Käyttekö te yksinäiset, kaverittomat sinkut koskaan missään tapahtumissa?
Oletan, että tätäkin lukee sellaiset sinkut, joilla ei ole kavereita.
Mitä te teette vapaa-ajalla? Käyttekö baareissa, pubeissa, tansseissa, festareilla, risteilyillä tai vaikka seurakunnan tilaisuuksissa? Vai oletteko kaiken vapaa-aikanne kotona?
Uskotteko löytävänne rakkautta vai oletteko jo luovuttaneet sen suhteen?
Kommentit (180)
moi haluisin ystävää olen 55 vuotias nainen saiko viestin olsi kiva tavata t marita
Joskus saatan, en tosin lähde millään seuranhaku asenteella. Yleensä siellä omissa oloissani katson keikan esimerkiksi ja lähden kotiin. Pari sanaa saatan vaihtaa niitä näitä jonkun kanssa ohimennen jos joku tekee aloitteen mutta ei sen enempää.
M28
Eipä juuri. Sellaisissa kun saattaa vahingossa törmätä johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen. Parempi ettei ota sitä riskiä.
Käyn yksin kahvilassa, lounaalla, leffassa, kirjastossa lukemassa lehdet, museoissa, taidenäyttelyissä.
Joskus yritin aina ensin saada jonkun lähtemään mukaan mutta nykyään lähden ihan mielellään yksin.
Katselen tauluja, annan ajatusten virrata.
Kahviloissa katselen muita ihmisiä ja ihailen ihania erilaisia tyylejä.
Tunsin itseni huomattavasti yksinäisemmäksi parisuhteessa aikoinaan jossa sain viestiä että olen vääränlainen. Nyt kelpaan hyvin ympäristölleni ja elämä tuntuu hyvältä.
Olen eläkkeellä ja nainen enkä ole nykyään kaveririippuvainen ja voin hyvinkin mennä yksin joihinkin tapahtumiin ja voi myös käydä yksin istuskelemassa jossain kahvilassa tai kesällä jopa oluella jossain terassilla. Jos menen jonnekin ystävän/kavereiden kanssa, niin siitä tulee helposti sellaista turhaa säätämistä ja aikataulutusta mikä minua nykyään ärsyttää enkä myöskään ainakaan halua vetää perässäni hitaita ja saamattomia.
moi laita viestit numeroon 0405865280 olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita 0405865280
Töissä, kaupassa ja perheenjäseniä tapaamassa. Kesäisin rannalla uimassa. Jos lähden "ulos", menen leffaan.
Viihteellä koitin käydä yksin nuorempana pari kertaa ja sellaista hiljaista haahuilemista se vain oli. En ole niitä ihmisiä, jotka osaa vain mennä juttelemaan random porukoihin ja lyöttäytymään seuraan yhdeksi illaksi. Ja harva porukka sellaista arvostaakaan.
Vierailija kirjoitti:
moi laita viestit numeroon 0405865280 olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita 0405865280
Tosi fiksua jaella numeroaan keskustelupalstoilla. Toivottavasti on edes omasi
Vierailija kirjoitti:
Käyn S-marketissa sekä toisinaan kirjastossa ja äkkiä takaisin luolaan. Tuskin löydän naista itselleni. Ehkä tässä mielentilassa paljon kehtaakaan esitellä itseäni muille ihmisille.
Jaaha, olisitkin sit mulle sopiva mies koska teen ihan samaa itse :D Että voisit ilmoittautua vaikka!
Vierailija kirjoitti:
En, en ole kiinnostunut ihmisistä. Koitin hetken aikaa, mutta on niin väkinäistä.
Pakko myöntää sama. Haluaisin olla sosiaalinen, hieman saan mentyä joskus erääseen ryhmään mutta siihen jää. Olen lapsesta ollut paljon yksin. Valehtelisin jos väittäisin ettei oma seura välillä kyllästytä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri. Sellaisissa kun saattaa vahingossa törmätä johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen. Parempi ettei ota sitä riskiä.
Mistä tiedät ettei tätä ole jo yritetty lukemattomia kertoja ja mahdollisesti törmätty vain tyyppeihin joita ei jää ikävä.
Ihmisten mielenkiintoisuus on suuresti liioiteltua.
Vierailija kirjoitti:
En käy. Ei ole jalkoja eikä vasenpia kättä, silmää, korvaakaan. Työtapturma 1982 räjätystyömaalla.
Entäs kirjakaveruus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy. Ei ole jalkoja eikä vasenpia kättä, silmää, korvaakaan. Työtapturma 1982 räjätystyömaalla.
Entäs kirjakaveruus?
Kirje-
Kun olin vielä sinkku, kävin ulkona paljon useammin kuin nyt, kun olen parisuhteessa.
Olin oikeastaan joka viikonloppu ulkona.
En kuitenkaan ollut koskaan ilman ystäviä, enkä voi kuvitellakaan, että joku voisi olla niin yksin, ilman yhtään ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vielä sinkku, kävin ulkona paljon useammin kuin nyt, kun olen parisuhteessa.
Olin oikeastaan joka viikonloppu ulkona.
En kuitenkaan ollut koskaan ilman ystäviä, enkä voi kuvitellakaan, että joku voisi olla niin yksin, ilman yhtään ystävää.
Minulla on yksi jota näen n kolmesti vuodessa. Hänellä kiireitä työnsä takia ja siellä paljon ihmisiä, opettaa. Voisin haluta nähdäkin häntä useammin, nyt suhteemme pysyy hieman etäisenä (ja toki turvallisena)kun näemme harvakseltaan.
Mutta hyvä että on edes hän.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tapahtuma oli joululauluja kirkossa, ei siis mitään hihhulointia, vaan ihan tavallisia joululauluja. Mitä muka olisi pitänyt tehdä? Istua kotona? M25
Mistä nuo viimeiset lauseet kumpuaa? Eihän kukaan täällä ole mitään kantaa ottanut, ettei saisi.
Teatterissa, leffassa, konserteissa, joissa istutaan numeroiduilla paikoilla.
En käy missään olen vaan kännykällä vapaa aikoina, katson leffoja, töissä käyn arkisin 10-16.00 , viikonloput vapaat, tälläin menty viimeiset 17 vuotta.
Kaipaisin vinkkejä mihin yksinäinen voisi mennä, jos tosiaan haluaisi ennemmin kontaktia muihin ihmisiin, kuin pelkästään kalliisiin maksullisiin tapahtumiin ja seuraamaan jotain esitystä yksinään. Siis joissa tulisi luontevasti keskustelua muiden ihmisten kanssa. En haluaisi käyttää kauheasti rahaa siihen, että saisin mahdollisesti ystäviä. Onkohan ihan mahdoton toive keski-ikäiselle.
Emme tietenkään.