Mikä ehkäisy olisi paras yli nelikymppiselle?
En tiedä mitä vaihtoehtoja nykyään on olemassa, kun ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut tarvetta ehkäistä. Kierukkaa en halua.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kondomi
😅 Epävarma, hankala, tulee kalliiksi
Epävarma ja hankala niille jotka ei osaa käyttää. Terveydelle paras. Harva on niin köyhä ettei kondomeihin ole varaa.
Epävarma, voi rikkoutua, tuhraamista kuotenkin sen kanssa, eri tuntuma sen kanssa. Ei ole kyse ettei osaisi 😅
Kyllä se kyse on siitä ettei osaa. Kortsu paketista, päätykuplastakiinni ja yhdellä vedolla kullin päälle. Ei mene montaa sekuntia. Osaava nainen pystyy tekemään tuon myös vaikka suullaan ja se etenkään ei todellakaan ole tuhraamista.
Hoh hoi
Mitä sinulle kuuluu miten me teemme?
Vierailija kirjoitti:
Nussinta POIS!
Saksassa saa kaupasta Nussineita.
Itseasiassa estrogeeni on helpottanut esivaihdevuosien limakalvokuivuutta, eikä liukkarille ole ollut tarvetta. Vaikka kiihottuminen on hieman vaikeutunut, niin kyllä seksi on edelleen hyvää ja nautittavaa. Helposti menee tunti jos toinenkin puuhastellessa
t. Zoelyn käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
P u p p a käyttää vasua Vasu sylissä ja vasun pohjassa reikä.
Kätevää. Maiti valuu vasuun namien sekaan eikä sotke housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussinta POIS!
Saksalaiset pois kaupasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolta pitäneet neljänkympin ylittäneet naiset on ihan parhaita sängyssä!
Kyllä! Timmikroppainen, synnyttämätön neli-viisikymppinen nainen on parasta.
Ei se synnytys pilaa mitenkään kun pitää huolta itsestään 😅 t. Nuorempi mies kumppaninani
Vatsanahka venyy, arpia saattaa tulla, perse levähtää ja tissit roikkuu. Sisemmät häppärit vaihtaa väriä. Joissain tapauksissa pillu ottaa damagea. Ei muuten mitään. Mieheltä kun kysyt niin kaikki on kunnossa koska mitä tapahtuisi jos hän kertoisi totuuden?
Minkä väriset ne sisemmät häppärit muka pitäisi olla? Mä olen yhden lapsen synnyttänyt ja sisemmät häppärit ovat edelleen samat väriset kuin ennen raskautta ja synnyttämistä. Raskausarpia voi tulla ihan teineille nopean kasvun vuoksi. Nahka roikkuu jos lihoaa mistä tahansa syystä ja sitten laihtuu. Perse levähtää jos sen antaa levähtää. Rinnat voi alkaa roikkua ilman yhtäkään raskautta.
Ei miehetkään säästy iän tuomilta jäljiltä kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta hienoa että yli nelikymppinen nainen haluaa nussia. Alkaa olemaan harvinaista tuossa iässä. M54
Ei se nyt kovin harvinaista ole. Ehkä eivät vaan halua nussia sun kanssa?
Ap
Nelikymppinen nainen ei tosiaankaan kaipaa pappaa lakanoidensa väliin.
Mä olen 45v ja mulla on seksisuhde varatun 62v miehen kanssa. Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä ja tämä mies on seksikäs ja komea. Saan hyvää seksiä eikä tule parisuhdetta riesaksi. Parisuhteen jos haluaisin, niin en noin vanhaa huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussinta POIS!
Ne on hyviä. Ostan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään hormoneja kannata alkaa itseensä tunkemaan. Aiheuttaa mm. kohonneen veritulppariskin ja saattaa tappaa seksihalut kokonaan. Jätät miehen huoleksi, kondomi toimii aivan hyvin ja jos se ei miehelle sovi niin sitten mies on ilman.
Mutta sitten pitää itsekin olla ilman. Et tainnut ajatella aivan loppuun asti?
No miehiä tässä maailmassa riittää.
Pitääkö sitä seksiä tuputtaa taas kaikkialla ja kaiken aikaa?