Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri laittoi työtarjouksen lumenpudottajaksi talojen katoilta vaikka olen epileptikko.

Vierailija
11.01.2025 |

Ja kärsin sen lisäksi korkeanpaikan kammosta,ja he kyllä tietävät sen kun olen kertonut.Eli ei ne katso siellä yhtään kun laittavat näitä työtarjouksia.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin laskeudut tavallisten  kuolevaisten joukkoon ja alat tekemään fyysisiä duunarihommia. 

Vierailija
82/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vielä, korkealta ja kovaa. Kaikki yhdessä: työkkäriä ei enää ole eikä se ikinä laittanut työtarjouksia.

Eihän se mitään työtarjouksia ole tosiaan koskaan laittanutkaan, mutta he kutsuivat näitä "hae tätä paikkaa" -käskyjä työtarjouksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin terve ja olen hakenut lumenpudottajan paikkaa kahdesta yrityksestä ilman mitään kehoitusta, eikä niistä ole edes vastattu, eli AP:lla on tuskin pelkoa joutua työhön.

Vierailija
84/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan minullekkin laitettiin työtarjous huoltoasemalle jonne ei pääse mitenkään muuten kuin autolla ja julkisia ei sinne kulkenut,eli minun olisi pitänyt ostaa auto jotta olisin voinut siellä käydä.

Kaverilla sama juttu, tosin koulutusta vastaavaan työhön. Hän oli paikkaa jo katsonutkin ja sitten selvittänyt, miten sinne pääsisi kulkemaan. Ei mitenkään, sillä bussivuoro oli lakkautettu.

Vierailija
85/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäristä tuli työmarkkinatori ja työkkärin tädeistä torihenkilöitä.

Kuka pösilö on keksinyt sanan työmarkkinatori? 

Onkhan tuo oikeastaan kuvaavampi nimi, työttömiä välitetään ilman palkkaa aivan kuin aikoinaan orjatorilla myytiin tavaraa. Työntekijätori ei olisi sopinut suomen julkisivuun, joten hieman siistittynä työmarkkinaTORI.

Vierailija
86/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa on epilepsiasta jos on lääkkeet ja kohtauksia ei ole? nyt menet sinne töihin mars mars.Ja korkeanpaikan kammo lähtee kun altistaa itsensä sille.

Tuleeko yllätyksenä, että epilepsia on siitä yllättävä sairaus, ettei se välttämättä pysy kurissa lääkkeillä. Kohtaus voi tulla ihan.. hmm.. yllättäen. Silloin ei halua missään katolla, ihan maan tasaltakin voi käydä todella huonosti.. 

Vierailija
87/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos että tulee muutos tukien tasoon kun tarjottu työ ei kelpaa. Mikähän siinä aina on että työttömältä tulee kilometrin mittainen tekosyy lista miksi jotain työtä ei voi tehdä. Ja ne on vain tekosyitä. Tämän takia on todella hyvä juttu että tukiin tulee velvollisuuksia ja pakotetaan ihmiset ottamaan vastuu omasta elämästä. Jos ei itse mitään suostu tekemään niin ei todellakaan ansaitse mitään. Ei edes tukia.

Ovatko sairaudet ja vammat siis tekosyitä? Entäs, kun ap putoaa katolta pyörryttyään siellä korkeanpaikankammonsa takia? Työnantaja joutuu vaikeuksiin, eikä työtä edes saatu tehtyä.

Vierailija
88/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa on epilepsiasta jos on lääkkeet ja kohtauksia ei ole? nyt menet sinne töihin mars mars.Ja korkeanpaikan kammo lähtee kun altistaa itsensä sille.

Jos saat kohtauksen, käy huonosti. Mitäpä vähän.

Vierailija
89/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä sanoo, että ei ole pelkoa, että saat työn, kun kerrot hakemuksessa rajoitteesi. Kun itse aikoinaan vastaanotin näitä työkkärin "työtarjouksia", niin kyllä nimenomaan halusin työllistyä.

Samassa yrityksessä jokin muu tehtävä saattoi mennä minulta myöhemmin sivu suun, koska leimauduin idiootiksi, joka ei osaa tai viitsi lukea huolella työpaikkailmoituksia. Jos taas työhakemuksessa kerroin, että haen tätä työtä työkkärin pakottamana, niin työnantaja sai heti tietää minun olevan työtön eikä työpaikanvaihtaja. Tämäkin saattoi vaikeuttaa myöhempää työllistymistäni kyseiseen yritykseen joihinkin muihin tehtäviin.

"Työtarjouksen" työssä saattoi esimerkiksi olla ehdottomana vaatimuksena ajokortti, jota minulla ei ole. Kun kyseistä työtä pakotettuna silti hain, työnantaja varmaan sai kuvan, etten ollut lukenut huolella kuvailua työn vaatimuksista tai etten ymmärtänyt lukemaani. Tai jopa etten edes halunnut työllistyä, koska tuhlasin sekä omaa että työnantajan aikaa hakemalla töitä, joihin minulla ei ollut edellytyksiä.

Siinä oli sitten turha myöhemmin, kun kyseisessä paikassa aukesi oikeasti minulle sopiva työ, selittää, että olen työhaluinen, huolellinen ja sisäistän lukemani nopeasti!