Miehen jatkuva ääntely alkanut ärsyttää
Ei se vielä 10 vuotta sitten niin häirinnyt, mutta nyt enenevässä määrin. Yön nukkuu suu auki, kuorsaa ja hengittää äänekkäästi. Piereskelee iltaisin kun luulee että nukun ja ähisee "aah". Koko yön hirveä meteli tai siltä se ainakin tuntuu. Ei osaa ottaa huomioon muuta perhettä jos herää ensimmäisenä ja aloittaa kolistelun kun muut nukkuvat. Tästä sanottu satoja kertoja mutta ei vaan tunnu tajuavan, ei osaa elää hiljaisesti. Puhelimeen kun puhuu niin pitää ihan täysiä huutaa siihen luuriin, en ymmärrä miksi? Normaali puhe kyllä kuuluisi. Olen ärtynyt tästä jatkuvasta melusaasteesta kotona.
Kommentit (261)
Vaihdevuodet aiheuttaa sen että toisten tekemiset alkaa ärsyttämään.
Nalkuta miehelle jatkuvasti siitä aamulla metelöinnistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin mies on alkanut vanhemmiten ääntelemään enemmän. Kuorsaa tosi kovaa. Jatkuvasti tökin häntä kääntymään, mutta jatkaa vain kuorsaamista. Syödessään ja juodessaan maiskuttaa ja ryystää kovaäänisesti. Erityisesti tuo suu auki maiskutus on ällöttävää. Lisäksi alkanut mumisemaan itsekseen. Puhuu siis ihan itsekseen. Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin mies on alkanut vanhemmiten ääntelemään enemmän. Kuorsaa tosi kovaa. Jatkuvasti tökin häntä kääntymään, mutta jatkaa vain kuorsaamista. Syödessään ja juodessaan maiskuttaa ja ryystää kovaäänisesti. Erityisesti tuo suu auki maiskutus on ällöttävää. Lisäksi alkanut mumisemaan itsekseen. Puhuu siis ihan itsekseen. Ihan hullua.
onko pohjanmaalta... siellähän tuo suu auki maiskutus syödessään on tapana... oikein hävetti julkisella paikalla kaverin tyyli maiskuttaa
Miehesi parasta ennen-päiväys on mennyt umpeen. Se ei ole enää mies, vaan ukkeli taikka äijänköntys.
Vaihda nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten naisia alkaa ärsyttää kaikki mahdollinen. Syytä siihen en osaa sanoa.
Pimppi kun vanhemmiten kuivahtaa, niin se alkaa tuntua hiekkaiselta. Se ärsyttää ja kaikìsta naisista tulee Irmoja ja Eiloja.
Estrogeenihoito kannattaa aloittaa heti kun muiden ihmisten eläminen alkaa häiritsemään omaa mielenrauhaa. Älkää pilatko kaikkien elämää omilla oireillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Noi sikamaiset ruokailutavat menee niin ihon alle, että en suostuisi samassa pöydässä tai edes tilassa syömään. En vaikka olisi perheenjäsen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt löytää miehestä mute-nappulaa, mutta kun sitä ei vaan löydy. Ei osaa olla ikinä hiljaa paitsi nukkuessaan, vaikka silloinkin saattaa jalkojaan liikutella häiritsevästi. Ihme pakkoliikkeitä. Hereillä aina äänessä tai ääntelee jotain, läiskii kämmenillä vatsaansa, ähisee kovaäänisesti vessassa yms.
Miksi miehistä tulee vanhempana ääliöitä?
Olisi mielenkiintoista tietää tällaisten miesten ammatti ja koulutustaso.
Sun miehellä on tourette tai jokin adhd ja pakkoliikkeitä. Tuo piereskelykin on jotain pakonomaista.
Täällä samanlainen mies ja välillä pitää ottaa miehestä lomaa, kun ei kestä tuota metelöintiä. Itse olen ääniherkkä. Kauhean rasittava yhdistelmä. Jälkikasvu myös perinyt pakkoliikkeet, jotka tuli esille murrosiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ette käy syömässä ravintoloissa.
Tähän on yksinkertainen ratkaisu. Hankkikaa omat makuuhuoneet. Hyvin levänneenä kestää ääniä paremmin. Korvatulpat yöllä myös voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten naisia alkaa ärsyttää kaikki mahdollinen. Syytä siihen en osaa sanoa.
Minä osaan, joko alkaa tulla mittari täyteen tai mummoutuessa alkaa valitus vain pahentumaan.
Miehistäkin on sanottu joskus tulevan lapsia kun he vanhenevat. Tässäkin on perää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt löytää miehestä mute-nappulaa, mutta kun sitä ei vaan löydy. Ei osaa olla ikinä hiljaa paitsi nukkuessaan, vaikka silloinkin saattaa jalkojaan liikutella häiritsevästi. Ihme pakkoliikkeitä. Hereillä aina äänessä tai ääntelee jotain, läiskii kämmenillä vatsaansa, ähisee kovaäänisesti vessassa yms.
Yliopisto, it-ala 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä alkaisi maiskuttelee ja syömäön suu auki, niin mies olisi sen jälkeen ulkoruokinnassa. Isänsä syö hiitaaaaasti suu auki niin, että oikein näkyy kuinka ruoka pyörii suussa. Kamalan ällöttävää, menee ruokahalut pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aina täytyy löytää joku syyllinen omalle käytökselle.
Vanhetessa moni ihminen heikkenee ja omat käytösongelmat korostuvat.
Olen lähiaikoina tavannut taas aika paljon 60+ naisia jotka rakastavat sitä että saavat sanoa, säksättää asioita ja tupsautella totuuksia. Sen nautinnon näkee heistä, mitä nuoret ensin, sitä mummot nyt sitten perässä. Tavallaan ymmärrän eikä se minua haittaa sillä tavalla koska kyllä tämä maailman meno menee hermoratoihin kenellä tahansa ja tässä yhteiskunnassa on nyt taas lupa puhua ja sanoa. Kuunnelkaa niitä ihmisiä.