Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Anneli.
Muistakaa että on eri asia olla syytön ja olla "syytön"
Syytön ei ole tehnyt tekoa. "Syytön" voi olla syyllinen mutta näyttö häntä vastaan ei riitä.
Mielestäni Annelia ei koskaan ole todettu syyttömäksi. Näyttö vaan ole riittänyt hänen tuomitsemikseksi.
Mutta Anneli on mielestäni ainoa ja ihan selvä syyllinen; lukekaa etp mm. häkepuhelusta, Jukan sijainnista, rikotun lasin sijainnista. Tähän päälle vielä kaikki todennäköisyydet; huppumies, josta ei jää jälkiä eikä motiivia.
Ei pahalla, mutta jos omaat normaalin äo:n niin lue se hovioikeuden päätös. Ihan suomenkielisiä lauseita. Kyllä hän syytön on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli. Poliisi mokasi tutkinnan niin pahasti että iso osa todistusaineistoa meni vituiks.
Kerro lisää tästä?
Mm se että idarit pitivät torikokousta takapihalla jonka kautta "murhaaja" oli paennut. Koira ei saanut mitään luotettavaa hajujälkeä tämän takia. Jos poliisi ei olisi saastuttanut pihaa. Koira olisi paljastanut heti oliko siinä mennyt ketään.
Koira sai vainun naapurin tontilta takapihan kautta.
Koira ei saanut mitään vainua. Se on koirapoliisin tiedotteessa. Miten se saisi " lentävästä, hajuttomasta" satuolennosta.
Juu ämpärillä varmaan heitti ja sitten hups niistä tuli kengän kuvio
Tuo video on sairas. Ei ihme jos lapset valehtelisivat nyttenkin. Saattavat pelätä henkensä edestä.
Yhtä hyvin on voinut olla nimimerkki Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte aivan sekaisin eukot! Tappaisitteko itse miehenne noin? Ja lavastaisitte ulkopuolisen tekijän? Miksi uskotte jonkun tekevän niin?
Onko sinulle vallan uutta, että on murhaajia, jotka tappavat läheisiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli. Poliisi mokasi tutkinnan niin pahasti että iso osa todistusaineistoa meni vituiks.
Kerro lisää tästä?
Mm se että idarit pitivät torikokousta takapihalla jonka kautta "murhaaja" oli paennut. Koira ei saanut mitään luotettavaa hajujälkeä tämän takia. Jos poliisi ei olisi saastuttanut pihaa. Koira olisi paljastanut heti oliko siinä mennyt ketään.
Koira sai vainun naapurin tontilta takapihan kautta.
Koira ei saanut mitään vainua. Se on koirapoliisin tiedotteessa. Miten se saisi " lentävästä, hajuttomasta" satuolennosta.
Kiva teoria mutta millös heität verta ulos niin että siitä tulee kengänkuvio
Vierailija kirjoitti:
Te ootte aivan sekaisin eukot! Tappaisitteko itse miehenne noin? Ja lavastaisitte ulkopuolisen tekijän? Miksi uskotte jonkun tekevän niin?
Jos haluaisin tappaa puolisoni, niin tekisin sen luultavasti niin, että manipuloisin jonkun muun tekemään asian puolestani. Olisi kyllä vaikeaa tehdä se edes noin jäämättä siitä kiinni. Mutta missään tapauksessa sitä ei kannattaisi tehdä itse. Kiinnijäämisen riski olisi liian suuri. En ole tosin niin sairas, että tappaisin yhtään ketään. Ehkä murhaajat eivät ole rationaalisia toimijoita, mene ja tiedä. Jos Auer todella murhasi Jukka S Lahden, niin oli fiksua kiinnittää huomio johonkin ulkopuoliseen tekijään. En silti ymmärrä miten hän olisi ehtinyt piilottaa todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin tappaa puolisoni, niin tekisin sen luultavasti niin, että manipuloisin jonkun muun tekemään asian puolestani. Olisi kyllä vaikeaa tehdä se edes noin jäämättä siitä kiinni. Mutta missään tapauksessa sitä ei kannattaisi tehdä itse. Kiinnijäämisen riski olisi liian suuri. En ole tosin niin sairas, että tappaisin yhtään ketään. Ehkä murhaajat eivät ole rationaalisia toimijoita, mene ja tiedä. Jos Auer todella murhasi Jukka S Lahden, niin oli fiksua kiinnittää huomio johonkin ulkopuoliseen tekijään. En silti ymmärrä miten hän olisi ehtinyt piilottaa todisteita.
Tässä on hirveästi kaikkea, mitä ei ymmärretä. Siks olenkin sanonut, että Anneli Auer osasi hämmentää sopan nerokkaasti. Eihän se huppumiesteoriakaan täsmää. Eli periaatteessa ei ole yhtään linjaa, mikä täsmäisi niin, että sen voisi selittää tapahtuneeksi loogisesti ja aukottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hirveästi kaikkea, mitä ei ymmärretä. Siks olenkin sanonut, että Anneli
Kyllähän se hämmentäjä on aivan eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hirveästi kaikkea, mitä ei ymmärretä. Siks olenkin sanonut, että Anneli
Taitavimmat hämmentäjäthän yleensä sekoittavat totuutta ja valheita. Menee oikeasti pää ihan sekaisin, kun yrittää saada mitään tolkkua siitä, mitä tässä on tapahtunut.
Minä selvitin muutama vuosi sitten isoimmat asiat yhdessä illassa. Ei tämä mitenkään erikoisen monimutkainen keissi ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä selvitin muutama vuosi sitten isoimmat asiat yhdessä illassa. Ei tämä mitenkään erikoisen monimutkainen keissi ole.
Ok. Olisit varmaan säästänyt yhteiskunnalle miljoonia, jos olisit tarjonnut palveluksiasi tämän tapauksen ratkaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olisit varmaan säästänyt yhteiskunnalle miljoonia, jos olisit tarjonnut palveluksiasi tämän tapauksen ratkaisemiseen.
Eihän se apu kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähistöllä asuva mies jonka vaimo oli samassa työpaikassa kuin Lahti. Olivat nähneet samana aamuna Turussa, siis Lahti ja tuo pariskunta. Klassinen mustasukkaisuussurma. Nainen pakeni surmaa seuraavana yönä kotoa ja mies tuli pakopaikkaan riehumaan - tadaa - veitsen kanssa.
Korjaus, siis ei yönä vaan seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.
Eli siis joku luuli, että Jukalla oli suhde vaimonsa kanssa ja sitten tappoi Jukan. Kai poliisi tämän linjan on tarkistanut, jos totta? En yhdestäkään kirjasta tällaista spekulaatiota muista. Mielenkiintoista.
Poliisityö on kyllä tässä keississä ollut niin huonoa, että jos tämä olisi tv-sarja, olisi epäuskottava. Miettikää nyt, todisteena saatananpalvonnasta käytettiin tribaalipiirrosta.
Ja se että se poliisi soluttautui Auerin miesystäväksi asti on ollut aivan järkyttävää henkistä väkivaltaa. Miettikää, että olette rakastunut ja käy ilmi, että rakkauden kohde on joku soluttautunut poliisi. Aivan uskomatonta että ihmiselle saa tehdä noin Suomessa.
Annelia oli varoitettu etukäteen tuosta soluttautuvasta poliisista. Se siitäkin sitten!
Se että Anneli olisi tappanut ja sitten soittanut hätäkeskukseen jotain nauhoitetta on myös aivan tolkuttoman epäuskottavaa. Jos haluaisi tappaa oman äijänsä, hommaisi ensinnäkin lapset pois kotoa, tekisi sen hiljaisuudessa, eikä varmasti soittaisi yhtään mihinkään. Miettikää nyt.
Auer paljasti tekijän kirjassaan vuonna 2016. Mulla on sama epäilty kuin hänellä.
Tästä tapauksesta tulee lähinnä mieleen, että poliisit, syyttäjä ja tuomarit on katsoneet liikaa poliisisarjoja ja mielikuvitus on lähtenyt ihan pikkasen laukalle.
Motiiviksi epäiltiin kostoa. Jukalla oli vihamiehiä.