Miehet: pystyttekö näkemään/huomasmaan naisesta onko tällä ollut jo menopaussi vai ei?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö katoaa ja muutumme "pötköksi."
Peppukin lootaantuu neliöksi, kuten me kaikki 60 päälle leidit olemme kokeneet.Tukkani oheni puolella ja hiusraja pakeni otsalta ja ohimoilta. Kynnet haurastuneet. Olo usein äreä, voimaton, väsynyt. Hikoilupuuskia. Kehon uusi etikkamainen ominaistuoksu.
Ei ole mies kuitenkaan minua jättänyt. Samalla tavalla hänkin on ikääntynyt, harmaantunut, lihonut, kaljuuntunut jne.
Yhdessä vanhenemme toisiamme rakastaen.
Katoaako vuötärö vaikka treenaisi ja olisi normaalipainoinen?
No ei tietenkään, eihän edes naisena pysty havaitsemaan, kuka käyttää hormoonihoitoa
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaihdevuosista mesotaan koko ajan, niin olisi kiinnostavaa, että huomataanko ne oikeasti?
Ei tietenkään huomaa. En minäkään huomaa muista naisista, vaikka ne ovat itsellänikin. Miehet nyt eivät huomaa mitään muutakaan ikinä, edes vahvaa meikkiä.
Kyllä muuten miehetkin ukkoutuu, andropaussi on totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö katoaa ja muutumme "pötköksi."
Peppukin lootaantuu neliöksi, kuten me kaikki 60 päälle leidit olemme kokeneet.Tukkani oheni puolella ja hiusraja pakeni otsalta ja ohimoilta. Kynnet haurastuneet. Olo usein äreä, voimaton, väsynyt. Hikoilupuuskia. Kehon uusi etikkamainen ominaistuoksu.
Ei ole mies kuitenkaan minua jättänyt. Samalla tavalla hänkin on ikääntynyt, harmaantunut, lihonut, kaljuuntunut jne.
Yhdessä vanhenemme toisiamme rakastaen.
Katoaako vuötärö vaikka treenaisi ja olisi normaalipainoinen?
Ei katoa. Käykää salilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?
Vaihdevuodet on eri asia kuin meniopaussi.
Eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?
Vaihdevuodet on eri asia kuin meniopaussi.
Eihän ole.
On. Menopaussi = vuosi kulunut viimeisestä kuukautisvuodosta. Vaihdevuodet = aika, jolloin kierto alkaa sekoilla ja tulee mahdollisesti erilaisia oireita. Edeltää menopaussia.
Naisten vaihdevuosista mesotaan koko ajan, niin olisi kiinnostavaa, että huomataanko ne oikeasti?