Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: pystyttekö näkemään/huomasmaan naisesta onko tällä ollut jo menopaussi vai ei?

Vierailija
06.01.2025 |

Kiinnostaisi kuulla. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaihdevuosista mesotaan koko ajan, niin olisi kiinnostavaa, että huomataanko ne oikeasti?

Vierailija
22/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö katoaa ja muutumme "pötköksi."

Peppukin lootaantuu neliöksi, kuten me kaikki 60 päälle leidit olemme kokeneet.Tukkani oheni puolella ja hiusraja pakeni otsalta ja ohimoilta. Kynnet haurastuneet. Olo usein äreä, voimaton, väsynyt. Hikoilupuuskia. Kehon uusi etikkamainen ominaistuoksu.

Ei ole mies kuitenkaan minua jättänyt. Samalla tavalla hänkin on ikääntynyt, harmaantunut, lihonut, kaljuuntunut jne.

Yhdessä vanhenemme toisiamme rakastaen.

Katoaako vuötärö vaikka treenaisi ja olisi normaalipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, eihän edes naisena pysty havaitsemaan, kuka käyttää hormoonihoitoa

Vierailija
24/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaihdevuosista mesotaan koko ajan, niin olisi kiinnostavaa, että huomataanko ne oikeasti?

Ei tietenkään huomaa. En minäkään huomaa muista naisista, vaikka ne ovat itsellänikin. Miehet nyt eivät huomaa mitään muutakaan ikinä, edes vahvaa meikkiä.

Vierailija
25/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten miehetkin ukkoutuu, andropaussi on totta! 

Vierailija
26/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin miehiltä.

Vierailija
27/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö katoaa ja muutumme "pötköksi."

Peppukin lootaantuu neliöksi, kuten me kaikki 60 päälle leidit olemme kokeneet.Tukkani oheni puolella ja hiusraja pakeni otsalta ja ohimoilta. Kynnet haurastuneet. Olo usein äreä, voimaton, väsynyt. Hikoilupuuskia. Kehon uusi etikkamainen ominaistuoksu.

Ei ole mies kuitenkaan minua jättänyt. Samalla tavalla hänkin on ikääntynyt, harmaantunut, lihonut, kaljuuntunut jne.

Yhdessä vanhenemme toisiamme rakastaen.

Katoaako vuötärö vaikka treenaisi ja olisi normaalipainoinen?

Ei katoa. Käykää salilla!

Vierailija
28/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?

Vaihdevuodet on eri asia kuin meniopaussi.

Eihän ole.

Vierailija
29/29 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?

Vaihdevuodet on eri asia kuin meniopaussi.

Eihän ole.

On. Menopaussi = vuosi kulunut viimeisestä kuukautisvuodosta. Vaihdevuodet = aika, jolloin kierto alkaa sekoilla ja tulee mahdollisesti erilaisia oireita. Edeltää menopaussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi