Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…
Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?!
Kommentit (238)
Oispa mukavaa käydä Annin kanssa samalla salilla, kun tietää että se arvostaa mun vaatetusta ja tekemisiä.
"Olen ainoa hupparissa ja täyspitkässä asussa" no onnea, itse käytän väljää t-paitaa, koska kuten eivät useimmat muutkaan salilla kävijät varmasti, en treenaa voimanostoa, jossa tehdään yksi parin toiston sarja ja sen jälkeen ollaan jouten 5 minuuttia. Siinä sitä hupparia tarviikin tai palelee.
"Jengi tekee hipthrustia 200 kilolla ja kyykkyä 60 kilolla" entä sitten? Eli jos menee 200 kiloa lantionnostossa, tarkoittaako tämä, että pitäisi väkisin pistää selkä ja polvet huutamaan hoosiannaa pyrkimällä kyykkäämään 1,5 - 2x oma kehonpaino, vaikka samojen lihasten kehittämiseen ja kasvattamiseen löytyy paljon muitakin liikkeitä, joista joku ehkä tykkää enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Nuo kommentit oli muuten vähän sellaisia makuasioita, mutta taukojen pitäminen laitteissa on valitettavasti yleistynyt, vaikka kysessä on suurin piirtein törkein asia mitä salilla voi tehdä.
Olen lyhentänyt taukoja ja alkanut viettää ne laitteessa, koska en jaksa sitä desinfiointiputsausrumbaa: teet ekan osan, pyyhit laitteen että toinen pääsee, tämä ei putsaa jäljiltään ja teet tokan osan hikilänteissä, mutta auta armias jos itse et putsaisi niin seuraavalta tulee huomautus...ja tätä rumbaa kolme kertaa joka laitteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ihmiset on kovin pinnallisia. Salille mennään jotta saadaan keho näyttämään paremmalle, sitten kuntosali ihmiset on niitä jotka moittii muiden kehoja.
Kuntosali-ihminen kuolee muutamassa sekunnistta tositilanteessa. On vain pullistelulihaksia. Ei nopeutta ja tappavaa voimaa elintärkeisiin elimiin.
Missä elimissä sinulla on tappavaa voimaa? Maksassa ehkä? Munuaisissa? Haimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole soveliasta olla kuntosalilla pelkissä rintaliiveissä!
Niin kyllä joku alaosa on hyvä olla myös.
Sekin on joillain vähän niin ja näin. Lähinnä pikkuhousut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole soveliasta olla kuntosalilla pelkissä rintaliiveissä!
Niin kyllä joku alaosa on hyvä olla myös.
Sekin on joillain vähän niin ja näin. Lähinnä pikkuhousut jalassa.
Mitä vähemmän naisilla on vaatteita päällä niin sen parempi. Pätee samalla tavalla niin salilla kuin kaikkialla muuallakin. Tykkään.
Minulle tuli aika isona shokkina se, että toimiani on tutkittu ilman, että siitä on kerrottu minulle mitään.
Vuohijoen mukaan hän oli ollut kyseisessä tilanteessa pelaamassa urheiljaporukalla korttia ja heittämässä läppää.
En ole mikään kuorotyttö, että ei se ole kauhean kaunista kieltä, mutta voidaanko minua syyttää seksuaalisestä häirinnästä? Vuohijoki kysyy.
Ahdistelija ja muutoinkin velttoluontoinen nainen.
Suekin asiakirjojen mukaan minua epäiltiin peniskuvien pyytämisestä pelaajilta, en tosin tiedä keiltä. Lisäksi epäiltiin yhden pelaajan fyysisen koskemattomuuden loukkaamisesta. Pöydässä heitettiin kyllä roisia läppää, mutta kukaan ei käsitykseni mukaan loukkaantunut tai pöyristynyt mistään, Vuohijoki kertoi Ilta-Sanomille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tän Vuohijoen nyt keskittyä johonkin oleellisempaan? Jatkuvia turhia ulostuloja. Jos on aikaa kytätä toisten vaatteita kuntosalilla on varmasti liikaa aikaa muuhunkin turhaan.
Ja lehdet vielä julkaisee tällaista täysin turhaa nollatason palstantäytettä. Mitä niin merkittävää tämä ihminen on tehnyt, että jokainen aivoitus pitää lehdessä julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa möläytys, mutta eipä ole fiksuimmasta päästä koskaan ollut kyseinen ihminen. Epävarmuutta koittaa paikata huomiota hakemalla. Youtubessa kun katsoin jotain videoitua podcastiaan niin se epävarmuus oli ihan suoraan nähtävissä.
Tuskinpa tyhmimmästäkään päästä, sillä hän on sekä diplomi-insinööri että lääkäri.
Mutta ei ole oppinut olemaan arvostelematta kanssaihmisiään asioista, jotka eivät kuulu hänelle.
Ja sitten vielä valittaa kun salilla kukaan ei juttele hänen kanssaan. Miksi juttelisi kun jutut kuitenkin räävittäisiin somessa?
Neiti Vuohijoki ei ole kuin muut tytöt - HÄN käyttää hupparia salilla 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista naisten vaatteista, kaupoista tuntuu olevan myynnissä vain näitä makkara trikoita. Olen etsinyt pitkään uusia housuja jotka on hengittävää materiaalia mutta sopii tälläiselle persjalkaiselle naiselle, lahkeissa resori ja mukavat päällä. Jos löytyy niin lahkeet on niin pitkät että pitäis lyhentää. Onneksi olen löytänyt täydelliset 3/4hihaset treenipaidat (zizzi jos saa mainostaa) mutta niidenkin löytyminen oli onnekas sattuma.
Tässä olen myös etsinyt naisten kompressiopaitaa siis pitkähihaista, ei muuten löydy. Muutamat housut löytynyt mutta pakko on esim tilata amazonista koska ei naisille löydy kunnon paitoja. Taitaa intersportilla olla verkkoakaupassa yksi malli ja se on jo todettu huonoksi.
eli miksiköhän naiset pukeutuu samalla tavalla, no koska perushintaiset treenivaatteet on mallia makkarakuori housut ja paidat jotain surkean hihattomia toppeja. ja tämä painotus ju
Hupparit ja kollegehousut on itseasiassa viileämmät kuin trikoot.
Kaikki tietää tän.
Minusta nk. persetrikoot on ihan ok kauniilla salimirrillä?
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa möläytys, mutta eipä ole fiksuimmasta päästä koskaan ollut kyseinen ihminen. Epävarmuutta koittaa paikata huomiota hakemalla. Youtubessa kun katsoin jotain videoitua podcastiaan niin se epävarmuus oli ihan suoraan nähtävissä.
Tuskinpa tyhmimmästäkään päästä, sillä hän on sekä diplomi-insinööri että lääkäri.Mutta ei ole oppinut olemaan arvostelematta kanssaihmisiään asioista, jotka eivät kuulu hänelle.
Ja sitten vielä valittaa kun salilla kukaan ei juttele hänen kanssaan. Miksi juttelisi kun jutut kuitenkin räävittäisiin somessa?
Ketä hän on arvostellut ja missä? Ei ainakaan tässä ketjussa mainitussa lehtijutussa arvostele ketään. Pitäisiköhän ihmisten olla vähän vähemmän kermaperseitä?
Vaikka lääkäri onkin niin pitäisi vähän pidätellä ennenkuin laittaa kommenttia. Luulisi että lapsen synnyttäneenä tietää
että välistä voi salilla pissakin karata tai pieru joten toisten on varauduttava siihenkin ja pukeuduttava peittävämmin.
Olisihan se hienoo jos olisi piukat pakarat ja kartiotissit, mutta onhan se selvä että kauneus on katsojan silmässä ja
sitä kun ei voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
hän mainitsi myös ettei ole sosiaalisuutta. Mulle se on juuri se syy, miksi rakastan käydä kuntosalilla. Ihanaa, että saa olla omassa ajatuksissaan ja vaan kuunnella musiikkia jota sieltä kaiuttimista tulee. En kestäisi, jos siellä pitäisi puhua ihmisten kanssa.
Älytön lause: rakastan käydä. Tykkääminen ja rakastaminen ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
- ihonmyötäisissä vaatteissa näkee paremmin liikkeet ja kehon asennon itse peilistä meneekö liike oikein vai väärin. Se on tärkeää, että liike tulee oikein tehtyä.
Miksi tämä ei koske miehiä? Omalla salillani naisilla on tiukat trikoot ja miehillä löysät ylisuuret shortsit tai verkkarit. Eikö miesten tarvitse nähdä liikkeitä ja kehon asentoa?
Oispa mukavaa käydä Annin kanssa samalla salilla, kun tietää että se arvostelee mun vaatetusta ja tekemisiä someen. Not! Ei oo ihme jos ei sille kukaan halua puhua siellä.