Anni Vuohijoki yllättyi naisten pukeutumisesta kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8f2902ba-216e-4853-bb18-248e…
Mitä helvettiä nyt taas?! Eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita?!
Kommentit (238)
Näin tiimalasinaisena en koskaan käytä mitään tiukkia urheiluvaatteita. En ole koskaan kokenut sellaiseen tarvetta. ;)
Vain kehopositiiviset, harmaahiirulaiset, epävarmat ja butterfacet heruttavat salilla :D
Voi vttu mikä pick me- nainen. "oon erilainen, laitan pitkän hupparin päälle mikä on mega epämukava kun oikeasti treenaa kunnolla!!!"
Vierailija kirjoitti:
Näin tiimalasinaisena en koskaan käytä mitään tiukkia urheiluvaatteita. En ole koskaan kokenut sellaiseen tarvetta. ;)
Vain kehopositiiviset, harmaahiirulaiset, epävarmat ja butterfacet heruttavat salilla :D
Siinä on toinen nolo pick me-nainen. "Mä oon erilainen nainen!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua. Olenko ainut, joka ymmärtää Annin "eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita" -kommentin positiivisena?! Ajattelen asian niin, että kaikki saavat olla salilla niissä vaatteissa, joissa haluavat ja viihtyvät kehon mallista ja koosta riippumatta. Näin tulkitsin myös Annin ajatelleen, koska mainitsi "itseään vähätellen" treenaavansa itse hupparissa ja pitkissä housuissa.
Mä ymmärsin ton samalla lailla. Et siis ollut ainoa :)
Ton hipthrust vs kyykky jutun näen myös Annin kanssa samalla lailla ihan lihastasapainoa ja kehon hyvinvointia ajatellen. Kyykyssä treenaat samalla liikkeellä oikeastaan koko alavartalon lihakset luonnollisella, ihmiselle ominaisella liikeradalla. Hipthrustissa kehität pääasiassa vain sun pakaralihasta. Liian voimakas pakaralihas voi aiheuttaa selkävaivoja.
Annin kokoiselle metrikääpiölle on voimannosto eri laji kuin pitkäraajaiselle normaalinaiselle.
Laitetaan anni lentopallokentälle verkolle lyömään iskupalloja ja arvostellaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, hyvä yritys kulta, mutta miehet tulee mun luo eikä toisinpäin <3 Ei ole siis tarvetta miellyttää ketään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua. Olenko ainut, joka ymmärtää Annin "eri malliset naiset pitävät kaikki samanlaisia vaatteita" -kommentin positiivisena?! Ajattelen asian niin, että kaikki saavat olla salilla niissä vaatteissa, joissa haluavat ja viihtyvät kehon mallista ja koosta riippumatta. Näin tulkitsin myös Annin ajatelleen, koska mainitsi "itseään vähätellen" treenaavansa itse hupparissa ja pitkissä housuissa.
Mä ymmärsin ton samalla lailla. Et siis ollut ainoa :)
Ton hipthrust vs kyykky jutun näen myös Annin kanssa samalla lailla ihan lihastasapainoa ja kehon hyvinvointia ajatellen. Kyykyssä treenaat samalla liikkeellä oikeastaan koko alavartalon lihakset luonnollisella, ihmiselle ominaisella liikeradalla. Hipthrustissa kehität pääasiassa vain sun pakaralihasta. Liian voimakas pakaralihas voi aiheuttaa selkävaivoja.
Yleensähän painonnostossa menestyy fysiologisesti lyhytraajaiset tapit. Heillä ei ole pitkiä vipuvarsia vaan lyhyet kädet ja jalat joilla painot nousee pienemmällä voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Haha, hyvä yritys kulta, mutta miehet tulee mun luo eikä toisinpäin <3 Ei ole siis tarvetta miellyttää ketään ;)
Nimenomaan olet pick me-nainen. Tuo kommenttihan sen jo paljasti. Ihan hemmetin noloja ovat tuollaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan olet pick me-nainen. Tuo kommenttihan sen jo paljasti. Ihan hemmetin noloja ovat tuollaiset naiset.
No, ajattele mitä ajattelet. Tiedän kuitenkin itseni parhaiten. ;D Ihanaa illanjatkoa :)
Anteeks, mutta luin vain osan viesteistä, eikä niissä kerrottu kuka on Anni Vuohijoki. Olen itse käynyt saleilla vuosikymmeniä eikä porukkaa haitanneet vaatteet. Välineiden varailu ja huono hygienia olivat ainoat haittaavat asiat. Onko kyseessä joku naisten trendisali, jossa tuloksilla ei ole merkitystä?
Naiset oikeasti on kaikista paskimpia toisille naisille. Aina pitää olla jotain valittamista, jos ei muuta, niin väärä nainen oli valinnut itselleen vääränmalliset vaatteet. Oksettavaa. Ja tuokin vielä lääkäri...vuohijokihan voisi perustaa oman salin ja sienne sitten vastaanotottoon vaatetarkastaja, joka määrää millaiset vaatteet mikäkin kehotyyppi saa pukea päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun siihen vanhaan koulukuntaan ja olen 45v. En ole koskaan hyväksynyt trikoita edes shortsien alle juoksulenkeillä.
Trikoot on tyyliin kasarin hevirokkarit.
En vain kykene pitämään niitä. Olen liian vanha ja pidän niitä nolon näköisinä. Olen collegen suosija. Rentoja vaatteita jotka imee sen hien eikä pudottele niitä pitkin salia muiden iloksi.
Yhden kerran menin ryhmäpyöräilyyn pitkissä kalsareissa, koska treenihousut oli jäänyt kotiin, mutta ei kukaan huomannut eroa.
Mistä tiedät, ettei kukaan huomannut? En mä ainakaan olisi tullut kysymään, miksi sulla on kalsarit, vaikka olisinkin huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua nyt taas. Antais ny ihmisille rauhaa edes salilla!!!!!!! Käyn salilla juuri siksi aikaisin aamuisin klo 6, että saan olla hiljaa omissa oloissani, collegevaatteissa ilman että joku pöyristyy siitä ettei college ole treenivaate ja että mun sairaudesta johtuva liian laiha kroppani saa treenata ilman että joku tuomitsee senkin salille sopimattomaksi.
Collegevaatteet ovat ihan hyvä treenivaate.
Mulle tulee hiki helposti. Kuolisin jossain collareissa. Mut en kyllä niitä persetrikoita rypytyksellä vetäis jalkaani. Yläosana aina paira eikä pelkät rintsikat. Kyykky on tämmöiselle polvivaivaiselle vaikea. Jalkaprässiä suosin. Ei ole tarvetta kehua isoilla painoilla ja rikkoa kroppaa.
Oliko tämä se Supermarjon manttelinperijä? Nämä kaikki lifestyle-superyrittäjä-vaikuttaja-treenari-balmentaja-psykologi-naiset on aina jonnin sortin sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ihmiset on kovin pinnallisia. Salille mennään jotta saadaan keho näyttämään paremmalle, sitten kuntosali ihmiset on niitä jotka moittii muiden kehoja.
Kuntosali-ihminen kuolee muutamassa sekunnistta tositilanteessa. On vain pullistelulihaksia. Ei nopeutta ja tappavaa voimaa elintärkeisiin elimiin.
Missä elimissä sinulla on tappavaa voimaa? Maksassa ehkä? Munuaisissa? Haimassa?
Luulen että tässä on kyseessä ns. Bullshidon piireissä käytetty "tumma voima," jonka sisäistämisessä on tärkeää oppia ensin lause: " Tummaa voimaa, voit sä käyttää, tupakilta näyttää."
Isäntä tokaisi tuossa sohvalta että hänellä o
Etkö saa riittävästi äidiltä huomiota? Huomenna koulupäivä tai hyvä päivä alkaa etsiä työteröä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ihmiset on kovin pinnallisia. Salille mennään jotta saadaan keho näyttämään paremmalle, sitten kuntosali ihmiset on niitä jotka moittii muiden kehoja.
Kuntosali-ihminen kuolee muutamassa sekunnistta tositilanteessa. On vain pullistelulihaksia. Ei nopeutta ja tappavaa voimaa elintärkeisiin elimiin.
Missä elimissä sinulla on tappavaa voimaa? Maksassa ehkä? Munuaisissa? Haimassa?
Luulen että tässä on kyseessä ns. Bullshidon piireissä käytetty "tumma voima," jonka sisäistämisessä on tärkeää oppia ensin lause: " Tummaa voimaa, voit sä käyttää, tupakilta näyttää."
Isäntä tokaisi tuossa sohvalta että hänellä o
😳 Alkuperäinen kurkipotkujen koivuun vetelijä on löytynyt, en melkein voi uskoa tätä..!
eri
Mitä ihmettä, miten tuosta kommentista saadaan väännettyä tällainen juttu?! Eri malliset naiset käyttää samanlaisia vaatteita, okei mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumiseen en ota kantaa mutta samaa mieltä ettei enää ole sosiaalisuutta kuntosalilla. 10-15v sitten kun meni kuntosalille niin se oli kuin joku harrastusporukka. Kaikki moikkasivat toisiaan ja muutaman sanan vaihtoivat tai vähintään kysyivät "voinko tehdä tässä välissä?" Saattoi saada uusia kavereita kuntosalilta 👍 Nyt menet kuntosalille ja jos ovella tervehdit vastaan tulevaa niin ei saa mitään vastausta vaan oudon katseen. Suurinosa kuulokkeet päässä tuijottaa kännykkää. Harmi mutta niin ne ajat muuttuu...
M38
Ja siksi sinne oli tosi ahdistavaa uutena epävarmana ihmisenä mennä, kun kaikki tuntui tuntevan toisensa ja kyyläsi että mitä tuo tekee.
N36
Jännä että poikkeuksetta kaikki joita ahdistaa ja on epävarmuutta ov
Missä muualla etätyössäoleva sinkku saa sitä sosiaalisuutta, jos kaveritkin elää ruuhkavuosiaan? Missä sitten on soveliasta jutella ihmisille yhtään mitään? Ennen oli normaalia vaihtaa pari sanaa painoista, mut nykyään kaikilla kuulokkeet korvilla...
Minulla tiukat trikoot uppoutuovat persreiekään
Koronan jälkeen on tosiaan lisääntynyt se, että porukka tulee treenaamaan luurit korvilla. Vaikea siinä on edes kysyä, että voinko tehdä välissä. Mä treenaan sen verran kovaa, että itselläni isot kuulokkeet olisi hiestä märät. Missäköhän ihmisille saa nykyään jutella? Ilmeisesti sallittua on vain kirjoittelu tällaisilla palstoilla.
Isäntä tokaisi tuossa sohvalta että hänellä oli tapana teipata nilkkaan 5kg käsipainot jesarilla ja mennä takapihalle vetelemään karatepotkuja. Kehittyi voimatasot ihan uusille leveleille ja toppahousuissa veteli talvisaikaan. Lumi pöllysi.
Kokeilkaapa perässä. Viiden kilon paino ei ole mikään helppo rästi, vaikka tuntuu pikkupainolta.
Päänkorkuuteen veteli ja piteli jalkaa ilmassa paino nilkassa. Lihashallinta kympin tasoa. Meillä on isäntä ollut parhaimmilla päivillään kovempaa tasoa kuin Seagal.