Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?

Vierailija
08.01.2025 |

Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään

Kommentit (457)

Vierailija
21/457 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Somrestin ergonominen tyyny ja ei ole ollut enää sen jälkeen niskat kipeät. On tosi hintava kylläkin.

Vierailija
22/457 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan sakset ja ukko pysyy koko yön jalkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/457 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskaa tukeva, ei jää tyhjää tilaa. Muotoiltu kaksi eri vaihtoehtoa.

Niskaa ja päätä tukeva siis,rentona voi nukkua.

Vierailija
24/457 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka pitää pään ja niskan oikeassa asennossa kyljellään nukuessa. Tuolla on https://kodinkone.com/paras-tyyny-kylkinukkujalle/ käsitelty tarkemmin noita kylkinukkujien tyynyjä

Labtex on hyvä merkki voin suositella

Vierailija
25/457 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ikkunan aukipitämisestä talvella.

Varmaan ap tietäisi jos nukkuisi ikkuna auki talvella?

Vierailija
26/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaan sakset ja ukko pysyy koko yön jalkojen välissä.

Sama t. N23

Vierailija
27/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskatyyny. Kallis oli, mutta kestää jonkun kymmenen vuotta. Ilman tätä en pysty nukkumaan, saan migreenin. 

Vierailija
28/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoie Air Flow Lux, paras tyyny, mitä mulla on ikinä ollut. Ollut käytössä noin 5 vuotta eikä ole mennyt miksikään. Mökillekin kun mennään, niin otan aina oman tyynyn mukaan, jotta saan nukuttua hyvin.

Vierailija
29/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur Millennium on ollut minulle hyvä. Ei ole aamuisin niskavaivoja.

Vierailija
30/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Rölleka vai mikä onkaan. Mies sanoo sitä tiiliskiveksi :D Minä tykkään kun tyyny on kova. Pää asettuu siihen hyvin kyljellään.

Vierailija
31/457 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään halpistyynyistä, joista tulee parissa pesussa littania luiruja. Niitä läjä, niin niistä voi muotoilla mitä tahansa. 

Vierailija
32/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nuku tyynyllä

Vierailija
33/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea tyyny on hyvä kyljellään nukkumiseen niin saa selkärangan asennon optimiksi

Vierailija
34/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoyen tyynyt ovat parhaita, nukun pelkästään kyljellä. Olen kokeillut Tempureita ym., mutta eivät vain ole Hoyen veroisia. Ja on siis ihan perustyyny, ei muotoiltu yms.

Vierailija
35/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin ei-kaikkein-halvin höyhentyyny. Tyynyssä pitää olla hivenen jämäkkyyttä, jotta tukee niskaa kylkimakuulla.

Vierailija
36/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itselleni tyynyn sellaisesta harmaasta, paksusta huovasta. Taittelin vain sen sopivan kokoiseksi ja laitoin tyynyliinan sisään. Tuollainen kiinteämpi ja matalampi tyyny on minulle parempi, ns. oikeat tyynyt ovat yleensä aivan liian muhkeita ja niiden kanssa niska kipeytyy.

Vierailija
37/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellpur yöllä nukkuessa. Jos makaan selälläni niin käytän jotain Jyskin halvimmista tyynyistä.

Vierailija
38/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä, eikä missään nimessä liian korkea. Kaivan sopivan kuopan päälle, ja ne täytteet siitä kuopan kohdalta siirtyy niskaa tukemaan. Sopii mulle parhaiten.

Vierailija
39/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia halpoja tyynyjä. Tärkeintä on että on sen verran pehmeä, että saa taitettua kaksin kerroin. Aina kyljelle siirtyessä taitan tyynyn kaksin kerroin, jolloin se on korkeampi. Selällä nukkuessa taas ilman taitosta. Onnistun ilmeiseseti unessakin hoitamaan tuota tyynyn taittelua tai availua, koska aina herään. niin, että jos olen selälläni, tyyny on tavallisesti, jos kyljelläni, tyyny taitettuna.

Minulle lääkäri sanoi, että osalle niskakipuisista sopii tavallinen tyyny parhaiten. 

Vierailija
40/457 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeuttini suositteli vartalotyynyä, aion ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän