Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailen 50 v miestä jolla ei mitään omaisuutta

Vierailija
08.01.2025 |

Elänyt pienipalkkaisena vuokralla ja lapsiinsa uhrannut aikansa ja rahansa. Hieno mies, hyvä luonne. Rahasta ei saisi välittää. Silti, olen itsekin 50v ja sentään mulla on asunto-osake ja hieman sijootuksia. Tuntuu ettei mitään yhteistä elämää voi suunnitella koska toisella ei ole varaa toteuttaa mitään unelmia. Kamala tunne, että tämmöinen vaikuttaa. Miten toimia? Pääseekö tästä yli?

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan, jätä se sika. Ja heti.

Vierailija
22/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kiinnosta hankkia omistusasuntoa kuten ei kaikkea muutakaan kuten muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehellä ei kai ole velkaakaan. Usein unohtuu kuinka 400t euron ok-talo ei kokonaan ole oma. Pankki voi viedä koko höskän ja silti jää velkaa. Tuona miehenä jättäisin ap:n, ei tule hommasta mitään.

Hys. Suomessa on omistusaunto uskonto jota ei saa kritisoida! Tämän palstan vakioaiheita on kirjiitukset, joissa halveksitaan vuokralla asuvia..

Vierailija
24/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta totta toinen puoli. Minä olen myös treffaillut 50+ - miehiä, oikein mukaviakin, mutta kyllä varallisuusouoli hiukan huolettaa tässä iässä. Itse sairastelleena tiedän kuinka nopeasti varat sulaa, ja vanhuus vasta kalliiksi tuleekin. Nämä ihmiset luottavat pienillä eläkkeillä pärjäämiseen, maksettuun asuntoon/vanhaan omakotitaloon, ja pieniin säästöihin. Usein myös kuulee, kuinka ollaan luovutti perinnössä aikuisille lapsille, ja nyt sitten itse ollaan suoraan sanottuna tuulen ja tuurin varassa ratsastamassa. Myönnän avoimesti että minulta se syö sekä kiinnostuksen että tietyn  turvallisuuden tunteen jonka suhteeseen näin varttuneempana toivon. Ja minulla on siis oma varallisuustilanne turvattu. 

Vierailija
25/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka vaikutti köyhältä mutta olikin varakas. Mies asui yksiössä ja oli sillä ihan siisti asunto ja vene mutta mies oli työtön ja ajattelin etten halua työtöntä miestä. Sitten sain selville että miehellä on puoli miljoonaa tilillä. Kaikki ei ole siltä miltä päälle päin näyttää.

Vierailija
26/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei ole perämetsää? Tämä on Suomi, kaikilla on täällä metsää!

Vierailija
27/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun unelmia vai hänen? Voisiko olla, että miehelle on riittänyt, että saa lapsensa kasvatettua omin varoin aikuisiksi. Jos parilla on kovin erilaiset unelmat, niin yhteiselosta voi tulla aika vaikeaa. Jos rahatilanne on erilainen ja toinen ei ole valmis maksamaan toisen kuluja, niin suossa ollaan.

Vierailija
28/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperöpäisen akan aloitus. Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista. Ei kannata siihen raha-asioita sen tarkemmin sekoittaa. Raha on toki hyödyllinen asia, ja sillä voi ostaa hyödykkeitä, siis tavaroita ja palveluja, mutta ihmistä sillä ei sattuneista syistä voi ostaa.

Vierailija
29/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan mies kiertoon...persaukinen,tulee vaan ongelmia..köyhyys on pahinta elämässä.

Vierailija
30/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asetelma olisi toisinpäin, niin ei kukaan, ei suhteen mies eikä nainen eikä ulkopuoliset varsinkaan, ressaisi jos köyhällä naisella ei ole omaisuutta. Pääasia ettö luonne on kiva ja asenne elämään oikea :)

Annas olla kun mies onkin se köyhä..

Ei tämä mikään yllätys ole, mutta jotenkin valitettavasti entisestään korostaa miten pinnallisia naiset lopulta ovat. Itse olen, sanotaan nyt omillani toimeentuleva mies, ja miksei uusi parisuhde voisi olla mahdollinen. Näköjään täytyy pitää varat ns. vakan alla kunnes on tutustuttu paremmin.

Toiselle tarjoaminen ei ole mikään ongelma, mutta jos suhde pohjimmiltaan tuntuu perustuvan miehen taloudelliseen asemaan niin forget it

Vierailija
31/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne unelmat siis ovat?

Ja eikö tossa iässä ne suunnitelmat ois jo toteutumisen kannalla jos ois toteutuakseen?

Vierailija
32/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun unelmani on kun lapset lähtevät, matkustella paljon. Hänen kanssaan siihen ei pysty koska ei ole tilillä pätäkkää kun kaikki on eletty.

Miksi et tarjoa hänelle matkoja? Sehän olisi perusoletuksena, jos asetelma olisi rikas mies - köyhä nainen. Tasa-arvoa peliin vaan.

Ei minulla ole varaa ketään matkoille maksaa, korkeintaan lapseni. Haluan kumppanin joka pystyy tekemään mun kanssa, en maksa siitä että saan seuraa :D. Eikä minua tarvi maksaa minnekään.

Vierailija
33/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta totta toinen puoli. Minä olen myös treffaillut 50+ - miehiä, oikein mukaviakin, mutta kyllä varallisuusouoli hiukan huolettaa tässä iässä. Itse sairastelleena tiedän kuinka nopeasti varat sulaa, ja vanhuus vasta kalliiksi tuleekin. Nämä ihmiset luottavat pienillä eläkkeillä pärjäämiseen, maksettuun asuntoon/vanhaan omakotitaloon, ja pieniin säästöihin. Usein myös kuulee, kuinka ollaan luovutti perinnössä aikuisille lapsille, ja nyt sitten itse ollaan suoraan sanottuna tuulen ja tuurin varassa ratsastamassa. Myönnän avoimesti että minulta se syö sekä kiinnostuksen että tietyn  turvallisuuden tunteen jonka suhteeseen näin varttuneempana toivon. Ja minulla on siis oma varallisuustilanne turvattu. 

No juuri näin. ap

Vierailija
34/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinun unelmia vai hänen? Voisiko olla, että miehelle on riittänyt, että saa lapsensa kasvatettua omin varoin aikuisiksi. Jos parilla on kovin erilaiset unelmat, niin yhteiselosta voi tulla aika vaikeaa. Jos rahatilanne on erilainen ja toinen ei ole valmis maksamaan toisen kuluja, niin suossa ollaan.

Voi olla vain minun unelmia. Mutta jos kumppanilla on erilaiset että kökitään vuokrayksiössä katsomassa tv:tä ja käydään lenkillä, niin sitten hän tarvitsee erilaisen kumppanin. Mä haluan vielä tehdä ja mennä, jos mahdollista, kun lapset aikuistuu. Olen satsannut heihin todella paljon ja ajattelen että mun aika on sitten kun he omillaan.

Vierailija
35/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asetelma olisi toisinpäin, niin ei kukaan, ei suhteen mies eikä nainen eikä ulkopuoliset varsinkaan, ressaisi jos köyhällä naisella ei ole omaisuutta. Pääasia ettö luonne on kiva ja asenne elämään oikea :)

Ei tämä mikään yllätys ole, mutta jotenkin valitettavasti entisestään korostaa miten pinnallisia naiset lopulta ovat. Itse olen, sanotaan nyt omillani toimeentuleva mies, ja miksei uusi parisuhde voisi olla mahdollinen. Näköjään täytyy pitää varat ns. vakan alla kunnes on tutustuttu paremmin.

Toiselle tarjoaminen ei ole mikään ongelma, mutta jos suhde pohjimmiltaan tuntuu perustuvan miehen taloudelliseen asemaan niin forget it

Jos toinen haluaa sinun elämäsi olevan vakaalla pohjalla varallisuuden suhteen, ei siis käyttää varojasi, niin forget it? Tämä selvä!

Vierailija
36/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi vaatia ettei toinen elä kädestä suuhun ja on varaa tehdäkin kaikkea. Ei tässä nyt olla nuoria enää, elämänkatsomus on sellainen.

Vierailija
37/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella asenteella kannattaa elää vain yksin.

Vierailija
38/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta voi vaatia ettei toinen elä kädestä suuhun ja on varaa tehdäkin kaikkea. Ei tässä nyt olla nuoria enää, elämänkatsomus on sellainen.

Voiko mies vaatia naiselta samaa?

Vierailija
39/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väärässä oletkaan. Ehkä johtuu siitä että olet treffaillut vain naisia, joten sinulta on jäänyt kokonaan pimentoon miten ihan samat asiat pätevät myös toisinpäin. Köyhänä naisena kohtasin deittaillessani jatkuvasti miehiä, joilla oli aivan eri tulevaisuudenhaaveet kuin minulla ja useimmiten sellaiset joihin minulla ei ollut varaa. Näistä kyllä puhuttiin paljon ja miehet toivat ihan avoimesti esiin, että etsivät naista joka pystyy maksamaan puolikkaan omakotitalosta tai jolla on rahaa reissata kaukoidässä. Sellainen on ihan mennyttä maailmaa että juuri kellään miehellä olisi mitään mahdollisuutta maksaa yksin kaikkea, joten totta kai mieskin etsii kumppania jolla on samat haaveet ja valmius jakaa kuluja. Yksi tuttu mies etsii naista tällä hetkellä suurimmaksi osaksi sen takia, että haluaa mökin, mutta yksin ei ole varaa hankkia. 

En minä pidä noita miehiä pinnallisina vaan ihan tavallisina ihmisinä haaveineen. Itse puolestani olen aina ollut sitä mieltä että deittailen vain köyhiä miehiä, jolloin tätä haaveiden toteuttamisen ja eri elintasojen ongelmaa ei ole. Tällä hetkellä minullakin on 50+ miesystävä, jonka kanssa olen ollut jo lähes 10 vuotta, eletty molemmat kädestä suuhun ja oltu onnellisia. Molemmilla haaveet jotka on mahdollista toteuttaa pienilläkin tuloilla eikä kummallakaan niihin liity omaisuuden kerääminen.

Vierailija
40/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä akka. En huolisi ap:tä, vaikka varallisuutta mulla onkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän