Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta tuli täyteen kun viimeksi oli seksiä mieheni kanssa. Eilen yritin, ei minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
10.01.2025 |

Pitäisiköhän jo kohta luovuttaa. Erikoisinta tässä asiassa on, että kun mieheltä kysyn miksi ei halua, niin vastaa että sinähän se et halua, kyllä hän haluaisi. Kerran tällaisen keskustelun jälkeen totesi että senkus tulet tänne (olimme samassa huoneessa) niin panen sua. No en mennyt kun äänensävykin oli mitä oli ja näki ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysit panoa, mutta et mennyt pantavaksi, vaikka olitte samassa huoneessa? Oliko kuitenkin sulle liian pitkä matka? Jomman kumman pitäisi antaa periksi, mutta nyt katsotaan kenen pokka kestää. Tuo solmu tuskin aukeaa!

Sulla ei vissiin taida olla paljoakaan kokemusta parisuhteista. Sulle kelpaa vaan kylmä pano, vaikka pariskuntien välillä pitäisi olla jotain lämpöäkin.

Se lämpö kyllä herää kun aletaan harrastamaan sitä intiimiä kanssakäymistä.

Vierailija
22/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä on aloitteellisempi seksin suhteen? Itselläni tullut mitta täyteen kun vuosia ja vuosia olen ollut ainoa aloitteen tekijä. Puhuu kyllä kaksimielisiä ja on muka seksistä kiinnostunut mutta ei elettäkään aloitteen tekoon. Kalukin pitäisi saada itse seisomaan, se ei niin paljoa kiinnosta että koskisi siihen saatikka ottaisi sitä suuhun. Luulen että miestäsi ärsyttää joku tuollainen niin ei se innosta enää vanhempana samalla tavalla niinkuin nuorena, jolloin seisoi pienestäkin. Olisi mielenkiintoista jutella ap n kanssa aiheesta enemmän mutta ei täällä pysty kun kokoajan typeriä väliin huutelijoita

Tämä se voi kyllä olla, pitäisi tietää mitä siellä taustalla on. Onko seksi mennyt aina saman kaavan mukaan niin että mies on vastuussa molempien nautinnosta ja homma käytännössä lopahtaa kun nainen tulee. Antaako nainen ymmärtää että on kauhean kiimainen ja illalla naidaan, mutta miehen pitää silti tehdä illalla liikkeet ja lämmittelyt ja nainen makaa selällään koko toimituksen ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ramppaa ruokatunnilla keltaisessa ruusussa, siinä syy.

Vierailija
24/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä on aloitteellisempi seksin suhteen? Itselläni tullut mitta täyteen kun vuosia ja vuosia olen ollut ainoa aloitteen tekijä. Puhuu kyllä kaksimielisiä ja on muka seksistä kiinnostunut mutta ei elettäkään aloitteen tekoon. Kalukin pitäisi saada itse seisomaan, se ei niin paljoa kiinnosta että koskisi siihen saatikka ottaisi sitä suuhun. Luulen että miestäsi ärsyttää joku tuollainen niin ei se innosta enää vanhempana samalla tavalla niinkuin nuorena, jolloin seisoi pienestäkin. Olisi mielenkiintoista jutella ap n kanssa aiheesta enemmän mutta ei täällä pysty kun kokoajan typeriä väliin huutelijoita

Tämä se voi kyllä olla, pitäisi tietää mitä siellä taustalla on. Onko seksi mennyt aina saman kaavan mukaan niin että mies on vastuussa molempien nautinnosta ja homma käytännössä lopahtaa kun nainen tulee. Antaako nainen ymmärtää että on kauhean kiimainen ja il

Juurikin näin

Vierailija
25/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori,jos vähän kärjistän, mutta:

Jos nainen keiltäytyy, niin se on vaan hyväksyttävä.

Jos mies kieltäytyy, niin se on jotain aivan kauheeta.

Ja sitten on sukset ristissä ja ei tehdä enään yhtään mitään. 

Vierailija
26/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on joku vitsi tai miehellä ei seiso. Muuten aivan mahdoton tilanne.

Ei ole mahdoton tilanne ollenkaan. Meilläkin on yksi mielenkiintonsa seksiin menettänyt 55-vuotias mies. Neljännen lapsen jälkeen kun päätettin että lapsiluku on täynnä, miehelle tehtiin vasektomia. Hyvin on toiminut ehkäisynä, kun vei lisääntymiskyvyn lisäksi myös halut.

Vierailija
27/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori,jos vähän kärjistän, mutta:

Jos nainen keiltäytyy, niin se on vaan hyväksyttävä.

Jos mies kieltäytyy, niin se on jotain aivan kauheeta.

Ja sitten on sukset ristissä ja ei tehdä enään yhtään mitään. 

Jokaisessa kohdassa nainen voi jättää sen sian jos tiettyjä neuvojia kuunnellaan.

Vierailija
28/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdoton tilanne ollenkaan. Meilläkin on yksi mielenkiintonsa seksiin menettänyt 55-vuotias mies. Neljännen lapsen jälkeen kun päätettin että lapsiluku on täynnä, miehelle tehtiin vasektomia. Hyvin on toiminut ehkäisynä, kun vei lisääntymiskyvyn lisäksi myös halut.

Onkos tuota tutkittu, jos tuo tuolainen viekin halut, mistä sitä tietää.

Vierailija
29/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme molemmat aikoinaan yhtä aloitteellisia, sitten lopulta vain minä olin. Joskus mies ihan suoraan kieltäytyi ja joskus oli sitä että oli ihan poissaoleva seksin aikana. Minun aloitteenikin jossain vaiheessa hiipuivat myös. Eilen kyllä vielä yritin, mutta mies ei ollut kiinnostunut, ei reagoinut mitenkään. Ap

Vierailija
30/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se voi kyllä olla, pitäisi tietää mitä siellä taustalla on. Onko seksi mennyt aina saman kaavan mukaan niin että mies on vastuussa molempien nautinnosta ja homma käytännössä lopahtaa kun nainen tulee. Antaako nainen ymmärtää että on kauhean kiimainen ja il

Meillä ei ollut tästä kyse, olimme molemmat aktiivisia ja näimme vaivaa toistemme eteen. Sitten mies vaan menetti mielenkiintonsa minuun. Ap

Vierailija
31/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että et ole 4 vuotta sitten hoitanut vaimon velvollisuuksia kunnolla ja mies on luovuttanut. Häntä on syvästi loukannut se että olet kieltäytynyt jostakin kumman syystä 

Tuollainen mies voisi ostaa  hameen.Tiedä vaikka olisikin ja käy miehissä. Normaali viriili  mies ei ole ilman seksiä 2 vko kauempaa.

Vierailija
32/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut tästä kyse, olimme molemmat aktiivisia ja näimme vaivaa toistemme eteen. Sitten mies vaan menetti mielenkiintonsa minuun. Ap

Vastaan tuohon:

Minä en nyt osaa tätä muuten selittää, kun että miehellä on joku toinen tai sitten hän on muuttunut ei heteroseksuaaliksi.

Normaali mies ei ole ilman seksiä, jos sitä on jostain saatavissa.

Vierailija
33/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että et ole 4 vuotta sitten hoitanut vaimon velvollisuuksia kunnolla ja mies on luovuttanut. Häntä on syvästi loukannut se että olet kieltäytynyt jostakin kumman syystä 

Niin että naisten vika kaikki juu. Ihmeellistä vaan kun mies ei sitten halua erota vaan roikkuu vaimossaan joka ällöttää häntä.

Vierailija
34/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuohon:

Minä en nyt osaa tätä muuten selittää, kun että miehellä on joku toinen tai sitten hän on muuttunut ei heteroseksuaaliksi.

Normaali mies ei ole ilman seksiä, jos sitä on jostain saatavissa.

Niin, ehkä vaimo onkin vaan savuverho miehelle joka ei uskaltaudu ulos kaapista. 

Vierailija
35/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en mennyt katkomaan piuhoja, vaikka lapsiluku onkin täynnä. Kannattanee perehtyä pieleen menneisiin vasektomia tarinoihin. Lääkärit vetoaa siihen, että kaikki on korvien välissä, mutta kyllä noi kauhutarinat itseni herätteli siihen, etten ikipäivänä halua ottaa riskiä, että menettäisin seksuaaliset haluni sen takia, että seksin harrastamisesta tulisi hieman "helpompaa".

Vierailija
36/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysit panoa, mutta et mennyt pantavaksi, vaikka olitte samassa huoneessa? Oliko kuitenkin sulle liian pitkä matka? Jomman kumman pitäisi antaa periksi, mutta nyt katsotaan kenen pokka kestää. Tuo solmu tuskin aukeaa!

Naisena sanoisin, että oli aika latistava esileikki ja alentavaa. Jos mies ei ole kiinnostunut yhtään ja sitten kun sanot asiasta niin kommenttit ovat tuota luokkaa. Menetkö Itse miehesi pantavaksi kun mies sanoo, että tule tänne niin panen sinua? Kuin koiraa komentaisi, tosin koirallekin osoitetaan joskus enemmän kiinnostusta. 

"Pyysit panoa" juuri siksi, onko muka oikein sekään kun panoa joutuu pyytämään. Tilanne on jo itsessään nöyryyttävä. Ei silloin tietenkään kun seksi on toimivaa, luontevaa ja sitä tehdään säänmöllisesti. Silloin voi heittää ronskimpaakin juttua. Mutta nyt olikin kyse ihan muusta. Pitäisi tajuta ero. 

Vierailija
37/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso tuolle muijalle, mutta kenties jollekkin vieraalle kyllä.

Vierailija
38/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, käy kampaajalla ja vaihda verkkarit puhtaisiin tai ainakin teippiharjalla koirankarvat pois.

Huppari ei ole eroottinen asu.

Vierailija
39/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, käy kampaajalla ja vaihda verkkarit puhtaisiin tai ainakin teippiharjalla koirankarvat pois.

Huppari ei ole eroottinen asu.

Minun ulkoisessa olemuksessani ei ole mitään vikaa. Mies itse sen sijaan on ollut ylipainoinen koko suhteemme ajan. Ap

Vierailija
40/71 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE operatsuuni oli vain varotoimi ettei synny sivusuhteiluista vauvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi