Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…
Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?!
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille?
Varmaan sitä, että Vuohijen mielestä turhassa lantionnostossa tehdään isommilla painoilla kuin Vuohijoen mielestä "kuningasliikkeessä" kyykyssä. Eli että pitäisi kyykätä enemmän ja isommilla painoilla ja unohtaa koko lantionnosto.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarkoittaa näitä nuoria naisia, jotka treenaa urheilurintsikoissa ja trikoissa ja joiden suurin osa ajasta menee selkä notkolla p*****n kuvaamiseen.
Jep, instababet 🤢
Vierailija kirjoitti:
Olipa möläytys, mutta eipä ole fiksuimmasta päästä koskaan ollut kyseinen ihminen. Epävarmuutta koittaa paikata huomiota hakemalla. Youtubessa kun katsoin jotain videoitua podcastiaan niin se epävarmuus oli ihan suoraan nähtävissä.
Tuskinpa tyhmimmästäkään päästä, sillä hän on sekä diplomi-insinööri että lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näiden kyylien takia en käy salilla.
Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta
Kyllä me sun kamelinvarpaat ja perspillut tiiraillaan sekä kainaloaukoista paistavat rinnat.
Älä nyt viitsi, minua ainakaan kukaan katso. Meidän salilla käy paljon muitakin eläkeläisiä ihan terveyssyistä, samoin kuin muitakin tavallisia ihmisiä t-paidoissa ja vaikka verkkarihousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa möläytys, mutta eipä ole fiksuimmasta päästä koskaan ollut kyseinen ihminen. Epävarmuutta koittaa paikata huomiota hakemalla. Youtubessa kun katsoin jotain videoitua podcastiaan niin se epävarmuus oli ihan suoraan nähtävissä.
Tuskinpa tyhmimmästäkään päästä, sillä hän on sekä diplomi-insinööri että lääkäri.
Akateeminen älykkyys on eri asia kuin tunneäly. Tunneälyä vaaditaan siihen, ettei möläyttele mitä sattuu.
Mä olen nainen ja mulla on salilla päällä verkkarit ja t-paita. Mitään persetrikoita tms. en päälleni laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihminen voi tosiaan olla älykäs olematta viisas.
Eli siellä on persetrikoissa persettä eri liikkeillä treenaavia mimmejä.
Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
En siis saa tästä nyt yhtään kiinni mikä on ongelma. Vaatteet? Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille?
Ja tottakai nyt tammikuussa joudut odottamaan laitteisiin, itsekin usein kysyn montako jäljellä ja jos vaikka kaksi jään lähelle pärjäämään koska näissä ruuhkissa laite viedään heti. Toki välissä saa tehdä jos on sellainen laite missä sen helposti voi tehdä.
En ymmärrä tätä ollenkaan en tajua mikä on ongelma?
Sen ymmärtää ettet ymmärrä etkä tajua.
itse käyn vain gold gymissä losissa missä arskaki
Jaa. No vuohijoki onkin painonnostaja eikä tavallinen salilläkävijä, muutenkin painonnostaja voisivat mielummin mennä niille painonnostosaleille. Noille painonnostoporsaillehan mikään muu ei merkitse mitään kuin helvetin isot raudat, pienet toistot, kyykky, mave, penkki ja tempaus. Tavallinen sali harrastaja sitten tekee monipuolisemmin. Vuohijoen ei ole pakko tehdä lantionnostoa ja saa kyykätä vaikka sen 200 kg, me tavalliset salitreenaajat sitten teemme asiat eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis saa tästä nyt yhtään kiinni mikä on ongelma. Vaatteet? Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille?
Ja tottakai nyt tammikuussa joudut odottamaan laitteisiin, itsekin usein kysyn montako jäljellä ja jos vaikka kaksi jään lähelle pärjäämään koska näissä ruuhkissa laite viedään heti. Toki välissä saa tehdä jos on sellainen laite missä sen helposti voi tehdä.
En ymmärrä tätä ollenkaan en tajua mikä on ongelma?
Sen ymmärtää ettet ymmärrä etkä tajua.
No avaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarkoittaa näitä nuoria naisia, jotka treenaa urheilurintsikoissa ja trikoissa ja joiden suurin osa ajasta menee selkä notkolla p*****n kuvaamiseen.
Eli on keski-ikäinen katkero jonka ulkonäkökeskeiseltä elämältä meni pohja ikääntymisen myötä. Next!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Eikä siinäkään ole mitään uutta, että tuo närästää ikääntyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Nuo närästää ketä tahansa tyylitietoista ihmistä iästä tai sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Miten ikä tähän liittyy? Ne persetrikoot voi vetää jalkaansa kuka hyvänsä.
Mitä vttua nyt taas. Antais ny ihmisille rauhaa edes salilla!!!!!!! Käyn salilla juuri siksi aikaisin aamuisin klo 6, että saan olla hiljaa omissa oloissani, collegevaatteissa ilman että joku pöyristyy siitä ettei college ole treenivaate ja että mun sairaudesta johtuva liian laiha kroppani saa treenata ilman että joku tuomitsee senkin salille sopimattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näiden kyylien takia en käy salilla.
Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta
Kyllä me sun kamelinvarpaat ja perspillut tiiraillaan sekä kainaloaukoista paistavat rinnat.
Hah, olipa taas vastaus. Et ole tainnut kunnon äijä salilla edes koskaan käydä, kun et tiedä millainen meininki siellä on.
Siellä on juuri siksi helppo käydä, kun ei kukaan tiiraa, että onko merkkivaatteet päällä, vaan voi kulkea verkkarit jalassa ja T paita päällä. Sinne ei tulla näyttämään persettä, vaan treenaamaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua nyt taas. Antais ny ihmisille rauhaa edes salilla!!!!!!! Käyn salilla juuri siksi aikaisin aamuisin klo 6, että saan olla hiljaa omissa oloissani, collegevaatteissa ilman että joku pöyristyy siitä ettei college ole treenivaate ja että mun sairaudesta johtuva liian laiha kroppani saa treenata ilman että joku tuomitsee senkin salille sopimattomaksi.
Collegevaatteet ovat ihan hyvä treenivaate.