Työkkäri laittoi työtarjouksen lumenpudottajaksi talojen katoilta vaikka olen epileptikko.
Ja kärsin sen lisäksi korkeanpaikan kammosta,ja he kyllä tietävät sen kun olen kertonut.Eli ei ne katso siellä yhtään kun laittavat näitä työtarjouksia.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa on epilepsiasta jos on lääkkeet ja kohtauksia ei ole? nyt menet sinne töihin mars mars.Ja korkeanpaikan kammo lähtee kun altistaa itsensä sille.
Minulla on periaatteessa toimiva lääkitys epilepsiaan. Silti on sattunut, että olen unohtanut ottaa aamulääkkeen 1-2 kertaa viikossa ja on ollut samaan aikaan menkat, olen juonut tölkin tai pari siideriä, nukkunut huonosti, pelannut pleikalla tai lapsi on osoitellut vilkkuvalla lelulla ja kohtaus on tullut heti tai viiveellä sinä päivänä tai yönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vielä, korkealta ja kovaa. Kaikki yhdessä: työkkäriä ei enää ole eikä se ikinä laittanut työtarjouksia.
Työ- ja elinkeinotoimisto ja työvoimapalvelut on "työkkäri".
Ei ole. Työkkäri on lyhennys Työvoimatoimistosta. Työvoimatoimistoa ei ole ollut olemassa vuosikymmeniin.
työkkärissä on ihmisiä töissä, jotka tekevät ihmisen virheitä. Itsekin sain kehoituksen hakea jotain siivoustyötä, jossa tarvitaan ajokorttia. Minulla sellaista ei ollut tuolloin, joten laitoin viestiä työkkäriin ja kerroin perustelut miksi en voi hakea töitä. Työkkärissä pahoiteltiin virhettä ja ei tarvinnut kyseistä työtä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Työkkäristä tuli työmarkkinatori ja työkkärin tädeistä torihenkilöitä.
Kuka pösilö on keksinyt sanan työmarkkinatori?
Työkkärin tädeistä tuli torimyyjiä. Ostakkee hyvä työntekijä! 😅
Itsekin ihmettelen miksi työkkäri lähetti minulle työkutsuja teollisuuteen vaikka minä olen työkkäriin sanonut että minä en tee eikä minun tarvi tehdä muuta kuin kevyttä ja siistiä sisätyötä mistä maksetaan mahdollisimman paljon. Mietin että haastaisi työkkärin oikeuteen tästä kun minä päätän mitä minä tee ja mitä en tee ja työkkärin tehtävä on vain palvella minun tahtoa
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa on epilepsiasta jos on lääkkeet ja kohtauksia ei ole? nyt menet sinne töihin mars mars.Ja korkeanpaikan kammo lähtee kun altistaa itsensä sille.
Jos diagnoosi on tehty juuri ja etsitään sopivaa lääkitystä, niin töitä ei saa tehdä korkealla. Lääke voi toimia juuri nyt muttei viikon päästä. Kun oireetonta aikaa on kestänyt tietyn ajan voidaan lääke todeta sopivaksi ja korkealla työskentely on taas sallittua.
Sanoin kutsunnoissa että olen persu niin sanoivat että sodan tullessa minut otetaan säilöön kun rintamalle ei voi laittaa vänäjän kätyreitä elikkä viidettä kolonnaa.
Vierailija kirjoitti:
No kerrot nämä asiat hakemuksessasi, niin tuskin paikka irtoaa.
Niinpä. Haet paikkaa ja kerrot faktat. Et saa paikkaa etkä karenssia.
Mua pyydettiin vihervassarin henkilökohtaiseksi avustajaksi, vaikka sanoin, että en fanita Venäjää
Vierailija kirjoitti:
Aika oleellinen ois tieto, onko epilepsia hallinnassa
T: toinen epilepsiaa sairastava ja voisin kiivetä.
Jos työnantaja tietää että sinulla on epilepsia diagnoosi niin ei varmasti palkkaa sinua.
Milloin laittoi? Kun aloitus on postattu, työkkäri on jo lakkautettu.
Vierailija kirjoitti:
työkkärissä on ihmisiä töissä, jotka tekevät ihmisen virheitä. Itsekin sain kehoituksen hakea jotain siivoustyötä, jossa tarvitaan ajokorttia. Minulla sellaista ei ollut tuolloin, joten laitoin viestiä työkkäriin ja kerroin perustelut miksi en voi hakea töitä. Työkkärissä pahoiteltiin virhettä ja ei tarvinnut kyseistä työtä hakea.
Ei ole olemassakaan mitään työtarjouksia
Kauan sitten toreilla myytiin orjia... varmaankin siitä tullut se työtori nimitys
Menkää lukemaan läksyjä että ette jää luokalle.kirjoitan wilmaan,tulee jälki-istuntoa ja lasu.yksi kirjoittelua sai laskun ja on nyt kasvatuslaitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten toreilla myytiin orjia... varmaankin siitä tullut se työtori nimitys
Miten olisi työkauppa vähän niin kuin ihmis ja kauppa.
Ei kannata olla listoilla siellä. Eivät ne tosiaan ole kiinnostuneita miltä ihmisistä tuntuu tai mikä vaiva on. Ohje on ministeriöstä ja kunnista tehdä näitä toimenpiteitä non-stopina, jos joku tulee listoille työkykyisenä. Ja jos ei ole kykyä, moni on orjapajalainen heidän mielestään tai askartelukerholainen.
Työtori! Torilla tavataan! Torilla tavataan (orjia)! Orjat, tavataan torilla! Myyn torilla. Myyn torilla (orjia).
Eilen katkesi kynsi ja lääkäri määräsi kolme kuukautta sairaslomaa, työkkäristä soittivat tänään ja käskivät töihin manöökeriin
No eikä laittanut.