Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kommentoi jatkuvasti eväitäni

Vierailija
10.01.2025 |

Mikä kumma siinä on että kaikki hedelmät ja croissantit pitää ihmetellä ja kummastella ihan kuin ei olisi ennen niitä nähnytkään. Ei sinällään kommentoi mitenkään ilkeästi, joten vaikeampi sanoa etten kaipaa kommenttejaan vaan haluaisin vaan syödä evääni rauhassa enkä keskustella niistä. Koska joku kysyy kuitenkin, ei en ole ylipainoinen vaan hoikka. 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on vain normaalia ruokailun aikaista keskustelua. On ihan tavallista, että kysytään, maistuuko ruokasi hyvälle tms.

Vierailija
2/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että en jaksa keskustella jatkuvasti eväistäni, että juteltaisiinko jostain muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se on vain normaalia ruokailun aikaista keskustelua. On ihan tavallista, että kysytään, maistuuko ruokasi hyvälle tms.

Työkaveri ei aina itse syö samaan aikaan vaan on kulkemassa ohi ja sitten pysähtyy ihmettelemään.

Vierailija
4/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile: kommentoi itse ihmettelevää sävyyn tämän henkilön eväitä. Ymmärtäisikö lopettaa. Muutenkin melko moukkamaista kommentoida toisen ruokaa, vaatteita yms. 

Vierailija
5/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, mitä hänellä on evääksi.

Vierailija
6/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin, että ikuisilla laihdutrajilla on tapana kommentoida toisten ruokia estoitta. Puheet on aina ruuassa. Häntä ärsytti kun pystyit syömään croisantin ja toisaalta myös otti päähän, koska hän itse ei kykene oikeasti pärjäämään hedelmillä. 

Vierailija
7/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, ettet halua sitä. Ettet ymmärrä mikä niissä on niin ihmeellistä ja haluat syödä rauhassa. Vai onko croissant rasvainen tms. Ottaisiko hän omat eväät mukaan?

Vierailija
8/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä  vastaa mitään, se on tehokkain.

Vierailija
9/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama työkaveri. Lisäksi hän kehuskelee omilla eväillään ja tekee kaikille selväksi että syö terveellisesti ja on kasvissyöjä.. 

Vierailija
10/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile: kommentoi itse ihmettelevää sävyyn tämän henkilön eväitä. Ymmärtäisikö lopettaa. Muutenkin melko moukkamaista kommentoida toisen ruokaa, vaatteita yms. 

Nimenomaan, moukkamaista. Minulle syöminen ei ole ongelma, tai ei muuten mutta on alkanut tuntua siltä että pitäisi mennä töissä jonnekin piiloon syömään että saisi syödä rauhassa. Miltähän tuntuisi jos olisikin syömishäiriötaustaa, joko aktiivisena päällä tai toipumassa? Eikö muita kommentoivat hmiset tajua näitä? 

Pitää joskus vaan sanoa takaisin että voitko lopettaa, kiitos. Ei hän muuten tajua. On vaan vaikeaa, kun ihminen juttelee niin innoissaan. Olisi oikeasti helpompi antaa takaisin jos kommentoisi ilkeästi.

Vierailija
11/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä julistettiin ruokarauha, toisten ruokia ei kommentoida. Ehdota pomolle. 

Vierailija
12/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöistä oppii? Minusta on toki normaalia, jos itse kommentoi syömäänsä ruokaa. Mutta se jos alkaa toisen eväistä utelemaan, ei kyllä ole normaalia. Parhaimmillaankin tulee sellainen vaikutelma että puhutaan kuin lapselle. 

Vierailija
13/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin, että ikuisilla laihdutrajilla on tapana kommentoida toisten ruokia estoitta. Puheet on aina ruuassa. Häntä ärsytti kun pystyit syömään croisantin ja toisaalta myös otti päähän, koska hän itse ei kykene oikeasti pärjäämään hedelmillä. 

Tämä kuulostaa tapaukseen sopivalta. 

Vierailija
14/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallinen vihje. Sehän saattaa vaikka tykätä kun kommentoi

Vierailija
15/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä julistettiin ruokarauha, toisten ruokia ei kommentoida. Ehdota pomolle. 

Hyvä ajatus! 

Vierailija
16/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori työkaveri oli surullinen, koska hän söi puuroa ja joku aina paasasi hänelle proteiineista, joihin hänellä ei ollut varaa.

Minua eivät muiden syömiset kinnosta ja pitäisin omituisina ihmisiä, jotka kommentoivat ruokiani. Ehkä heillä on tylsää tai he ovat maalta, jossa tiedetään kaikesta/kaikista kaikki? :D

Vierailija
17/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että olenko syönyt sun eväät.

Vierailija
18/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöistä oppii? Minusta on toki normaalia, jos itse kommentoi syömäänsä ruokaa. Mutta se jos alkaa toisen eväistä utelemaan, ei kyllä ole normaalia. Parhaimmillaankin tulee sellainen vaikutelma että puhutaan kuin lapselle. 

Ai ei ole normaalia kysellä vaikka toisen hyvän näköisestä ruuasta, että mitä olet siihen laittanut tai miten tehnyt? Meillä ihan tavallista ja sitä tekee kaikki, en ole ymmärtänyt että tuollaisestakin voisi pahoittaa mielensä.

Vierailija
19/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään (ap tässä) vielä että ei minua haittaa jos joku joskus satunnaisesti kommentoi että eväät näyttää hyvältä, mutta aina tämä sama ihminen kommentoi pitkään ihan tavallisia ruokia ja tulee tuijottamaan silmät kiiluen.

Vierailija
20/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole normaalia kysellä vaikka toisen hyvän näköisestä ruuasta, että mitä olet siihen laittanut tai miten tehnyt? Meillä ihan tavallista ja sitä tekee kaikki, en ole ymmärtänyt että tuollaisestakin voisi pahoittaa mielensä.

Kehuminen on tosi eri asia kuin ihmettely ja kummastelu tai tyhjänpäiväinen maistuuko ruokasi hyvältä kysely. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan