Heips! Olen työtön ja olisi kiva kuulla miten te muut työttömät vietätte normaalit arkipäivät, miten siis saatte ajan kulumaan?
Kommentit (45)
En tee mitään hyödyllistä itseni tai yhteiskunnan eteen ja nostan kaikki tuet mitä saan, tämän lisäksi haen ruokakasseja ja tönin mummoja jonossa jotka joutaa jonnekin laitokseen jotta muilla olisi enempi ruokakasseja.
Vierailija kirjoitti:
Lol, vai matkustelette ja mökkeilette. Olette varmaan rikkaasta suvusta tai olleet ennen työttömäksi jäämistä jossain todella hyväpalkkaisessa duunissa, että on säästöjä ja sijoituksia? Muutoin keksitty tarina. Myöskään elokuvissa tai ravintoloissa ei työttömän tuloilla käydä, näyttelyissä tms. ehkä jos on ilmaisia sellaisia.
Olen eri mutta lol vaan itsellesi. Olen ennen työttömäksi jäämistä ollut hyväpalkkaisessa työssä niin elämä on taloudellisesti ihan mukavaa. Toki silti menisin mieluummin töihin, mutta ikää on jo yli 50, niin eivät palkkaa. Onneksi elämä kuitenkin kuluu ihan mukavasti näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Trollaan täällä aamusta iltaan ;DDDD
Olen sinua älykkäämpi ja jäät aina alakynteen.
-wi
Minä myös kiusaan trolleja, loisin, käyn kelarottailemassa ja lopun päivää syljen kattoon.
Hyvin kuluu. Aika ei meinaa riittää mitenkään.
Opiskelen, tietenkin työkkäriltä salaa. Ehkä MOOC-kurssejakaan ei saa suorittaa?
Haen töihin