Tissimiehiä kaivataan
Heippa.
Etsinnässä olisi ihka oikea tissimies, kuka rakastaisi rintoja ja nauttisi imetyksestä. Mielellään varattu. Viikottaisiin tapaamisiin josta molemmat hyötyisivät. Onko tän tapaiselle palvelulle kysyntää?
Kommentit (23)
On kyllä naisen aloitus, mutta olin vähän epävarma siitä mitä ja miten suoraan täällä saa puhua asiasta. Voiko täällä lähettää yksityisviestejä? 😃
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naisen aloitus, mutta olin vähän epävarma siitä mitä ja miten suoraan täällä saa puhua asiasta. Voiko täällä lähettää yksityisviestejä? 😃
Oikeesti..ihan unelmaa tuollainen
Siis...kenen imetyksestä, ja miksi varattu?
Kaikki tissimiehet on varattuja ja niin hyvässä saannissa kotona että ei ne ehdi vieraisiin.
No ainahan nyt jossain välissä ehtii vierasta tissiä imemään
No jonkun verran voisin imeäkin. Mutta kyllä öljyttyjen tissien leipominen on minun laji. Maksaisin paljonkin, jos saisin leipoa 15min Iida Vainion tai Ida Palosaaren tissejä, Amanda Harkimokin menettelisi.
Eihän Harkimolla oo edes tissejä.
Varattu siksi, että ei sotke hommaan tunteita tai jää loputtomasti itkemään perään :D
Itsekin vähän miettinyt, että vain pelkkä vartaloni tutkiminen ja käsin hively, imetys riittäisi. Mut, miehet tahtoo enemmän. N29
Vierailija kirjoitti:
Itsekin vähän miettinyt, että vain pelkkä vartaloni tutkiminen ja käsin hively, imetys riittäisi. Mut, miehet tahtoo enemmän. N29
Vois ainakin yrittää että riittääkö se pelkästään, mutta mitä sitten jos alkaa seisomaan, maltatko pitää näpit siitä irti
Joudut tyytymään persemiehiin.Tissimiehillä liikaa kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei voi olla naisen aloitus 😳 tai sitten mä nään unta
Kyllä noita seksuaalisesti aktiivisia naisia on ja paljonkin. Tosin epäilen että saattaa olla maksullisen naisen aloitus kun puhutaan molempien hyötymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois ainakin yrittää että riittääkö se pelkästään, mutta mitä sitten jos alkaa seisomaan, maltatko pitää näpit siitä irti
Maltan, ja katselen sitä, jos sormetetaan samalla. Mut, en tahdo sitä sisääni. N29
Laita viestiä matti piste isopaalu at outlook piste com, niin sovitaan detskut.
/masa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan, ja katselen sitä, jos sormetetaan samalla. Mut, en tahdo sitä sisääni. N29
Tuo Masa on eri mutta käy mulle, jos saan itse myös runkata samalla
Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä snapissä: jasmin242444
Tissit ihanii, varsinkin pienemmät alle c-cup. kivoi käsitellä ja nännei kiusata
Aloittaja tuskin mitään haluaa, kunhan fantasioi. Jos olisi tosissaan olisi kyllä kertonut millaiset on rinnat sekä paikkakunnan.
tissifan
Tämä ei voi olla naisen aloitus 😳 tai sitten mä nään unta