Miksi et käy kauppakeskus Redissä? Mitä vikaa siinä on? Kallis?
On ollut tappiollinen ja konkurssin partaalla valmistumisestaan lähtien.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ei pääse ulos. Aina päädyn myös väärälle metrolaiturille kun on onnistunut pääsemään ulos kauppakeskuksesta. Itiksessä sentään näkee mihin on menossa ja missä ulko-ovet on.
Sama täällä. Ei kuitenkaan olisi niin vaikeaa laittaa niihin hisseihin isot tekstit, että mihin metron suuntaan milläkin hissillä pääsee ja missä on se hissi millä pääsee toiseen suuntaan. Puoli tuntia tuhraantuu hukkaan, ei se mene ostoksiin, vaan hukkaan.
Parantakaa niitä viittoja!
Kaukana ja liikaa kävelyä siellä sisällä, en löydä mitään siellä enkä jaksa kävellä kilometrikaupalla etsiskellessä kauppoja
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka viihtyy Redissä on sellainen, jolla on paljon aikaa ja on muu kuin vanhus, lapsiperhe, lapsi, näkövammainen, pyörätuolia käyttävä ym.. Mutta silloin sinne ei mene hyväpalkkaiset kiireiset ihmiset. Eli suunnittelu mennyt mönkään kun ei ole ymmärretty asiakkaan tarpeita. Esteettömyys ja turvallisuus on myös unohdettu. Kilpailu on kovaa ja hyvä suunnittelu on tärkeää.
Just tämä, että suunnittelu ei tue ostovoimaisen väestön asiointia siellä, vaan ennemmin suunnattu henkilöille, joilla on päivät aikaa norkoilla kaupungilla ja suunnistaa päämäärättömästi ympäriinsä, esim. työttömät, teinit, päihdeongelmaiset, eläkeläiset jne.
Minusta se on ihan kiva paikka ja käyn siellä muutaman kerran viikossa ostoksilla ja lounaalla. Erityisen minusta siitä tekee se ettei se ole pelkkiä kauppoja vaan sieltä löytyy muutakin. Viime viikolla lounaan jälkeen katselin vuoden luontokuvia ja ihmettelin pienoisrautateitä. Jos siellä ei osaa liikkua niin ei pidä lähteä ulos kotoa.
Olin avajaisissa ja eksyin ja olen joka kerta sinne sen jälkeen eksynyt.
Sitä markkinoitiin elämyspaikkana ja kyllä, eksyminenkin on elämys.
Mielummin käyn Triplassa, mistä löydän kaiken helposti.
Redin arkkitehti ansaitsisi isän kädestä ja kunnolla.
Redistä voisi tehdä Ikean, Jätettäisiin vaan ne ruokakaupat siihen.
Olen käynyt Redissä yhteensä ehkä 20 kertaa, mutta en tykkää. Suosikkini pk-seudun kauppakeskuksesta on Jumbo. Redissä suurin ongelma itselleni on juurikin se mistä paljon on uutisoitu eli sekava pohjaratkaisu. Minun pitää edelleen varata aikaa siihen että löydän siellä paikasta A paikkaan B ja jo ajatus tästä ärsyttää sen verran että en edes halua käydä.
En tiedä kuka tuon on suunnitellut, mutta potkut vaan. Mielisairas. Luulee, että ihmiset tahtovat eksyä ostoksilla. Kaikillahan on loputtomasti aikaa harhailla jossain ostoshelvetissä.