Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla

Vierailija
08.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…

Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?! 

Kommentit (238)

Vierailija
101/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anni haluaa hikoilla hupparissa, niin ei kai hän voi muilta samaa vaatia. Trikoot ja t-paita nyt sattuu olemaan yleisin salivaatetus naisilla. Täysin turhaa huomionhakua Annilta.

Vierailija
102/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Toisissa laitteissa on mahdollista tehdä aika personoidut säädöt oman vartalon mitoituksen mukaisesti. Tästä syystä saattaisin pitää aika epäkohteliaana, jos joku tulisi muokkaamaan niitä tehdäkseen välissä.

Epäkohteliaana? Olet niin v**un patalaiska ettet jaksa laittaa paria säätöä kohdalleen jos niitä muutetaan sarjojen välillä? Epäkohteliasta on se laitteiden varaaminen, sinä et niitä omista. Monella salilla säännöissäkin sanotaan ettei niin saa tehdä, oletko lukenut oman salisi säännöt?

Olen lukenut säännö

Se joka tulee sinun jälkeesi siihen laitteeseen sarjojesi välille muuttamaan niitä säätöjä palauttaa ne tietysti samaan kohtaan kuin missä ne oli ennen kuin hän alkoi tekemään omaa sarjaansa. Sinä teet näin myös hänelle. Ei voi olla mikään kynnyskysymys kenellekään. Kyllä on pieni elämä jos tuollaisesta saa tehtyä ongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Anni haluaa hikoilla hupparissa, niin ei kai hän voi muilta samaa vaatia. Trikoot ja t-paita nyt sattuu olemaan yleisin salivaatetus naisilla. Täysin turhaa huomionhakua Annilta.

Ei siinä mitään tuollaista sanottukaan.

Vierailija
104/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiseen en ota kantaa mutta samaa mieltä ettei enää ole sosiaalisuutta kuntosalilla. 10-15v sitten kun meni kuntosalille niin se oli kuin joku harrastusporukka. Kaikki moikkasivat toisiaan ja muutaman sanan vaihtoivat tai vähintään kysyivät "voinko tehdä tässä välissä?" Saattoi saada uusia kavereita kuntosalilta 👍 Nyt menet kuntosalille ja jos ovella tervehdit vastaan tulevaa niin ei saa mitään vastausta vaan oudon katseen. Suurinosa kuulokkeet päässä tuijottaa kännykkää. Harmi mutta niin ne ajat muuttuu...

M38

Vierailija
105/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän salilla naiset heruttaa. Nuoret pimut pelkissä rintaliiveissä ilman paitaa. Tiukat trikoot menee vakoon edestä ja takaa. 

Eikä tätä pidä missään nimessä lopettaa.

Pakkohan niiden on noin tehdä kun jonnet räplää vain puhelintaan naama siinä kiinni, jotenkin pitää epätoivoisesti mimmien yrittää saada huomiota. Minun nuoruudessani vielä pillu kiinnosti puhelinta enemmän mutta nyt on selvästi toisin.

Vierailija
106/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei puhu mitään." Miksi pitäisi puhua? Salilla treenataan. Minä ainakin haluan keskittyä treenaamiseen, enkä toisten kanssa puhumiseen. Mulle se on myös omaa aikaa ja rauhaa, toiset tykkäävät siitäkin. Joudun töissä pälpättämään ihmisten kanssa, joten salilla haluan keskittyä vain treeniin. Ja sitten hän samaan aikaan kuitenkin valittaa, miten ihmiset ovat kännyköillään ja vievät toisilta treeniaikaa. Joo, voihan sitä treenata ja puhua samaan aikaan, mutta mä en silloin ainakaan voi keskittyä treeniin kunnolla. Ja uskallan väittää, että kovinkaan montaa ei kiinnosta salilla vaatteet, joita toiset pitää päällä. Jos kiinnostaa, niin sitten siellä salilla keskitytään ihan vääriin asioihin. Toivottavasti kukaan salitreeniä aloitteleva ei säikähdä Annin kaltaisista kyttääjistä. 

Vierailija
107/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kateellinen nuoremmille

Vierailija
108/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis saa tästä nyt yhtään kiinni mikä on ongelma. Vaatteet? Mitä tuo lantionnosto 200 kg ja kyykky 60 kg tarkoittaa, nuohan ovat tosi hyviä tuloksia naisille? 

Ja tottakai nyt tammikuussa joudut odottamaan laitteisiin, itsekin usein kysyn montako jäljellä ja jos vaikka kaksi jään lähelle pärjäämään koska näissä ruuhkissa laite viedään heti. Toki välissä saa tehdä jos on sellainen laite missä sen helposti voi tehdä.

En ymmärrä tätä ollenkaan en tajua mikä on ongelma?

Ongelma on Annin korvien välissä. Vaikuttaa epävakaalta.

Hän ei ole tehnyt mistään ongelmaa. Täällä hupipalstalla niitä ongelmia tehdään kirjoittajien sairaasta mielikuvituksesta johtuen kun tekevät omia tulkintojaan asiasta.

Vierailija
109/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.

Toisissa laitteissa on mahdollista tehdä aika personoidut säädöt oman vartalon mitoituksen mukaisesti. Tästä syystä saattaisin pitää aika epäkohteliaana, jos joku tulisi muokkaamaan niitä tehdäkseen välissä.

Epäkohteliaana? Olet niin v**un patalaiska ettet jaksa laittaa paria säätöä kohdalleen jos niitä muutetaan sarjojen välillä? Epäkohteliasta on se laitteiden varaaminen, sinä et niitä omista. Monella salilla säännöissäkin sanotaan ettei niin saa tehdä, oletko lukenut oman salisi säännöt?

Olen lukenut säännö

Missä laitteessa on enemmän kuin kolme säätöä ja kuka on niin laiska ettei jaksa niitä muuttaa sarjojen välillä että laitteissa voisi vuorotella?

Vierailija
110/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali voi olla se ainut hetki omaa aikaa. Se rauha kaikille suotakoon.

Vierailija
111/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän salilla naiset heruttaa. Nuoret pimut pelkissä rintaliiveissä ilman paitaa. Tiukat trikoot menee vakoon edestä ja takaa. 

Pakkohan niiden on noin tehdä kun jonnet räplää vain puhelintaan naama siinä kiinni, jotenkin pitää epätoivoisesti mimmien yrittää saada huomiota. Minun nuoruudessani vielä pillu kiinnosti puhelinta enemmän mutta nyt on selvästi toisin.

Salilla on nykyään sellainen leikki jossa miehet eivät ole katsovinaan saliperseitä ja saliperseet toivovat että joku katsoisi mutta jos joku katsoo niin siitä pitää pahastua koska persehousut toimivat halutusti.

Vierailija
112/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soveliasta olla kuntosalilla pelkissä rintaliiveissä! 

Vierailija
113/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla on nykyään sellainen leikki jossa miehet eivät ole katsovinaan saliperseitä ja saliperseet toivovat että joku katsoisi mutta jos joku katsoo niin siitä pitää pahastua koska persehousut toimivat halutusti.

Paitsi jos katsoja on tuon perseilijän ihailema alfauros, silloin ei pahastuta.

Vierailija
114/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään varten ovat pukeutuneet niihin trikoisiin missä takasauma uppoaa perseeseen.

Vierailija
115/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku aktiivisesti salilla kävijä sitä mieltä, että Annin havainnot eivät vastaa todellisuutta? Mielestäni siellä on juuri tuollaista. Naisten samanlaiseen pukeutumiseen en tosin ole kiinnittänyt erityisemmin huomiota.

Vierailija
116/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan yhtään kirjoitusta, jossa palstamiehet eivät pääsisi jankuttamaan ällöttäviä kommenttejaan naisista. 

Miltä te itse näytätte? En taida ottaa kantaa.

Vierailija
117/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan yhtään kirjoitusta, jossa palstamiehet eivät pääsisi jankuttamaan ällöttäviä kommenttejaan naisista. 

Miksi siis luet niitä?

Vierailija
118/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mitä siis salilla tekee sillä hupparilla? Siis missä tarvitset sitä huppua? Eikö se ole lähinnä tiellä ja vahingossa tarttuu vielä johonkin laitteeseen?

- kokopitkä collagehuppari? Eikö se ole kuuma ja hiostava? Salille tullaan hikoilemaan, ei ottamaan selfietä tai lukemaan lehtiä tai pelkästään juttelemaan, ei siellä ole kylmä jos treenaa tosissaan . Collagekangas ei yhtään hengitä, todella epämukava, paksu ja hiostava päällä.

- paksut, pitkät housut, ei hengittävää kangasta? Mahtaa hiostaa!

- ihonmyötäisissä vaatteissa näkee paremmin liikkeet ja kehon asennon itse peilistä meneekö liike oikein vai väärin. Se on tärkeää, että liike tulee oikein tehtyä.

Vierailija
119/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole soveliasta olla kuntosalilla pelkissä rintaliiveissä! 

Niin kyllä joku alaosa on hyvä olla myös.

Vierailija
120/238 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi? Siksi ettei ne naiset menisi töihin salille vaan menisivät töihin valtiolle sihteeriksi venäläismielisiin hankkeisiin. Nainen ei saa valita itse ammattiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme