Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailen 50 v miestä jolla ei mitään omaisuutta

Vierailija
08.01.2025 |

Elänyt pienipalkkaisena vuokralla ja lapsiinsa uhrannut aikansa ja rahansa. Hieno mies, hyvä luonne. Rahasta ei saisi välittää. Silti, olen itsekin 50v ja sentään mulla on asunto-osake ja hieman sijootuksia. Tuntuu ettei mitään yhteistä elämää voi suunnitella koska toisella ei ole varaa toteuttaa mitään unelmia. Kamala tunne, että tämmöinen vaikuttaa. Miten toimia? Pääseekö tästä yli?

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

matkoja on monenlaisia. Jossakin Tallinnassa tai Tukholmassa käynti ei nyt kauheasti kustanna, muualle Eurooppaan saa myös edullisia lentolippuja jos jaksaa etsiä. Saa toki matkustelusta överkalliin, mut siis käytännössä lähes kaikki työssäkäyvät pystyy nyt jonkun risteilyn-pari ja 1 parin päivän kaupunkiloman pitämään vuodessa, olettaen että sinne ei tarvitse lapsikatrasta kuskata ja monessa paikassa on ilmaisia nähtävyyksiä yllin kyllin. Tietty jos matkustelu on viikon-parin all inclusive makoilua ties missä, niin hinta nousee.

Matalapalkkainen tai osa-aikatyöläinen ei käy missään, koska rahaa ei vain ole. Ehkä kerran vuodessa voi mennä bussilla Pieksämäelle kahville.

Vierailija
162/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on hankala. 50-vuotiaana elämä on käytännössä ohi ja jos ei ole edes rahaa niin sitten se vasta ohi onkin. Rahan ja omaisuuden avulla sentään voisi huijata itseään onnelliseksi, mutta jos tuossa iässä tekee paskaduunia ja joutuu pihistämään penneistä niin ei elämässä ole mitään hyvää jäljellä.

Hieman rajoittuneen suppea näkemys elämästä sinulla:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No okei, sarja-matkusteleva nainen kyllä tyhjentää nopealla vauhdilla matkusteluunsa vähän paremminkin tienaavan miehen tilin.

t. Kotimaan jumittaja, velaton ja tilillä kässiä.

Edelleenkään tässäkään ketjussa kukaan nainen ei ole vaatinut, että miehen pitäisi maksella asioita naisen puolesta, vaan että mies maksaa OMASTA puolestaan ja nainen omastaan.

Vierailija
164/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, sarja-matkusteleva nainen kyllä tyhjentää nopealla vauhdilla matkusteluunsa vähän paremminkin tienaavan miehen tilin.

t. Kotimaan jumittaja, velaton ja tilillä kässiä.

Edelleenkään tässäkään ketjussa kukaan nainen ei ole vaatinut, että miehen pitäisi maksella asioita naisen puolesta, vaan että mies maksaa OMASTA puolestaan ja nainen omastaan.

Miehet eivät halua törsätä rahojaan mihinkään hömppään. On parempi elää säästeliäästi.

Vierailija
165/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko,että tänne kukaan rikas kirjoittaa. Aloitus on Provo.

Jotenkin hassua, että rikas on henkilö, jolla on 50v asunto-osake ja vähän sijoituksia. Siis tosi rikas. 

Vierailija
166/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähään suhde kaatuu, jos se kaatuu siihen, ettei toisella osapuolella ole omaa asuntoa. Ehkä on parempi, että kaatuu. Aloittaja painottaa epäolennaisia asioita suhteen toimivuuden kannalta, eikä painopiste varmaan muuttuisi myöhemminkään, joten vaikeuksia olisi odotettavissa.  - En usko aloitusta. 

Vierailija
167/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Tallinnanristeily ei korvaa sitä, että on aina haaveillut näkevänsä Machu Picchun, Pääsiäissaaret, Kiinanmuurin, Egyptin pyramidit Grand Canyonin, tms.

Mä olen nähnyt näistä Gizan pyramidit, Machu Picchun ja Kiinan muurin. Mieheni myös Grand Canyonin ja kaikki reissut tehty alle viiskymppisinä. Aloittajan tapauksessa en usko, että ko. miestä kiinnostaa matkustus ollenkaan, saati tämän kaltaiset kohteet. Macchu Picchulle ei enää edes eläkeiässä kannat lähteä. Cusco, josta matkat yleensä sinne tehdään on niin niin korkeassa ilmanalassa, että siellä jo pelkkä kävely ottaa voimille nuoremmillakin. Saa aika hanakkaan kiskoa kokateetä, ettei tulis oireita korkeasta ilmanalasta.

Vierailija
168/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on käydä jossain kanarialla. Ei siellä ole edes nähtävää ja maksaa silti 2000 euroa viikko siellä. Mielummin vuokran mökin jostain suomesta. Ja olen nainen, en kauheasti jaksa matkustaa. Mieheni on työtön ja ei sillä paljon rahaa ole mutta se osaa säästää. Sai perinnön joskus ja sanoi että mitä järkeä olisi tuhlata 5000 euroa johonkin etelän lomaan. Olin samaa mieltä. Ei se eiffel tornikaan niin hieno ole että maksaisin sen näkemisestä..

Vierailija
169/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on käydä jossain kanarialla. Ei siellä ole edes nähtävää ja maksaa silti 2000 euroa viikko siellä. Mielummin vuokran mökin jostain suomesta. Ja olen nainen, en kauheasti jaksa matkustaa. Mieheni on työtön ja ei sillä paljon rahaa ole mutta se osaa säästää. Sai perinnön joskus ja sanoi että mitä järkeä olisi tuhlata 5000 euroa johonkin etelän lomaan. Olin samaa mieltä. Ei se eiffel tornikaan niin hieno ole että maksaisin sen näkemisestä..

Mut sehän on hyvä, että te molemmat arvostatte samoja asioita ja se on se pointti. Toiset taas nauttii ja haaveilee eri asioista.

Vierailija
170/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on naiset vaan rahan perässä pitihän se arvata. Pitää päästä joka vuosi 4 kertaa ulkomaille ja joka viikonloppu kalliiseen ravintolaan hohhoijaa.

Vierailija
171/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni sairastuu tai jää työttömäksi ja tulos näyttää viivan alle excelissäni että joudun maksamaan siinä tapauksessa lisää omista, niin joudun valitettavasti jättämään hänet. T. Ekonomityttö.

Vierailija
172/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on naiset vaan rahan perässä pitihän se arvata. Pitää päästä joka vuosi 4 kertaa ulkomaille ja joka viikonloppu kalliiseen ravintolaan hohhoijaa.

Niin? Omilla rahoilla, kuten ap mainitsee. Jos minulla on siihen varaa, niin haittaako se? Ja jos ei ole varaa maksaa varattoman kumppanin huvittelua, niin haittaako jos ei halua sellaista kumppania? 

Vierailija
173/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
174/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko,että tänne kukaan rikas kirjoittaa. Aloitus on Provo.

Jotenkin hassua, että rikas on henkilö, jolla on 50v asunto-osake ja vähän sijoituksia. Siis tosi rikas. 

Minun tuttavapiirissäni 95 prosenttia on sitten tosi rikkaita. Löytyy myös vielä varakkaampia, ilmeisesti täysin porhoja sitten. Heillä on lisäksi maksetut mökit ja sijoitusasuntokin. Hui kauhea mikä omaisuuden määrä 🙄

Vierailija
175/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää tällähetkellä joka kk ylimääräistä rahaa 300e. Ja vuoden päästä, kun asuntolainani on maksettu, jää 700e/kk lisää. Sitten on todellaki varaa matkustella 4 kertaa vuodessa ja syödä ravintolassa kerran kuussa. Ja niin aion tehdäkin.

Vierailija
176/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ollut juuri mitään omaisuutta kun tapasimme. Tiesin kuitenkin että haluan tutustua ja vein miehen kotiin ja harrastimme seksiä heti. Mies oli hyvä eikä hosunut joten ei sillä omaisuudella ollut väliä koska en sellaisesta välitä. Sillä oli ehkä 500 euroa tilillä. Minä olin hyvässä työssä ja oli paljon säästöjä. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ensi kesänä. Miehelläni on vene ja jotain kalastusvälineitä. On ostanut telkkarin meille ja ps 5 ja läppärin, Mies sai perinnön ja sanoi että nyt lähdetään karibialle ja sinne meni 10000 euroa. Osaa mieheni säästää ja nykyään säästämme emmekä tuhlaa.

Vierailija
177/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, ettei apn miesystävä ole rahan perässä? Naisellahan ne rahat nyt tässä on. 

Vierailija
178/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei ollut juuri mitään omaisuutta kun tapasimme. Tiesin kuitenkin että haluan tutustua ja vein miehen kotiin ja harrastimme seksiä heti. Mies oli hyvä eikä hosunut joten ei sillä omaisuudella ollut väliä koska en sellaisesta välitä. Sillä oli ehkä 500 euroa tilillä. Minä olin hyvässä työssä ja oli paljon säästöjä. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ensi kesänä. Miehelläni on vene ja jotain kalastusvälineitä. On ostanut telkkarin meille ja ps 5 ja läppärin, Mies sai perinnön ja sanoi että nyt lähdetään karibialle ja sinne meni 10000 euroa. Osaa mieheni säästää ja nykyään säästämme emmekä tuhlaa.

😂🤣😁

Vierailija
179/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten unelma on aina se viini ja matkailu ja rahan kuluttaminen?

Vierailija
180/196 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä joka vaikutti köyhältä mutta olikin varakas. Mies asui yksiössä ja oli sillä ihan siisti asunto ja vene mutta mies oli työtön ja ajattelin etten halua työtöntä miestä. Sitten sain selville että miehellä on puoli miljoonaa tilillä. Kaikki ei ole siltä miltä päälle päin näyttää.

Jep, ei todellakaan kannata paljastaa varallisuuttaan jos haluaa kumppanin joka oikeasti haluaa sinut ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme