Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (457)
Avaan sakset ja ukko pysyy koko yön jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Niskaa tukeva, ei jää tyhjää tilaa. Muotoiltu kaksi eri vaihtoehtoa.
Niskaa ja päätä tukeva siis,rentona voi nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka pitää pään ja niskan oikeassa asennossa kyljellään nukuessa. Tuolla on https://kodinkone.com/paras-tyyny-kylkinukkujalle/ käsitelty tarkemmin noita kylkinukkujien tyynyjä
Labtex on hyvä merkki voin suositella
Vierailija kirjoitti:
Tulee ikkunan aukipitämisestä talvella.
Varmaan ap tietäisi jos nukkuisi ikkuna auki talvella?
Vierailija kirjoitti:
Avaan sakset ja ukko pysyy koko yön jalkojen välissä.
Sama t. N23
Niskatyyny. Kallis oli, mutta kestää jonkun kymmenen vuotta. Ilman tätä en pysty nukkumaan, saan migreenin.
Hoie Air Flow Lux, paras tyyny, mitä mulla on ikinä ollut. Ollut käytössä noin 5 vuotta eikä ole mennyt miksikään. Mökillekin kun mennään, niin otan aina oman tyynyn mukaan, jotta saan nukuttua hyvin.
Tempur Millennium on ollut minulle hyvä. Ei ole aamuisin niskavaivoja.
Ikean Rölleka vai mikä onkaan. Mies sanoo sitä tiiliskiveksi :D Minä tykkään kun tyyny on kova. Pää asettuu siihen hyvin kyljellään.
Tykkään halpistyynyistä, joista tulee parissa pesussa littania luiruja. Niitä läjä, niin niistä voi muotoilla mitä tahansa.
Korkea tyyny on hyvä kyljellään nukkumiseen niin saa selkärangan asennon optimiksi
Hoyen tyynyt ovat parhaita, nukun pelkästään kyljellä. Olen kokeillut Tempureita ym., mutta eivät vain ole Hoyen veroisia. Ja on siis ihan perustyyny, ei muotoiltu yms.
Jyskin ei-kaikkein-halvin höyhentyyny. Tyynyssä pitää olla hivenen jämäkkyyttä, jotta tukee niskaa kylkimakuulla.
Tein itselleni tyynyn sellaisesta harmaasta, paksusta huovasta. Taittelin vain sen sopivan kokoiseksi ja laitoin tyynyliinan sisään. Tuollainen kiinteämpi ja matalampi tyyny on minulle parempi, ns. oikeat tyynyt ovat yleensä aivan liian muhkeita ja niiden kanssa niska kipeytyy.
Wellpur yöllä nukkuessa. Jos makaan selälläni niin käytän jotain Jyskin halvimmista tyynyistä.
Pehmeä, eikä missään nimessä liian korkea. Kaivan sopivan kuopan päälle, ja ne täytteet siitä kuopan kohdalta siirtyy niskaa tukemaan. Sopii mulle parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia halpoja tyynyjä. Tärkeintä on että on sen verran pehmeä, että saa taitettua kaksin kerroin. Aina kyljelle siirtyessä taitan tyynyn kaksin kerroin, jolloin se on korkeampi. Selällä nukkuessa taas ilman taitosta. Onnistun ilmeiseseti unessakin hoitamaan tuota tyynyn taittelua tai availua, koska aina herään. niin, että jos olen selälläni, tyyny on tavallisesti, jos kyljelläni, tyyny taitettuna.
Minulle lääkäri sanoi, että osalle niskakipuisista sopii tavallinen tyyny parhaiten.
Fysioterapeuttini suositteli vartalotyynyä, aion ostaa.
Mulla on Somrestin ergonominen tyyny ja ei ole ollut enää sen jälkeen niskat kipeät. On tosi hintava kylläkin.