Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kommentoi jatkuvasti eväitäni

Vierailija
10.01.2025 |

Mikä kumma siinä on että kaikki hedelmät ja croissantit pitää ihmetellä ja kummastella ihan kuin ei olisi ennen niitä nähnytkään. Ei sinällään kommentoi mitenkään ilkeästi, joten vaikeampi sanoa etten kaipaa kommenttejaan vaan haluaisin vaan syödä evääni rauhassa enkä keskustella niistä. Koska joku kysyy kuitenkin, ei en ole ylipainoinen vaan hoikka. 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin, että ikuisilla laihdutrajilla on tapana kommentoida toisten ruokia estoitta. Puheet on aina ruuassa. Häntä ärsytti kun pystyit syömään croisantin ja toisaalta myös otti päähän, koska hän itse ei kykene oikeasti pärjäämään hedelmillä. 

Ei kukaan pärjää hedelmillä.

Ap tässä, hedelmät on siis minulle töissä välipala, ei mikään pääruoka, jos tässä sellaista yritetään väittää. 

Sinä se jaksat vääntää. 

Syö mitä syöt. Mene vaikka nurkkaan syömään, jos häiritsee, kun joku ottaa kontaktia.

Tarvitset ilmeisesti paremman ruokarauhan.

Vääntää mistä? Keskustelu kiellett

Väännät hedelmistä ja väännät milloin mistäkin.

Sano suoraan sille työkaverille, että sinä haluat nyt syödä.  Älytöntä ulisemista ja jankutusta ja perusteluja täällä jostain asiasta, jonka selvittäisit sillä, että sanot siellä arjessa sille tyypille, ettet syödessäsi keskustele.

-Tai vaihdat rauhalliseen paikkaan syömään.

Oletko ihan avuton?

Vierailija
62/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rutinaa. 

Koeta olla ratkaisukeskeinen. Ihan itse aiheutettu ongelma sinulla siinä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa keskustelussa nyt tasoa.

Vierailija
64/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳😳Hoikka Aapee kirjoittaa: vaan haluaisin vaan syödä evääni rauhassa enkä keskustella niistä.

Entäs, jos kerrot sen ääneen sille ihmettelijälle tai menet rauhallisempaan paikkaan syömään?

Vierailija
65/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen ja pieniruokainen nainen ja sehän vasta ärsyttää ihan äärettömän paljon joitakin työkavereita. Kovaan ääneen pitää kommentoida että MITEN SÄ SELVIÄT TUOLLA RUOKAMÄÄRÄLLÄ KOKO PÄIVÄN!!!!!

En pahoita tästä mieltäni, mutten ymmärrä ollenkaan miksi pitää kommentoida toisten ruokia millään tasolla. 

Älä välitä, mä olen pitkä, mutta hoikka nainen. Ja syön PALJON. Tiedän ja tunnustan sen itsekin, et muhun ei vaan kilot tartu, vaikka syön paljon, epäterveellisestikin ja myös makeaa enkä harrasta mitään liikuntaa. Ja siitäkös minulle huomautellaan. Sä söit jo KOKO ton pizzan, mä kyllä otan puolet mukaan, eihän tätä jaksa syödä. Miten sä voit syödä noin paljon. Miten sä voit pysyä noin hoikkana, vaikka syöt koko ajan. Noi sun annokset on kyllä jäääätäviä. Kuinka kukaan voi syödä ruuan päälle puoli litraa jäätelöä. Jne jne. Ihan yhtä epämukavalta tuntuu, kun päivittäin kommentoidaan mun ruoka-annoksia ja siinä sivussa painoani, kun että säännöllisin väliajoin kommentoidaan mun pituuttani. Eihän kenellekään kehdata päin naamaa tulla toteamaan, että ootpas sä tukeva tai ootpas sä kyllä tosi lyhyt.

Vierailija
66/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin, että ikuisilla laihdutrajilla on tapana kommentoida toisten ruokia estoitta. Puheet on aina ruuassa. Häntä ärsytti kun pystyit syömään croisantin ja toisaalta myös otti päähän, koska hän itse ei kykene oikeasti pärjäämään hedelmillä. 

Ei kukaan pärjää hedelmillä.

Ap tässä, hedelmät on siis minulle töissä välipala, ei mikään pääruoka, jos tässä sellaista yritetään väittää. 

Sinä se jaksat vääntää. 

Syö mitä syöt. Mene vaikka nurkkaan syömään, jos häiritsee, kun joku ottaa kontaktia.

Tarvitset ilmeisesti paremman ruokarauhan.

Vääntää mistä? Keskustelu kiellett

Niin on. Mitä sinä täällä siitä uliset? Sano se sille kohteelle. Voit myös syödä muualla. Ei ole pakko syödä siinä julkisessa tilassa, jos et kestä.

Vierailija
67/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh.

Et ole ylipainoinen vaan hoikka. Ok.

Onko kukaan vielä kysynyt, että oletko tyhmä?

Siihen et huomannut tuossa avauksessasi vastata.

Ainakaan et ole sen kummempi kuin se kontaktia ottava.

Asteikolla 1-10, kuinka älykkäänä pidät omaa viestintätapaasi ja panostustasi keskusteluun?

Niin. Siinäpä uusi arvausleikki.

Samaa tasoa varmaan 1-10. Sieltä se jostain kai löytyy. En ole niin kauhean tosissani miettinyt tätä. Voisihan ne kriteerit eri arvosanoilla vaikka avata, niin jokainen voisi sitten arvioida omaansa ja toisten vastauksien tasoa.

Pistäpä vaikka avaten arvosanojen kriteerit. Helpottaa arviointia.

Vierailija
68/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus työmaalla ruokalassa eväitäni syödessä, jotka oli pari voileipää jossa muutama siivu makkaraa,  viereinen henkilö kysyi minulta: etkö sinä kyllästy niihin samoihin makkaraleipiin. Totesin vain että kyllä minä joka päivä uudet teen😂😂

Vierailija
69/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen ja pieniruokainen nainen ja sehän vasta ärsyttää ihan äärettömän paljon joitakin työkavereita. Kovaan ääneen pitää kommentoida että MITEN SÄ SELVIÄT TUOLLA RUOKAMÄÄRÄLLÄ KOKO PÄIVÄN!!!!!

En pahoita tästä mieltäni, mutten ymmärrä ollenkaan miksi pitää kommentoida toisten ruokia millään tasolla. 

Älä välitä, mä olen pitkä, mutta hoikka nainen. Ja syön PALJON. Tiedän ja tunnustan sen itsekin, et muhun ei vaan kilot tartu, vaikka syön paljon, epäterveellisestikin ja myös makeaa enkä harrasta mitään liikuntaa. Ja siitäkös minulle huomautellaan. Sä söit jo KOKO ton pizzan, mä kyllä otan puolet mukaan, eihän tätä jaksa syödä. Miten sä voit syödä noin paljon. Miten sä voit pysyä noin hoikkana, vaikka syöt koko ajan. Noi sun annokset on kyllä jäääätäviä. Kuinka kukaan voi syödä ruuan päälle puoli litraa jääte

Kyllä muuten kehdataan. 

Vierailija
70/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se on vain normaalia ruokailun aikaista keskustelua. On ihan tavallista, että kysytään, maistuuko ruokasi hyvälle tms.

Tosi pahalta maistuu. Rakastan syödä inhottavaa ruokaa. ):

Vierailija
71/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa sitä, kun melkein kaikki mun työkaverit kommentoi MUN eväitä.

Vaikka toisin mitä vaan siihen framille niin aina sieltä joku kommentoi että ja jotain.

Nyt on varmaan tosi toksinen työyhteisö mulla, ne mua nyt pahasti syrjii ja enkä sitä kestä enää pitkään ja täytyy varmaan juoda vaan mehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi