Miehet: pystyttekö näkemään/huomasmaan naisesta onko tällä ollut jo menopaussi vai ei?
Kommentit (29)
Pystyy. Nainen on kuivempi eikä enää niin raikas. Siis ulkoisesti ja toki myös sitten sisäisesti jos sinne asti päästään.
Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?
Ei menopaussi mutta puolukkaviikot kyllä. Esim Sanna ärähti jostain aina kuun 15. pivän jälkeisellä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Minä olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, enkä edes Itse pysty sitä näkemään. Miten siis joku mies pystyisi?
Vaihdevuodet on eri asia kuin meniopaussi.
Mitä sinä sillä tiedolla ja osaamisella tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Nainen on kuivempi eikä enää niin raikas. Siis ulkoisesti ja toki myös sitten sisäisesti jos sinne asti päästään.
Nuoruuden hehkeä raikkaus kasvoista poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sillä tiedolla ja osaamisella tekisit?
Naisena kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet alkaa haista ukoille noin 45-vuotiaana. Jopa aikaisemmin.
Anteeksi mutta miehet ei välttämättä erota edes että mistä rei'istä tulevat lapset, virtsa, ulosteet sekä kuukautiset. En rakentaisi itseäni miesten havainnointi kyvyn varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden hehkeä raikkaus kasvoista poistuu.
Poistuuko se siis nähdäksesi nimenomaan menopaussin eikä muun iän nousun myötä?
Mataloitunut miehisempi ääni ei enää soi heleänä. Etenkin tupakoiva nainen. Selvä ero.
Kyllä sen pystyy haistamaan ja ymmärtämään että ei siementä kannata laskea siihen koloon.
Vyötärö katoaa ja muutumme "pötköksi."
Peppukin lootaantuu neliöksi, kuten me kaikki 60 päälle leidit olemme kokeneet.Tukkani oheni puolella ja hiusraja pakeni otsalta ja ohimoilta. Kynnet haurastuneet. Olo usein äreä, voimaton, väsynyt. Hikoilupuuskia. Kehon uusi etikkamainen ominaistuoksu.
Ei ole mies kuitenkaan minua jättänyt. Samalla tavalla hänkin on ikääntynyt, harmaantunut, lihonut, kaljuuntunut jne.
Yhdessä vanhenemme toisiamme rakastaen.
Ja jos, niin mistä uskotte huomaavanne asian?