Väitättekö että edes vuokratyöfirmoista ei löydy työtä?
Noista nykyään työnantajat ensisijaisesti työvoimaa hakevat, koska rekrytointi on niin raskas prosessi. Jos homma toimii, niin myöhemmin solmitaan sitten työsopimus.
Varsinkin taantuman aikaan ei uskalleta solmia työsopimuksia, kun markkinat ovat epävarmat.
Kommentit (132)
Väitän kyllä: ei löydy edes sieltä
No eipä ole ottaneet yhteyttä kun olen hakenut.
Eihän niillä ole tarvetta kenellekään. Nehän vain välittää muiden töitä.
Yksinkertainen ihminen tarvitsee niin yksinkertaisen mantran että se osaa itse hokea sitä somessa.
Tottakai aina joku löytää, muttei se tarkoita, että kaikki löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Outoa.. onko sulla kuitenkin joku koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ihminen tarvitsee niin yksinkertaisen mantran että se osaa itse hokea sitä somessa.
Mitä ja ketä tarkoitat tällä?
Ei löydy niistäkään. Huvittaa vieläkin yksi tapaus, kun vuokrafirma ihan kauhuissaan tiedotti, että jos heiltä tulee työtarjous, niin kyseessä on huijaus :D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina joku löytää, muttei se tarkoita, että kaikki löytävät.
Kaupat, kiskat ym tarvitsevat jatkuvasti tuuraajia. On käytännössä mahdotonta ettei töihin pääse jos haluaa. Vakikuiseen työsuhteeseen tarvitsee ansaita luottamus.
Vierailija kirjoitti:
No on tämä Ap.n mantra vaihtelua kuin ne päivittäiset, jossa meitä työttömiä kehotetaan kuolemaan (mieluummin oman käden kautta) pois turhina kuluerinä tai vaihtoehtosiesti fantasiodaan meidän (elävältä) ruoskimiessta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ihan maisteritason paperit on taskussa, siihen päälle vielä vaikka mitä koulutuksia.
Ei ne voi tarjota työtä, kun sitä ei ole.
Sain vuosi sitten töitä vuokrafirman kautta. Olen hakenut sen jälkeen muutamasta vuokrafirmasta mutta ne eivät edes reagoineet hakuihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ihan maisteritason paperit on taskussa, siihen päälle vielä vaikka mitä koulutuksia.
Ei ne voi tarjota työtä, kun sitä ei ole.
Kai sä kuitenkin otat kaikkea työtä vastaan? Itse olen insinööri ja olen raksalla töissä parhaillaan. Sitä työtä on tehtävä mitä tarjolla on.
Lopeta ap toi typerä lässytys. Vaikutat yksinkertaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on outoa, kun nyt hallitus on saanut Suomeen EUn heikoimman työllisyystilanteen.
Ei ole kertaakaan vastattu vuokratyöfirmasta, kun olen hakemuksen lähettänyt. Ei myöskään pojalleni.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ap toi typerä lässytys. Vaikutat yksinkertaiselta.
Häh? Ihan normaali kysymys. Miksi haukut kun kysytään asiallinen kysymys? Vai osuuko tämä arkaan paikkaan?
Riippuu vuokrafirmasta ja työnantajasta. Joinakin kuukausina on tullut minulla tunnit täyteen aivankuin olisin vakituinen ja joskus on niin että 2 viikkoa on "vapaa".
Riippuu ihan asiakkaiden tilauksista työssäni miten on kiireitä ja kuinka extraa tarvitaan.
Vuokrafirmat itse on pahimpia feikkityöpaikkojen ilmoittelijoita, ilmoittelevat työpaikkoja joita ei ole olemassakaan, pelkkiä "yleisilmoituksia" joilla ei ole mitään virkaa, kunhan "työvoimapula" -näytelmän vuoksi ilmoittelevat näitä tyhjää täynnä olevia ilmoituksia ja boomerit uskoo tämän valheen ilman mitään kritiikkiä.
Ei ole nyt yli kahteen vuoteen tarjonneet sieltäkään.
M54