Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla

Vierailija
08.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…

Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?! 

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei olisi kyllä edes uutisjuttua tarvinnut tehdä. Nyt alkuvuonna moni aloittaa salin tai muun urheiluharrastuksen ja joillekin se kynnys mennä salille on valtava. Muistan kun itse aloittelijan olin aivan ahdistuksissa kun menin salille tai lenkille, jos olisin huomannut että minua arvostellaan Se harrastus olisi loppunut siihen paikkaan. Onneksi todellisuudessa ketään ei oikeasti kiinnosta ja varsinkin salilla ihmisillä on aikamoinen putkinäkö ja keskittyvät vaan omaan tekemiseen. Se että tälläistä edes julkaistaan on naurettavaa. Anni painonnostajana keskittyy painonnostoon ja tavalliset punttailijat saavat punttailla juuri kuten hyvältä tuntuu ja tälläisestä ei todellakaan paineita kannata kenenkään ottaa. Päälle saa laittaa ihan missä on mukava olla ja saat tehdä juuri niitä liikkeitä mikä hyvältä tuntuu ja millä painoilla hyvältä tuntuu, kehityksen myötä sitten painot nousee ja liikkeet vaihtelee.

Sinne vaan jokainen omalla tyylillään ja omilla painoillaan. Ja oikeasti myös kokeneemmilta voi kysyä apua jos haluaa tehdä jotain tiettyä ja tuntuu ettei osaa, itse olen aina iloinen jos joku kysyy neuvoa on vaan kiva jos minusta perusliikkujasta on jollekin apua. Ja itse olen useasti kysynyt apua jos joku outo laite ja aina apua saanut ilman mitään irvailua, parhaimmillaan joku on auttanut ilman kysymistäkin jos möllötän kuin peura ajovailoissa jossain laitteessa :] Anni voi tehdä vaikka itselleen autotalliin painonnostosalin. 

Vierailija
62/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ollut salilla verkkareissa, ehkä sen pari kertaa vuosien aikana ollut jotkut trikoot. Ja löysä urheilupaita. Vaikka hoikka olen ja hyvä kroppa. En kaipaa setämiesten kuolaamista, vaikka alan itsekin olemaan jo vanhempi. Mutta noita verkkareita saakin sitten kaupoista etsiä, vähissä on naisten mallit. Ostan sitten lasten, kun nekin minulle mahtuu. 

N40

Onneksi olkoon, sinut on aivopesty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa mä allekirjoitan kyllä. Kyykky on sellainen yleisliike, että sitä kannattaa suosia enemmän kuin lantionnostoja. Lisäksi ei niihin laitteisiin jäädä istuskelemaan sarjatauolle, varsinkaan jos salilla on ruuhkaa.

Mutta muuten kukin pukeutukoon miten haluaa, on se sitten urheilurintsikat ja shortsit tai huppari ja collarit. Samaten jos haluaa keskittyä vain omaan treenikuplaansa, niin se suotakoon. Niin teen itsekin.

Vierailija
64/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille? 

Mä, 49-vuotias nainen, kyykkään puolen vuoden salikokemuksella (olen käynyt ennenkin salilla, mutta vuosia on välissä) n. 55 kilolla, joten 60 kg ei kuulosta "tosi hyvältä" tulokselta naiselle.

Ei niin.

Kerran salilla satuin huomaamaan kun nuori nainen, varmasti alle parikymppinen, todella hoikka ja siro rakenteeltaan latoi painoja kyykkytankoon. Katsoin ensin että tangossa on 60 kg mutta siinä olikin sata. Tuolla se mimmi sitten kyykkäsi. Veikkaan, että moni hänen ikätovereistaan ei jaksa nostaa edes niitä 20 kg levyjä siihen tankoon.

Vierailija
65/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä siis voi lukea itsensä lääkäriksi ymmärtämättä, että kuntosalille ei mennä alasti. Oi voi.

Vierailija
66/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeä tämä mikälie-anni. 

Vierailija
67/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on niin paska kunto ettei jaksa seisoa sarjojen välillä niin kannattaa aloittaa jostain kevyemmästä liikunnasta ja tulla salille vasta sitten kun kunto kestää seistä.

Vierailija
68/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Miten sinusta sitten nuo sarjojen välissä pidettävät tauot pitäisi tehdä? 

Nousemalla pois siitä laitteesta. Silloin toinen voi tarvittaessa tehdä oman sarjansa siinä tauon aikana. Ainakin sellaisissa laitteissa, joissa painot saa vaihdettua helposti (eri asia vapaat painot tai ne, mihin ladataan levypainoja).

Vierailija
69/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei olisi kyllä edes uutisjuttua tarvinnut tehdä. Nyt alkuvuonna moni aloittaa salin tai muun urheiluharrastuksen ja joillekin se kynnys mennä salille on valtava. Muistan kun itse aloittelijan olin aivan ahdistuksissa kun menin salille tai lenkille, jos olisin huomannut että minua arvostellaan Se harrastus olisi loppunut siihen paikkaan. Onneksi todellisuudessa ketään ei oikeasti kiinnosta ja varsinkin salilla ihmisillä on aikamoinen putkinäkö ja keskittyvät vaan omaan tekemiseen. Se että tälläistä edes julkaistaan on naurettavaa. Anni painonnostajana keskittyy painonnostoon ja tavalliset punttailijat saavat punttailla juuri kuten hyvältä tuntuu ja tälläisestä ei todellakaan paineita kannata kenenkään ottaa. Päälle saa laittaa ihan missä on mukava olla ja saat tehdä juuri niitä liikkeitä mikä hyvältä tuntuu ja millä painoilla hyvältä tuntuu, kehityksen myötä sitten painot nousee ja liikkeet vaihtelee.

Sinne vaan jokainen omalla tyyl

- Kukaan ei puhu mitään. Sosiaalisuus uupuu kokonaan

eli ketään ei oikeasti kiinnosta, jonkun Sirpan kyykyt. Satunnaiset toki joukkoon mahtuu joku se joku yksi mulkku, mutta missäpä ei missä ihmisiä kokoontuu. 

Vierailija
70/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille? 

Mä, 49-vuotias nainen, kyykkään puolen vuoden salikokemuksella (olen käynyt ennenkin salilla, mutta vuosia on välissä) n. 55 kilolla, joten 60 kg ei kuulosta "tosi hyvältä" tulokselta naiselle.

Hyvä! Sitten vaan lasket persettä alemmas maata mielellään aivan asg niin alkaa pienetkin painot tuntumaan. Ei ne painot vaan tekniikka ;;))

Vierailija
71/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siellä on persetrikoissa persettä eri liikkeillä treenaavia mimmejä.

Ei mitään uutta.

Eikä siinäkään ole mitään uutta, että tuo närästää ikääntyvää naista.

Miten ikä tähän liittyy? Ne persetrikoot voi vetää jalkaansa kuka hyvänsä.

Totta kai, mutta se ikääntynyt katkero ei käännä toivomiaan päitä eikä saa sellaisia katseita mitä janoaa.

Vierailija
72/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita."

Mitä hän yrittää sanoa? Että täytyy olla tietyn "mallinen" voidakseen käyttää jotain vaatetta?

Huolehtisi omista asioistaan ja hoidattaisi päänsä kuntoon.

Vierailija
73/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näiden kyylien takia en käy salilla. 

Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta

Aivan varmasti välittää. Minä ainakin katson naisten perseitä, kamelinvarpaita ja timmejä vartaloita. Älä anna sen kuitenkaan häiritä, piristät ainakin minun päivääni enkä minä tuolla mitään pahaa tarkoita eikä se ole keneltäkään pois. Johtuu lähinnä siitä, että miessukupuolen biologia on tällainen eikä sille mitään voi. Jotain vikaa minussa olisi jos en katsoisi.

Väsynyt miesvihatrolli. Miehet eivät ole eläimiä vailla mitään kontrollia omaan toimintaansa.

Kyllä minä ainakin hyvin pitkälti olen jos puhutaan siitä kääntyykö pää jos näen hyvännäköisen naisen. Refleksin omaisesti katse hakeutuu tsekkaamaan onko hyvät perät. M54

Vierailija
74/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Sitten vaan lasket persettä alemmas maata mielellään aivan asg niin alkaa pienetkin painot tuntumaan. Ei ne painot vaan tekniikka ;;))

En tee selän takia syväkyykkyjä, riittää se 90 astetta.

Vierailija
75/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän mainitsi myös ettei ole sosiaalisuutta. Mulle se on juuri se syy, miksi rakastan käydä kuntosalilla. Ihanaa, että saa olla omassa ajatuksissaan ja vaan kuunnella musiikkia jota sieltä kaiuttimista tulee. En kestäisi, jos siellä pitäisi puhua ihmisten kanssa.

jep, käyn salilla tekemässä oman ohjelmani en hakemassa kavereita. Ärsyttää nämä joka paikassa märisijät ettei ole sosiaalisuutta = halutaan joku random tyyppi kuuntelemaan omaa loppumatonta jorinaa..eiköhän monella löydy näitä rasittavia ihmisiä ihan riittämiin jo lähipiiristä/työyhteisöstä/naapureista. Pitäisikö näille hörhöille keksiä joku yksinäisten kuntosali, höpiskööt siellä loputtomiin.

Vierailija
76/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ilkeä tämä mikälie-anni. 

Mikä tuossa on ilkeää? Ei tuosta voi mitenkään mieltään pahoittaa jos ei ole pahasti päässä vikaa. Kyllä nyt sentään totuus pitäisi kestää.

Vierailija
77/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä salilla tuo sekopää kyttää muita asiakkaita, joista kirjoittelee someen? Voisi salin omistaja lätkäistä sille porttikiellon, josko oppisi ihmisten tavoille.

Vierailija
78/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Toisissa laitteissa on mahdollista tehdä aika personoidut säädöt oman vartalon mitoituksen mukaisesti. Tästä syystä saattaisin pitää aika epäkohteliaana, jos joku tulisi muokkaamaan niitä tehdäkseen välissä.

Vierailija
79/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näiden kyylien takia en käy salilla. 

Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta

Aivan varmasti välittää. Minä ainakin katson naisten perseitä, kamelinvarpaita ja timmejä vartaloita. Älä anna sen kuitenkaan häiritä, piristät ainakin minun päivääni enkä minä tuolla mitään pahaa tarkoita eikä se ole keneltäkään pois. Johtuu lähinnä siitä, että miessukupuolen biologia on tällainen eikä sille mitään voi. Jotain vikaa minussa olisi jos en katsoisi.

Mä olen nainen enkä tietääkseni lesbo, ja kyllä mäkin niitä tiukoissa trikoissa olevia täydellisiä persuksia katselen. Ei mulla ole sellaista, ja toisten kauneutta on kiva ihastella. En tosin tuijota niitä silmät kiiluen ja kuola suupielestä valuen, vaan enemmän samanlaisella silmällä kuin katsoisin vaikka Michelangelon Daavid-patsasta.

Vierailija
80/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisissa laitteissa on mahdollista tehdä aika personoidut säädöt oman vartalon mitoituksen mukaisesti. Tästä syystä saattaisin pitää aika epäkohteliaana, jos joku tulisi muokkaamaan niitä tehdäkseen välissä.

Epäkohteliaana? Olet niin v**un patalaiska ettet jaksa laittaa paria säätöä kohdalleen jos niitä muutetaan sarjojen välillä? Epäkohteliasta on se laitteiden varaaminen, sinä et niitä omista. Monella salilla säännöissäkin sanotaan ettei niin saa tehdä, oletko lukenut oman salisi säännöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän