Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?

Vierailija
08.01.2025 |

Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään

Kommentit (457)

Vierailija
61/457 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tokmannin vartalolotyynyä kellään? Onko se hyvä ? Vai mistä teillä hyvä vartalotyyny?

Vierailija
62/457 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskatyyny, ergonominen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/457 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme erilaista tyynyä. Kaksi peittoa.

Just ostin uudet tyynyt ja peitot.👐👋🤚🖐👉👌

Vierailija
64/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.

Vierailija
65/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä?

Vierailija
66/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskystä ostettu hoie downfeel. On älyttömän hyvä tyyny.

Hei mä ostin just tuon, sai 2 yhden hinnalla. Olen ollut tyytyväinen, tuossahan on vetoketju ja täytettä saa mielensä mukaan pois tai lisättyä.

Vierailija
67/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutsenen höyhentyyny.

Nimenomaan korkea sellainen. Tavallisen korkuinen ei tue niskaa tarpeeksi ainakaan minulla. Nyt se matalampi on sohvalla värikkäällä tyyniliinalla peitettynä. Ah, miten ihana rentoutua.

Vierailija
68/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ehdin ostaa ja kokeilla kalliita tyynyjä. Niillä ei ollut mitään virkaa. Jyskistä löytyi sitten tuo ja kokeiltuani viikon menin ostamaan vielä toisenkin samanlaisen varalle. Tiedä sitä, koska taas niidenkin valmistus lopetetaan. Niskakivut loppuivat HETI.

Vierailija
69/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Familon Aerelle. Pysyy kuohkeana ja tyynyn voi muotoilla omaan asentoon sopivaksi, ilman että siitä tulee kova mytty.

En ole vuosiin käyttänyt muita tyynyjä. On myös edullisemmasta päästä.

Vierailija
70/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tokmannin vartalolotyynyä kellään? Onko se hyvä ? Vai mistä teillä hyvä vartalotyyny?

Ostin Stockkalta oikein hyvän vartalotyynin selkävaivojen takia. Pois en antaisi. Rentouttaa selän ja raajat hyvin. Merkki on Familon Ergo. Päällystyynyliina tuli muistaakseni mukana. Joo, olin eka pihi ja ostin Lidlistä. Se painui kasaan parissa yössä. Ihan sama kuin ois heittänyt roskiin rahaa sillä sinne se tyynynrähjä meni.

Vierailija
71/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.

Mikä MySpace on? Iltaisin ja viikonloppuisin täällä on enemmän keskustelijoita.

Vierailija
72/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mä ostin just tuon, sai 2 yhden hinnalla. Olen ollut tyytyväinen, tuossahan on vetoketju ja täytettä saa mielensä mukaan pois tai lisättyä.

Muistaakseni Hoie on norjalainen. Oikein laadukas merkki. Minulla on viileinä kesätyynyinä kolme ja peitto samaa merkkiä. Talvella sitten Joutsenen untuvatyyny ja -peitto. Finlaysonin vartalotyynyssä on sama juttu, että saa päädystä vetoketjun auki ja muutella korkeutta, pestävä päällinen tuli mukana.

Vierailija
73/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutsenen höyhentyyny.

Nimenomaan korkea sellainen. Tavallisen korkuinen ei tue niskaa tarpeeksi ainakaan minulla. Nyt se matalampi on sohvalla värikkäällä tyyniliinalla peitettynä. Ah, miten ihana rentoutua.

:o

etkö nuku selälläsi lainkaan?

Vierailija
74/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi matala, poika osti uuden tyynyn, on liian pullea mulle, pidän sen vierashuoneessa kun pojat käy kylässä, sopii nuorille niskoille paremmin.

Vierailija
75/457 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutsenen höyhentyyny.

:o

etkö nuku selälläsi lainkaan?

No kuule, jotkut ei nuku selällään ollenkaan.

Vierailija
76/457 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi potzcu!

Vierailija
77/457 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ainoa joka toimii mulla pitemmän päälle. Tarvii olla korkea muhku, mutta pitää olla myös pehmeä. Yleensä korkeat tyynyt on kivikovia ja jotkut alussa hyvät menee viikossa littanaksi. Näitä olen ostanut jo useamman.  

Vierailija
78/457 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!

Vierailija
79/457 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä, itselleni aivan loistava. Tämän kanssa on myös hyvä lukea sängyssä.

https://www.veke.fi/product/univisio-uni-medical-figure-tyyny-42x4x56-c…

Vierailija
80/457 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä mikähän lie memory foam-tyyny. Satunnaiset alaselkä- ja hartiakivut loppuivat kun hommasin hali-/vartalotyynyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan