Mitä sellaiset naiset, jotka meikkaa paljon miettivät täysin meikittömistä naisista?
Kommentit (21)
Ajattelen että onpa tuossa eri tyylinen nainen kuin minä. Ei sen parempi tai huonompi, vain toisenlainen.
En ajattele siitä yhtään mitään. Meikkaan itse joka päivä reilusti, koska nautin itse meikkaamisesta ja vaihtelevista lookeista. Mutta ymmärrän hyvin, että useimmille sellainen olisi vain tympeä lisävaiva päivään, enkä mitenkään ajattele että täytyisi laittautua. Jokaisen oma valinta. Muutenkin, tuntuu että se on Suomessa pääosn niin päin, että laittautumista joutuu perustelemaan ja sitä ihmetellään, oletus on ns. luonnonkaunis.
En ajattele yhtään mitään kummempaa muista. Ei se minulle kuulu meikkaavatko muut vaiko ei. Minä sen sijaan olen useita kertoja kuullut närkästynyttä kommenttia että pakkoko se on niin hienoksi laittautua, välttääkö tässä nyt itse tulla tämän näköisenä tms. mikä on ihan tosi ärsyttävää.
Yleensä meikkaan vain, kun lähden johonkin ravintolaan mieheni kanssa. Kerran tuli extempore lähtö ja jouduin saunapuhtaana bailaamaan. Minua haettiin tanssimaan koko illan. Onneksi mieheni ei ole mustasukkaista lajia.
En ajattele oikein mitään toisten meikeistä. Joskus voi olla typeriä ajatuksia milloin mistäkin, mutta annan niiden olla ja mennä.
Jännä, että sitten meikkaamatonkin kuitenkin miettii, että miltähän se nyt näyttää meikattujen silmissä... Itse meikkaan tosi harvoin, enkä kyllä ole uhrannut ajatusta sille, mitä muut meikeistäni tai meikittömyydestäni ajattelevat. Juhliin eikä oikein isommin viihteellekään kehtaa lähteä ihan luomuna, vaikka mieli tekisi.
Riippuu, minkä näköinen toinen on. Yleensä en ajattele mitään, mutta toisinaan ihmettelen, että vitsi tuolla on kaunis iho luonnostaan tai tummat ripset luonnostaan, tai tosi kaunis ilman meikkiä. Joskus taas ajattelen, että miksiköhän tuo ei viitsi laittaa mitään sävyttävää voidetta, jotta ihonväri tasaantuisi, tai että tuolla on sellaiset piirteet, että hän olisi kaunotar meikin kanssa.
Ei ne naiset mieti muita naisia, vaan itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Been there, done that! 💋💄🤩
En tiedä, mikä määritellään "paljoksi" meikkaamiseksi. Mutta itse en ainakaan jaksa miettiä muita ihmisiä ollenkaan, ja itselleni on ihan sama, miten muut tykkäävät tehdä. En muutenkaan ajattele, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia tai tehdä kaikki asiat samalla lailla. Joten vastaus kysymykseen: en mieti mitään meikittömistä enkä myöskään meikkaavista naisista. Enkä mieti mitään miehistäkään, sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ajattelee lähinnä vain sitä mitä muut ajattalee minusta.
Teinit ehkä. Aikuiset, joilla on hyvä itsetunto, eivät mieti tällaisia. Eivät edes kaikki sellaisetkaan, joilla on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, minkä näköinen toinen on. Yleensä en ajattele mitään, mutta toisinaan ihmettelen, että vitsi tuolla on kaunis iho luonnostaan tai tummat ripset luonnostaan, tai tosi kaunis ilman meikkiä. Joskus taas ajattelen, että miksiköhän tuo ei viitsi laittaa mitään sävyttävää voidetta, jotta ihonväri tasaantuisi, tai että tuolla on sellaiset piirteet, että hän olisi kaunotar meikin kanssa.
Näin syvään on iskostettu ajatus naisista juuri sinä sukupuolena, joka meikkaa. En usko, että kovin moni ajattelee miehistä että he olisivat komistuksia meikin kanssa. Vaikka syytä ehkä olisi :P
Oon vaan tyytyväinen kun katsovat minua eli huoliteltua naista enemmän, mitä meikkaamattomia lipeäkalanaamaisia kanssasisaria :D
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan tyytyväinen kun katsovat minua eli huoliteltua naista enemmän, mitä meikkaamattomia lipeäkalanaamaisia kanssasisaria :D
Miehenä katselen kyllä molempia. Vaihtelu virkistää. Naisduunareita on joskus kiva katsella. Vähän tai ei ollenkaan meikkiä. Päällä jotkut kaupan työvaatteet tai ehkä joku vartalonmyötäinen haalari.
Sen verran on jo kilometrejä, että olen ollut pitkään molempia. Yhtä vähän mietityttävät muiden meikit, on muuta.
Ei yhtään mitään. Enemmän mietityttää tämä
kysymys, kysyjä ja niihin liittyvä konteksti.
Itse meikkaan välillä reilusti ja välillä en ollenkaan. Ei kiinnosta, meikkaavatko muut vai eivät. Joskus huomaan, että joku on meikannut tosi kauniisti tms.
Meikittömänä mietin miten ne jaksaa aamulla meikata noin paljon ja mikä homma illalla pestä pois. Ennen kaikkea mikä raha niillä palaa.
Jotkut meikkaa kauniisti kun vähän, mutta osa ihan liikaa arkena. Moni olisi kauniimpi jopa ilman.
Pieni ehostus on okei, mut järjettömät määrät meikkivoidetta, irtoripsiä, huulipunaa ja ne piirretyt kulmat... eih, koomiselta ne enemmänkin näyttää. Oli työ mikä tahansa.
Kerran eräällä raksatyöllä oli niin suuret irtoripset et ne oli kuin maalisudit...
En ajattele yhtään mitään kenenkään meikeistä tai meikkaamattomuudesta.