Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…
Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?!
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Näin tiimalasinaisena en koskaan käytä mitään tiukkia urheiluvaatteita. En ole koskaan kokenut sellaiseen tarvetta. ;)
Vain kehopositiiviset, harmaahiirulaiset, epävarmat ja butterfacet heruttavat salilla :D
Pick me girl
Mitä jos antaisitte muiden vaan olla mitä ovat ja keskittyisitte omiin juttuihinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tiimalasinaisena en koskaan käytä mitään tiukkia urheiluvaatteita. En ole koskaan kokenut sellaiseen tarvetta. ;)
Vain kehopositiiviset, harmaahiirulaiset, epävarmat ja butterfacet heruttavat salilla :D
Siinä on toinen nolo pick me-nainen. "Mä oon erilainen nainen!!!!"
Haha, hyvä yritys kulta, mutta miehet tulee mun luo eikä toisinpäin <3 Ei ole siis tarvetta miellyttää ketään ;)
Elämäsi pääasia. Miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ihmiset on kovin pinnallisia. Salille mennään jotta saadaan keho näyttämään paremmalle, sitten kuntosali ihmiset on niitä jotka moittii muiden kehoja.
Kuntosali-ihminen kuolee muutamassa sekunnistta tositilanteessa. On vain pullistelulihaksia. Ei nopeutta ja tappavaa voimaa elintärkeisiin elimiin.
Missä elimissä sinulla on tappavaa voimaa? Maksassa ehkä? Munuaisissa? Haimassa?
Luulen että tässä on kyseessä ns. Bullshidon piireissä käytetty "tumma voima," jonka sisäistämisessä on tärkeää oppia ensin lause: " Tummaa voimaa, voit sä käyttää, tupakilta näyttää."
Isäntä tokaisi tuossa sohvalta että hänellä o
Teippasiko päähän jesarilla lokkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me girl
Mitä jos antaisitte muiden vaan olla mitä ovat ja keskittyisitte omiin juttuihinne
Taidat olla joku kommentin mainitsemista asioista, kun näin ottaa tunteisiin 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me girl
Taidat olla joku kommentin mainitsemista asioista, kun näin ottaa tunteisiin 🤣🤣🤣
Tästä sivusta huomautan, en ole toi kirjottaja, mutta Anni on nimenomaan pick me girl -ja edustaa tyypillistä naisten levittämää naisvihaa. Hänen aiemmatkin ulostulonsa ovat naisia vähätteleviä. Ja kun miettii mistä häntä taannoin syytettiin, niin en ihmettele, Annihan on just näitä naisia jotka ilmoittaa tulevansa toimeen vaan miesten kanssa.
Ihmettelee muka että miksi muut tytöt kiertää hänet kaukaa, no tietysti, kun arvostelee muita aina.
Miten nuorten ihmisten pukeutumisen kommentointi millään tapaa on tuon 35 vuotiaan lääkärin mielestä reilua?Nuorille on annettava keho- ja pukeutumisrauha. Kaikenlainen kommentointi niihin liittyen on haitallista.
Sitäpaitsi salilla käy ihan lapsia vielä, iso osa 16-17 vuotiaita tyttöjä. Näiden vaatetusta sitten tämä aikaihminen kommentoi.
Aikuisena naisena pitää olla niin paljon itseluottamusta, että voi itse pukeutua vaikka kokohaalariin salilla mutta voi suhtautua hyväksyvästi nuorempiin kanssasisariin. Eikä ikinä pidä mennä avaamaan suutaan ja esiintyä noin junttina kuin tämä Anni. Ja huom, nuorten pukeutumisen KOMMENTOINTI ylipäätään on mautonta ja noloa, Anni osoittautuu tuossa itse vaan tolloksi.
Olen itse 42 v nainen ja ajattelen hyvin lämpimästi nuorista naisista. Minusta on hellyyttävää seurata salillakin sivusilmällä nuorten keskinäistä supinaa ja treeniä. Elämä on vielä edessä ja isot valinnat. Mihin kouluttautua, ei vielä tietoa tulevasta eikä huolia. Voi vaan keskittyä treeniin.
He edustavat eri ikäluokkaa kuin itse olen ja ainahan nuoret naiset ovat pukeutuneet näyttävästi. Tai paljastavasti. Minihame aiheutti paheksuntaa menneinä vuosina.
Vuohijoelle sellaiset terveiset, että ei se sinun arvoasi naisena vähennä vaikka suhtaudut sallivasti toisiin naisiin. Voit edelleen olla ihan oma itsesi, hupparissa tai ilman, mutta annathan kehorauhan muillekin.
Onhan pyllyvakolegginsit nuorten pyöreiden pakaroiden päällä upea näky.
M42
Vierailija kirjoitti:
Onhan pyllyvakolegginsit nuorten pyöreiden pakaroiden päällä upea näky.
M42
Myös meidän miesten päällä. Turha sitä on kieltää. Pylly kuin pylly.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tiukat trikoot uppoutuovat persreiekään
Kaikki housut menee sinne peräaukkoon, kun oikein kyykkää ja vääntelehtii lajissa kuin lajissa.
Siksi ne pikkuhousut tai kalsarit on aina edessä ottamassa pahimmat savet vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tiukat trikoot uppoutuovat persreiekään
Kaikki housut menee sinne peräaukkoon, kun oikein kyykkää ja vääntelehtii lajissa kuin lajissa.
Siksi ne pikkuhousut tai kalsarit on aina edessä ottamassa pahimmat savet vastaan.
Hikinen persvako ryppypersetrikoissa on harvinaisempi näky. Eivät treenaa niin kovaa, että tulisi hiki. Näyttelevät vain peräänsä.
salilla eri malliset miehetkin käyttää samanlaisia vaatteita, ilmeisesti tämä on vuohijoen mielestä sitten ok
Vierailija kirjoitti:
salilla eri malliset miehetkin käyttää samanlaisia vaatteita, ilmeisesti tämä on vuohijoen mielestä sitten ok
Ehkäpä ei herätä seksuaallisia mielihaluja. Miehethän kuolaavat naisten perään, tarkoitan perään.
Vierailija kirjoitti:
Just näiden kyylien takia en käy salilla.
Jep. Onneksi kotitreenilläkin voi saada tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ei herätä seksuaallisia mielihaluja. Miehethän kuolaavat naisten perään, tarkoitan perään.
Mutta jos ajatellaan perää sukupuolettomana asiana ilman että tietää kumpi on kyseessä, niin se silti herättää kuolaavia ajatuksia. Ihan samalla tavoin kuin miehen käsi tämän masturboidessa itseään omalla miehen kädellään. Perse kuin perse todellisuudessa.
Perataanpa läpi nämä Annin mainitsemat asiat:
- Jengi tekee hipthrustia 200 kilolla ja kyykkyä 60 kilolla
Tämä on oikeasti järjetöntä jo kehon lihastasapainon kannalta. Käytännössä takaketju (alaselkä, takapuoli, takareidet on vahvempia kuin etureidet, jotka tekevät isomman osan normaalista arkiliikunnasta takapuolenkanssa. Yleensä jos tehdään 200kg hipthrustia, se tehdään päin seiniä nopeasti nylkyttäen vajaata liikerataa.
- Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita (6/5)
Sama juttu kuin kaikessa muussakin pukeutumisessa. Pillifarkut eivät välttämättä sovi joka kehotyypille siinä missä ei matalavyötäröiset ja mikropituiset salihousutkaan.
- Olen ainoa, joka harjoittelee hupparissa ja täyspitkässä asussa
Järkevä asu jo pelkästään sen vuoksi, että lihakset pysyvät lämpiminä ja loukkaantumisriski vähenee ja usein vaatekerta välissä on miellyttävämpi jo rautoja käsitellessä. Usein treenin lopussa voi tiputtaa jo hupparin pois, kun on riittävän kuuma.
- Laitteissa istutaan odottamassa ja paikka varataan
Tämä on ikuinen ongelma ja erityisesti nykyään kun siihen jäädään selaamaan puhelinta liian pitkäksi aikaa ja ei keskitytä olennaiseen eli siihen treeniin. Treenin kirjanpito puhelimessa erikseen, mutta harvapa sitä tekee. Itse kysyn usein, että voinko tehdä välissä, jos näen, että joku vain kuluttaa aikaa laitteella.
- Kukaan ei puhu mitään. Sosiaalisuus uupuu kokonaan
Tämä on iso sääli, koska ihmisten kohtaamiset ovat muutenkin vähentyneet. Ei sosiaalisuus tarkoita sitä, että lässytetään ummet ja lammet, mutta aina voi heittää jotain huulta ja pitää hyvää henkeä yllä jos vastapuoli on samalla aaltopituudella. Itse olen saanut monia uusia tuttavuuksia salilla ja saanut treenikavereitakin, jotka voivat tarvittaessa tulla varmistamaan omaa tekemistä ja olen vastaavasti aina valmis auttamaan jos pyydetään.
Tuolla naamalla en muiden pukeutumista paljon arvostelisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naamalla en muiden pukeutumista paljon arvostelisi.
Ja liittyi aiheeseen miten?
Suomessa on yli viisi miljoona ihmistä. Harvoin kadulla näkee kellään samanlaisia vaatteita. Kaikki eivät treenaa samalla tavalla ja miksi pitäisi. Anni taisikin todeta että kaikki naiset salilla pukeutuvat samaan tyylin mihin hän itse ei kuulu. Treenaamiseen vaikuttaa myös omat tavoitteet, laji jota harrastaa yms. Jos käy salilla vaan hyvän perseen takia niin se on varmasti silloin riittävää.
Jo on ongelmat.
Keskittyisi omiin sarjoihinsa ja antaisi muiden treenata rauhassa.