Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (466)
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Uinuja ollut nyt vuoden. Toimii hyvin kyljellään ja selällään nukkumiseen.
Wellpurin Sogndal on loistava, 45€ Jyskistä.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Nyt on aika lopettaa se sipsien syönti ja candycrushin pelailu veronmaksajien rahoilla.
Mulla on neljä tyynyä. Yksi tukee vatsaa etten kaadu mahalleni, toinen selkää ja kaksi tarvitaan siihen, kun tykkään laittaa käden pään alle
Muijan häpykumpu. Toimii myös selällään niskanlämmittimenä. Paras nukkua kuitenkin naamallaan.
Semmonen muototyyny, ja toisaalla vanha lytty kaksinkerroin tyynyliinan tungettuna (poikittain)
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Minulla on cpap maski ja tarvitsen tyynyn johon pää ei uppoa.
Retki Outdoor Ultralite ilmatäytettävä retkityyny 9,90
Nämä kestää n.. vuoden kunnes menee puhki.
https://www.motonet.fi/tuote/retki-outdoor-ultralite-ilmataytettava-ret…
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Kaikilla on ne päivänsä, ja sun on tänään.
Ikean mjölkklocka. Nykyään ei tosin saa uutena ja muistaakseni tuo klubbsporre oli aika vastaavan oloinen kun sitä kaupassa hypistelin.
Toimii sekä selällään, että kyljellään nukkuessa. Mutta ei se silti tarkoita, että sopisi sulle vaikka onkin hyvä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Fysioterapeuttini suositteli vartalotyynyä, aion ostaa.
On kyllä ihana, en luovu. Nukkuminen ilman sitä ei oikein onnistu.
Hanki elämä tai lainaa jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Tempurin original - muilla en ole nukkunut 20 vuoteen varmaan. Otan mukaan matkoillekin.
No, toimii jos matkustaa lämpimään. Mökillä parempi pään alueen on halko. Kuten myös Brittein saarilla.
sama tyyny käytössä pääasiallisena tyynynä, toki välillä on niska niin juntturassa että kaipaa pehmeämpää tyynyä, sellainen vielä etsinnässä tempurin varakaveriksi.