Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?
Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?
Kommentit (127)
Koska se ei häiritse elämääni mitenkään.
Jää arpi ja huonossa tapauksessa kuoppa.
Koska ne eivät häiritse minua millään tapaa. Ovat osa naamaani ja tykkään niistä. Jos jotain ällöttää, niin katseen voi kääntää eri suuntaan.
Raha voi olla syynä, jos ei ole. Tai isossa kaupungissa ei ole ketään joka suostuu siihen, ellei ole ammattitaitoa kasvojen osalta, osa pelkää oikeudellisia seuraamuksia jos siihen jää arpi tai arpi leviää. Ja voi olla usea kohta. Vaikka oikeusjuttua ei tulisikaan koskaan. Lisäksi riippuu hinnasta.
Miksi pitäisi? Olkoon siinä missä ovat, ei niistä haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä.
Eikä jää kamalia arpia. Laserilla saa arven pois jos häiritsee. Minä ainakaan en katselisi naamassa mitään patteja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Koska ne eivät häiritse minua millään tapaa. Ovat osa naamaani ja tykkään niistä. Jos jotain ällöttää, niin katseen voi kääntää eri suuntaan.
Hyi!
Koska se ei ole luomi vaan avaruudesta tullut loismato, joka on ottanut kantajansa kehon hallintaan.
Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä.
Koska luomen poisto kasvoista maksaa vähän yli 1500 e.
Siitä on voinut muodostua osa minäkuvaa. Riski, että jää rumempi arpi. Ei koe tarvetta muuten vaan.
Minussa on satoja sellaisia tummanruskeita koholla olevia luomia, ei tulisi mieleenkään alkaa niitä poistattamaan. Sanoin jo lapsena ylpeänä ihmisille jotka niistä kommentoi, että mä olenkin pilkullinen ihminen, ja ajattelin että se on hienompaa olla pilkullinen kuin tasavärinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä.
Siinähän oksentelet jos olet noin vajacci. En varmasti poistata eikä todellakaan ole rahasta kiinni.
Olen piirtänyt omalleni tussilla silmät ja iloisen hymyn. Erittäin hyvä keskusteluiden avaaja.
Monelle ne kasvaa takaisin. Ihan turha taistelu, että saa hetken olla ilman naamamollukkaa.
Mietin asiaa siis siltä kannalta että jos luomi on vaikka hiusten lähellä, eikö se osu hiusharjaan? Monesti luomet voi myös ärtyä kosketuksesta, naamaa rasvatesa, meikatessa, nenän vieressä olevat niistäessä jne..?
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan täällä ei tajua olevansa oksettava 😂
Ei todellakaan maksa muutamaa satasta. Ison, syvälle menevän luomen poistaa kirurgi. Maksaa tonneja.
Hintahaitari poistolle on satasista tuhansiin per pallero.
Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä.