Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla

Vierailija
08.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…

Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?! 

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Vierailija
42/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ulostulo.

Mutta sen verran tuossa on pointtia, että joidenkin naisten salipukeutuminen on mennyt täysin järjettömäksi. Salille tullaan niin pienissä sortseissa, että ne oikeasti näyttävät alushousuilta. Toinen älytön uusi muoti on kolmiobikiniyläosan kokoiset ja näköiset treeniliivit. Kumpiakin näistä kiskotaan huolestuneen näköisinä paikoilleen, ja selitetään asua "kuumuudella" ja "mukavuudella". Olo on vaikea ja liikkeet rajoittuneita, mutta pitäähän sitä näyttää seksikkäältä :(

Salille voi pukeutua imartelevasti ja nätisti ilman, että asu on kuin suoraan rannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih, melkoinen ylläri tosiaan. Anni meni sinne siis alasti?

Vierailija
44/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä ulostulo vuohijoelta oli tarkoitus mikä tahansa mollata ihmisten vaatetusta tai mollata ihmisten salipainoja. Kyllä Anni, sinä painonnostaja varmasti kyykkäät enemmän kuin keskiverto treenaa ja joten tuli vissiin parempi olo kun pääsit sanomaan :D

Ensinnäkin oikeasti ihmisiä ei kiinnosta mitä kenelläkin on salilla päällä ellet nyt jostain syystä alasti ole. Sieltä löytyy kaikkea perseshortseista revähtäneisiin pieruverkkareihin, merkkikengistä flipfloppeihin. Ja aivan kaiken ikäisiä ja kaiken kokoisia. Toki jotkut salit ovat tiedossa että ovat enemmän tätä ig-porukan valtaamaan mutta tavallisilla saleilla on tavallista porukkaa eikä kukaan erotu porukasta. 

Vierailija
45/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon, että salilla ei puhuta: Anni lienee aiemmin treenaillut sellaisilla saleilla joissa meininki on lähinnä tätä:

Vierailija
46/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene salille juttelemaan vaan tykkään treenata omassa rauhassa. Trikoot ja joku löysä paita/toppi ja lippis päällä, sama tyyli ollut vuodesta -99. En tee hiptrustia mikä on surkea trendiliike. Mulle ihan sama miten muut treenaa, keskityn omaani

Vierailija
47/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole käynyt kuntosalilla, enkä jatkossakaan käy. Netistä luin, että se on täysin tarpeetonta. Painan 94 kg ja siinä on tarpeeksi raskas puntti. Punnerran etunojapunnerrusta, lankutan, kyykkään, vedä leukaa puistossa, nostelen käsipuntteja, veivaan kuminauhaa, harrastan permantovoimistelua. Se on hullujen hommaa mennä autolla kuntosalille haisteleen toisten hikeä, repimään tylsiä laitteita ja maksaa siitä. Terveisin mies, 94kg, 180cm, 68v.

Vierailija
48/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Annilla on ihan hyvät pointit tässä:

Jengi tekee hipthrustia 200 kilolla ja kyykkyä 60 kilolla

Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita 

Olen ainoa, joka harjoittelee hupparissa ja täyspitkässä asussa

Laitteissa istutaan odottamassa ja paikka varataan

Kukaan ei puhu mitään. Sosiaalisuus uupuu kokonaan

Vierailija
49/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut salilla verkkareissa, ehkä sen pari kertaa vuosien aikana ollut jotkut trikoot. Ja löysä urheilupaita. Vaikka hoikka olen ja hyvä kroppa. En kaipaa setämiesten kuolaamista, vaikka alan itsekin olemaan jo vanhempi. Mutta noita verkkareita saakin sitten kaupoista etsiä, vähissä on naisten mallit. Ostan sitten lasten, kun nekin minulle mahtuu. 

N40

Vierailija
50/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 15 vuotta käynyt salilla ja minun nähdäkseni siellä on jokainen saanut kyllä hyvin olla sitä mitä on. Puutun itse toisten tekemiseen pyytämättä vain jos näen että jonkun tekemisessä on välitön riski satuttaa muita tai jos joku jättää painot levälleen jälkeensä. Muuten kukin tehköön mitä lystää ja olkoon miten lystää.

Vierailija
51/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näiden kyylien takia en käy salilla. 

Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta

Aivan varmasti välittää. Minä ainakin katson naisten perseitä, kamelinvarpaita ja timmejä vartaloita. Älä anna sen kuitenkaan häiritä, piristät ainakin minun päivääni enkä minä tuolla mitään pahaa tarkoita eikä se ole keneltäkään pois. Johtuu lähinnä siitä, että miessukupuolen biologia on tällainen eikä sille mitään voi. Jotain vikaa minussa olisi jos en katsoisi.

Vierailija
52/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näiden kyylien takia en käy salilla. 

Näiden kyylien takia käyn äijä salilla. Siellä ei kukaan välitä, mitä minulla on päällä ja teenkö kyykkyä vai jotain muuta

Aivan varmasti välittää. Minä ainakin katson naisten perseitä, kamelinvarpaita ja timmejä vartaloita. Älä anna sen kuitenkaan häiritä, piristät ainakin minun päivääni enkä minä tuolla mitään pahaa tarkoita eikä se ole keneltäkään pois. Johtuu lähinnä siitä, että miessukupuolen biologia on tällainen eikä sille mitään voi. Jotain vikaa minussa olisi jos en katsoisi.

Väsynyt miesvihatrolli. Miehet eivät ole eläimiä vailla mitään kontrollia omaan toimintaansa.

Vierailija
53/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Annilla on ihan hyvät pointit tässä:

Jengi tekee hipthrustia 200 kilolla ja kyykkyä 60 kilolla

Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita 

Olen ainoa, joka harjoittelee hupparissa ja täyspitkässä asussa

Laitteissa istutaan odottamassa ja paikka varataan

Kukaan ei puhu mitään. Sosiaalisuus uupuu kokonaan

Jengi tekee hipthrustia 200 kilolla ja kyykkyä 60 kilolla > mitä sitten? Treenatkoon vaikka pelkkiä pohkeita, ei se ole keneltäkään pois.

Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita > ihan rehellisesti sanottuna en ymmärrä mikä tässä on ongelma? 

Olen ainoa, joka harjoittelee hupparissa ja täyspitkässä asussa > mitä sitten? 

Laitteissa istutaan odottamassa ja paikka varataan > jos kaipaat paikkaa, suu auki ja pyytämään :) Toki olisi hyvä kaikkien oppia, että peruskuntoilijalle pitkät palautukset ovat turhia

Kukaan ei puhu mitään. Sosiaalisuus uupuu kokonaan > HYVÄ NIIN

Vierailija
54/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa jos niin paljon kiinnostaa mitä muut ajattelevat kuin mitä tässä ketjussa on kommentoitu. En voi mennä salille koska joku vieras ihminen saattaa ajatella minusta jotain, WTF??? Mikä teitä vaivaa? Olen käynyt 20v salilla, käyttänyt sellaisia vaatteita missä pystyn hyvin treenaamaan ja paskat välitän katsooko joku tai mitä muut ajattelevat.

Enemmän siellä häiritsee sarjojen välillä laitteissa perseellään istuvat idiootit jotka saattavat räplätä siinä puhelintaan smalla helposti 10 minuuttia niin ettei muutkaan pääse sitä laitetta käyttämään. Sitä voi harrastaa kotisohvallakin. Minä käyn kyllä aina nuo ääliöt häätämässä siitä istuskelemasta jos on tarve laitetta käyttää mutta näkee selvästi että jotkut eivät tätä tee kun jotain turhaan ujostelevat. Sen verran pitäisi tajuta, että siellä salilla on muita ihmisiä oikeasti treenaamassa vaikka heidän mielipiteistä ei tarvitsekaan välittää.

Vierailija
55/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan tuo on eikä noita havaintoja varten tarvitse mitään kyylätä. Ei niitä voi olla huomaamattakaan. Listaan voi lisätä myös että 95% salilla kävijöistä ei ole lukenut salin sääntöjä, ja noudata niitä, vaikka on allekirjoituksellaan sitoutunut niitä noudattamaan silloin kun on salikortin kuitannut.

Vierailija
56/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille? 

Mä, 49-vuotias nainen, kyykkään puolen vuoden salikokemuksella (olen käynyt ennenkin salilla, mutta vuosia on välissä) n. 55 kilolla, joten 60 kg ei kuulosta "tosi hyvältä" tulokselta naiselle.

Vierailija
57/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No vuohijoki onkin painonnostaja eikä tavallinen salilläkävijä, muutenkin painonnostaja voisivat mielummin mennä niille painonnostosaleille. Noille painonnostoporsaillehan mikään muu ei merkitse mitään kuin helvetin isot raudat, pienet toistot, kyykky, mave, penkki ja tempaus. Tavallinen sali harrastaja sitten tekee monipuolisemmin. Vuohijoen ei ole pakko tehdä lantionnostoa ja saa kyykätä vaikka sen 200 kg, me tavalliset salitreenaajat sitten teemme asiat eri tavalla. 

Painonnostoon ei kuulu kyykky, mave eikä penkki. Hyviä liikkeitä kaikki kolme.

Vierailija
58/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Miten sinusta sitten nuo sarjojen välissä pidettävät tauot pitäisi tehdä? 

Vierailija
59/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali ihmiset on kovin pinnallisia. Salille mennään jotta saadaan keho näyttämään paremmalle, sitten kuntosali ihmiset on niitä jotka moittii muiden kehoja.

Eli et ole koskaan käynyt salilla?

Kerran kävin mutta lähdin äkkiä pois.

Vierailija
60/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa naisessa on jotain häiriintynyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan