Käyttekö te yksinäiset, kaverittomat sinkut koskaan missään tapahtumissa?
Oletan, että tätäkin lukee sellaiset sinkut, joilla ei ole kavereita.
Mitä te teette vapaa-ajalla? Käyttekö baareissa, pubeissa, tansseissa, festareilla, risteilyillä tai vaikka seurakunnan tilaisuuksissa? Vai oletteko kaiken vapaa-aikanne kotona?
Uskotteko löytävänne rakkautta vai oletteko jo luovuttaneet sen suhteen?
Kommentit (166)
moi haluisin ystävää olen 55 vuotias nainen saiko viestin olsi kiva tavata t marita
Joskus saatan, en tosin lähde millään seuranhaku asenteella. Yleensä siellä omissa oloissani katson keikan esimerkiksi ja lähden kotiin. Pari sanaa saatan vaihtaa niitä näitä jonkun kanssa ohimennen jos joku tekee aloitteen mutta ei sen enempää.
M28
Eipä juuri. Sellaisissa kun saattaa vahingossa törmätä johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen. Parempi ettei ota sitä riskiä.
Käyn yksin kahvilassa, lounaalla, leffassa, kirjastossa lukemassa lehdet, museoissa, taidenäyttelyissä.
Joskus yritin aina ensin saada jonkun lähtemään mukaan mutta nykyään lähden ihan mielellään yksin.
Katselen tauluja, annan ajatusten virrata.
Kahviloissa katselen muita ihmisiä ja ihailen ihania erilaisia tyylejä.
Tunsin itseni huomattavasti yksinäisemmäksi parisuhteessa aikoinaan jossa sain viestiä että olen vääränlainen. Nyt kelpaan hyvin ympäristölleni ja elämä tuntuu hyvältä.
Olen eläkkeellä ja nainen enkä ole nykyään kaveririippuvainen ja voin hyvinkin mennä yksin joihinkin tapahtumiin ja voi myös käydä yksin istuskelemassa jossain kahvilassa tai kesällä jopa oluella jossain terassilla. Jos menen jonnekin ystävän/kavereiden kanssa, niin siitä tulee helposti sellaista turhaa säätämistä ja aikataulutusta mikä minua nykyään ärsyttää enkä myöskään ainakaan halua vetää perässäni hitaita ja saamattomia.
Emme tietenkään.