia, koska se tarkoittaa, että heidän pitää oikeasti olla ihmisiksi :D
Jos tulisit pois sieltä harhaluuloistasi niin ymmärtäisit että naisilla on vapaudet jne vain koska miehet on ne teille sallineet. Ette oikeasti voisi tehdä mitään jos miehet toisin päättäisi. Nykyäänkin on olemassa maita missä ei naisilla juuri oikeuksia ole ja se on tuosta todisteena. Jos naiset itse saisivat "vapautettua* itsensä niin olisivat niin tehneet noissakin maissa jo ajat sitten.
Voisit mennä pihalle happihyppelylle, niin omat aivosumusi hälvenisi!
Mikä tuossa ei ollut totta?
MIKÄÄN siinä ei ollut totta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vaan on kouluissa yleisesti mitään miesvihaajaopettajia. Sen sijaan todistettavaa ilmiötä on tekstin mukaan tuo, että teinipojat ovat toksisia naisten/tyttöjenvihaajia ja kannattavat ihmis (siis nais)kaupasta ynnä muusta syytettyä Tatea.
Mutta onko tämä nykyajan ongelma. Muistan kyllä ihan omilta yläasteajoilta, että pojat olivat silloinkin nais/tyttövihamielisiä ja arvioisin että jos silloin olisi ollut Tate, niin he olisivat myöskin kannattaneet Tatea.
Onkohan niin vaan, että pojilla/miehillä on aika yleisesti aina ollutkin naisvihaa/halveksuntaa, joko suoraan tai piilossa. Sitten vähemmistössä ovat hyvät tyypit, joihin voi luottaa.
Ei siis uusi ilmiö, en usko. Nyt se on vaan pinnalla, kun on some ja asioista puhutaan eri tavalla nykyään. Aiemmin nais/tyttöviha/halveksuntaan ei kiinnitetty samoin huomiota, "pojat nyt hoorittelee ja ja pojat nyt vähän kourii ja pojat uhkailee jne, hormonit vaan jy
Olen opettaja lukiossa ja yläasteella ja minulla on kokemusta myös ammattikouluista. Muistan myös omat peruskoulu- ja lukioaikani hyvin. En tunnista mitään kirjoituksessasi. En näe tätä "naisvihaa" lainkaan tunneilla, enkä muista sitä kokeneeni koskaan koulussa itse. Toisinaan on tietenkin ihmisten välisiä selkkauksia, jotka sitten johtuvat eri syistä. Näitäkin yllättävän vähän, jos ottaa huomioon, että koulut ovat isoja yksiköitä, joissa suurin osa ihmisistä on valtavan hormonaalisen myrskyn kourissa. Joskus mietityttää, mistä kumpuaa tällainen asioiden vääristely?
Naiset ovat täysin miesten armoilla. Länsimaalaiset kuplassa elävät naiset ovat vain alkaneet hyppiä miesten silmille kuin hemmotellut lapset. Tämä johtuu länsimaisen nykymiehen munattomuudesta.
Suurimmassa osassa maailmaa teillä naisilla ei juurikaan ole oikeuksia ja ne vähätkin oikeudet ovat miesten antamia ja ne voidaan myös ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraili
Olet niin banaali, että ei tarvitse olettaa mitään.
Tate on tukenut, auttanut ja kannustanut minua.
Ja nyt naiset haukkuu minua ja Tatea. Ja kaikkia muita miehiä, joita Tate on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo itse ainakaan koskaan kuullut että se yllyttäisi miehiä hakkaamaan naisia, media varmaan kääntänyt taas jotain asioita päälaelleen mitä ne ei ymmärrä
Tietyt tahot mustamaalaa koska se on omavarainen mies ja se kannattaa Trumppia, ei siinä muuta ole
Jos se olisi seuraaja ja Biden fanaatikko niin asiat olisivat hyvin
Miten joku voikaan olla noin vähä-älyinen? Miten se on edes mahdollista?
Ei Tatea kukaan mustamaalaa. Hänen videot on täysin julkisia ja hän seisoo sen kaiken takana. Siitä uutisointi ei ole mustamaalausta. Se on uutisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?
Te vissiin kuvittelitte että feminismiä ei koskaan tulisi?
Ketkä te? Olen nainen. Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä.
Ja kovana feministinä varmasti pärjäisit Tatelle tappelussa.
Olet oikeasti mies ja kannatat naisten hakkaamista 😚
Ja sinä olet niitä naisia, joiden takia Tate on olemassa. Hävettää välillä niin paljon oman sukupuolen puolesta.
Älä val
Työ tekisi ainakin sinulle hyvää. Eri asia on, saatko mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraili
&
Hienojen sanojen käyttäminen ei tee sinusta yhtään sen viisaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt naiset haukkuu minua ja Tatea. Ja kaikkia muita miehiä, joita Tate on auttanut.
Tapa ittes inceli. Tuollaisia naisvihaajia ei kukaan tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?
Ja sinä olet niitä naisia, joiden takia Tate on olemassa. Hävettää välillä niin paljon oman sukupuole
Kuuntele ensin omia ohjeitasi 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraili
Ei ole tarvetta tulla yhtään viisaammaksi. Sinulla sen sijaan on paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tate on tyhmä. Silti, ei kehoteta ketään tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet niitä naisia, joiden takia Tate on olemas
En minä ohjeista ketään. Jos niin kuvittelet, niin olet enemmän sekaisin kuin kuvittelinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on helpommin aivopestävissä, ihan tutkitusti. Tällaiset uutisjutut joissa kerrotaan yksipuolista näkökulmaa jostain henkilöstä on yhdenlaista aivopesua. Pyydän ymmärrystä naisia kohtaan, he eivät tiedä mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ketuttaa, kun ei voi enää kontrolloida naisia, koska se tarkoittaa, että heidän pitää oikeasti olla ihmisiksi :D
Jos tulisit pois sieltä harhaluuloistasi niin ymmärtäisit että naisilla on vapaudet jne vain koska miehet on ne teille sallineet. Ette oikeasti voisi tehdä mitään jos miehet toisin päättäisi. Nykyäänkin on olemassa maita missä ei naisilla juuri oikeuksia ole ja se on tuosta todisteena. Jos naiset itse saisivat "vapautettua* itsensä niin olisivat niin tehneet noissakin maissa jo ajat sitten.
Voisit mennä pihalle happihyppelylle, niin omat aivosumusi hälvenisi!
Mikä tuossa ei ollut totta?
MIKÄÄN siinä ei ollut totta.
No kerro miksi naiset eivät ota oikeuksia itselleen esim. Afganistanissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sinunkaanlaisille vihaajille kysyntää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy just se miesviha, josta Tate puhuu.
Tate tukee, liberaalit muijat uhkailee.
Plus, olen vapaaehtoisesti sinkku vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraili
&n
Kieltämättä on paljon, jota en tiedä.
Silti jatkan täällä.
Eihän siihen muu auta kuin hakata naistenhakkaajat. Olen itse antanut turpasaunan yhdelle, ja toiselle pedarille. 👍
😂 Meehän riikkuli TÖIHIN!