Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Jukka teki sen itse.
Matin YK-rauhanturvaajakaveri Arska puukotti itseään niskaan lämminhenkisen sormikoukkukisan päätteeksi. Jukkakin voi olla ollut hippasilla Annelin kanssa ja tikannut sitten itseään, ihan huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Annelissa jotain verta on ollut, koska puoliso on veressä ja huone on veressä? Mistä sitä erottaa, onko se tekemisestä tullut vai muusta?
EIhän Annelissa ollut kuin hänen omaa vertaan. Siitä rintapistosta tullutta. Puhelimessa vain Annelin verta.
Tuohan on täysin luonnotonta, ettei olisi mennyt koskettelemaan kuolevaa miestään, etsinyt pulssia, yrittänyt elvyttää, koskenut muuten vaan hädissään jne.
Takkahuoneessa oli lasinsiruja. Ei Anneli pystynyt sinne kävelemään.
Jos mun mies tekis kuolemaa, niin säntäisin huolestuneena kengät jalassa lasinsirujen keskelle enkä jättäis yksin lojumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuosta perhekunnasta on syyllinen, koska juuri luin IS sivuilta, että perheessä on vietetty murhajuhlia.
Jos Annelli noita viettää, ei varmaan tarvitse etsiä syyllistä pidempään.
Ja jos taas joku on niin viallaan päästään, että keksii tuollaisen valheen, on itse murhaaja. Terveelle ihmiselle ei tule edes mieleen tuollainen mahdollisuus.
Niin että 3- vuotias lapsi sen isän sitten tappoi vai😂 koska tuon nuorimman lapsen valhe tämä oli.
Eikös täällä ole väitetty, että joku muu aikuinen syötti lapsille näitä tarinoita kerrottavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Annelissa jotain verta on ollut, koska puoliso on veressä ja huone on veressä? Mistä sitä erottaa, onko se tekemisestä tullut vai muusta?
EIhän Annelissa ollut kuin hänen omaa vertaan. Siitä rintapistosta tullutta. Puhelimessa vain Annelin verta.
Tuohan on täysin luonnotonta, ettei olisi mennyt koskettelemaan kuolevaa miestään, etsinyt pulssia, yrittänyt elvyttää, koskenut muuten vaan hädissään jne.
Jos mun mies tekis kuolemaa, niin säntäisin huolestuneena kengät jalassa lasinsirujen keskelle enkä jättäis yksin lojumaan.
Juuri näin. Sehän saattaa olla vielä hengissä ja olla jotain sanottavaakin tyyliin mihin sattuu erityisesti tai ihan jotain täysin muuta, jos tajuaa kuolevansa pian. En varjelisi vaatteitani puhtaina ja seisoisi kauempana katselemassa (tai olisi täysin muualla).
Vierailija kirjoitti:
Anneli. Poliisi mokasi tutkinnan niin pahasti että iso osa todistusaineistoa meni vituiks.
Kuten mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...jossain luki että yleensä tällaisissa tapauksissa poliisit joutuvat irrottamaan surevan lesken puoliväkisin vainajan viereltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli. Poliisi mokasi tutkinnan niin pahasti että iso osa todistusaineistoa meni vituiks.
Kuten mikä?
Kaikki, mikä teki tästä tällaisen sotkun. Eihän tuolla aineistolla saisi tuomittua ketään muutakaan.
Oma ajatukseni on, että Anneli härvelsi tahallaan tilanteen mahdollisimman sotkuiseksi juuri siksi, että sitten on mahdoton saada mistään mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies tekis kuolemaa, niin säntäisin huolestuneena kengät jalassa lasinsi
Niin...jossain luki että yleensä tällaisissa tapauksissa poliisit joutuvat irrottamaan surevan lesken puoliväkisin vainajan viereltä.
Sitähän nyt ensimmäiseksi kuvittelisi. Toinen on tietysti se, jos on jäätynyt eikä pysty liikahtamaankaan, mutta kun ei sellaisestakaan ole mainittu.
Onko teistä kukaan joutunut tilanteeseen jossa pelkäätte kuollaksenne. Adrenaliinia pumppaa kroppaan älyttömän paljon, aivotoiminta hidastuu, mutta reagointi nopeutuu..
Ei paljon lasinsirut tunnu jaloissa, niitä ei edes mieti.
Muistaakseni Jari Aarnio kertoi olevansa murhan takana elämänkertakirjassaan. Kummastuttaa miksi poliisi ei tutki poliisin tekemisiä.
Poliisi Seppo ryöstömurhasi Jukka S. Lahden. Kaikki sen tietävät mutta todistaminen on hankalaa.
Päästään sekaisin ollut Anneli tappoi Jukan. Tapausta on sen jälkeen ties kuinka moni käyttänyt hyväkseen ihan vaan oman edun vuoksi. Annelin veli rahastanut tuhansia euroja. Tutkijat plus muut arvailijat saaneet pidettyä itsensä tärkeinä ihmisinä, josta ovat hyötyneet esim työpaikan, rahan, vallan jne muodossa. Puhumattakaan juristeista ja vastaavista. Käsitelleet asiaa jo tuhottomasti ja taanneet itselleen tekemistä ja mahdollisia parempia virkoja sekä tietenkin rahastaneet rahastuksen iloksi.
Luulen että Krista Kiuru teki sen. Kaksisuuntainen mielialahäiriö antaa voimat tehdä melkein mitä vaan kun sille päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä kukaan joutunut tilanteeseen jossa pelkäätte kuollaksenne. Adrenaliinia pumppaa kroppaan älyttömän paljon, aivotoiminta hidastuu, mutta reagointi nopeutuu..
Olen ollut sellaisessa tilanteessa. Muutuin aivan täysin rauhalliseksi ja toimin rationaalisesti. Puhuin rauhallisella äänellä hyökkääjälle ja yritin saada hänet laskemaan aseensa. En yrittänyt paeta, koska tajusin, etten välttämättä pääsisi karkuun. Ihmiset reagoivat hyvin eri tavalla uhkaaviin tilanteisiin. Mutta kuvaamani tapa on yksi tapa reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jähmetyin enkä liikkunut mihinkään ilman lupaa, noudatan ohjeita mitä minulle sanottiin. En lähtenyt edes karkuun vaikka olisi ollut mahdollisuus koska en uskaltanut.