Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta tuli täyteen kun viimeksi oli seksiä mieheni kanssa. Eilen yritin, ei minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
10.01.2025 |

Pitäisiköhän jo kohta luovuttaa. Erikoisinta tässä asiassa on, että kun mieheltä kysyn miksi ei halua, niin vastaa että sinähän se et halua, kyllä hän haluaisi. Kerran tällaisen keskustelun jälkeen totesi että senkus tulet tänne (olimme samassa huoneessa) niin panen sua. No en mennyt kun äänensävykin oli mitä oli ja näki ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun meillä vielä oli seksiä, niin mies oli loppuaikoina seksin aikana hyvin poissaoleva, ei oikeastaan edes katsonut minua vaan tuijotteli ihan muualle. Kerran kysyin miksi tekee näin, ei vastannut mitään. Ap

Paljonko olet kerännyt ylipainoa?

Vierailija
62/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun meillä vielä oli seksiä, niin mies oli loppuaikoina seksin aikana hyvin poissaoleva, ei oikeastaan edes katsonut minua vaan tuijotteli ihan muualle. Kerran kysyin miksi tekee näin, ei vastannut mitään. Ap

Paljonko olet kerännyt ylipainoa?

Kannattaskohan lukee vähän taaksepäin tätä ketjua niin selviäis tuokin..täältä sivustakin alkaa ärsyttää nämä painokommentit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muita vastauksia, mutta kuulostaa siltä, että teillä on muitakin ongelmia kuin seksin puute. Seksin puute on vain merkki toimimattomasta parisuhteesta. Jokin painaa toista tai molempia, ja nyt pitäisi löytää mistä kenkä puristaa ja voiko asialle tehdä jotain. Vian etsiminen toisesta ei auta, eli älkää syytelkö toisianne vaan etsikää yhdessä ratkaisua ongelmiinne. Olkaa samalla puolella, vaikka olisittekin eri linjoilla asioista. Varmaan ulkopuolinenkaan apu ei olisi pahitteeksi. 

Vierailija
64/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvää seksiä haluaa aina vaan uudestaan!

Vierailija
65/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pihtailit vanhaa reuhkaasi 6v nyt mies ei ole edes yrittänyt 4v. läpesi on jo umpeen kasvanut ei ihme että miehesi hakee tyydytyksen muualta.

Vierailija
66/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei varmaan ollut kokototuus. Jos ap on itse odottanut neljä vuotta ja nyt kysyy seksiä, niin ei tietenkään mies halua enää. Hoitaa asian jotenkin muuten.

Alunperin tähän on voitu helposti päätyä niin, että miehen on tehnyt mieli kolme kertaa viikossa, ja vaimon kolme kertaa puolessa vuodessa. Kun mies on torjuttu tarpeeksi monta kertaa, niin hän mielessäön toteaa että tämä oli tässä ja lakkaa lopulta haluanasta omaa vaimoaan. Sitten mies joko tyytyy runkkaamaan, eikä enää halua vaimoaan, tai hankkii seksin jostain muualta, eikä enää halua vaimoaan.

Vaimo, joka ehdottelee seksiä kerran kuussa tai kerran puolessa vuodessa tai kerran neljässä vuodessa on jo auttamatta myöhässä. Mieskin haluaa kokea olevansa haluttu, joka viikko.

Vierailija
67/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin eronnut jo kuukauden pihtaamisen jälkeen ja olen nainen.

Vierailija
68/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysit panoa, mutta et mennyt pantavaksi, vaikka olitte samassa huoneessa? Oliko kuitenkin sulle liian pitkä matka? Jomman kumman pitäisi antaa periksi, mutta nyt katsotaan kenen pokka kestää. Tuo solmu tuskin aukeaa!

Sulla ei vissiin taida olla paljoakaan kokemusta parisuhteista. Sulle kelpaa vaan kylmä pano, vaikka pariskuntien välillä pitäisi olla jotain lämpöäkin.

Yhdessä 46 v saman kumppanin kanssa ja joskus on joutunut antamaan periksi! Että jonkinlainen näkökulma ehkä löytyy!

Vierailija
69/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on pakko jos sängyssä on siideri valas tai räme norsu ei muuten seiso.

Vierailija
70/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä siltä, ettei miehesi on ottanut vaimon roolin.

Vierailija
71/71 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori,jos vähän kärjistän, mutta:

Jos nainen keiltäytyy, niin se on vaan hyväksyttävä.

Jos mies kieltäytyy, niin se on jotain aivan kauheeta.

Ja sitten on sukset ristissä ja ei tehdä enään yhtään mitään. 

Suurimmalla osalla naisia psyyke ei kestä, ettei mies käy hulluna himosta häneen. Silti on ihan ok olla käymättä kuumana siihen omaan ukkoonsa tai "antaa" välillä säälistä tai tavan vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi