Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö te yksinäiset, kaverittomat sinkut koskaan missään tapahtumissa?

Vierailija
06.01.2025 |

Oletan, että tätäkin lukee sellaiset sinkut, joilla ei ole kavereita.

Mitä te teette vapaa-ajalla? Käyttekö baareissa, pubeissa, tansseissa, festareilla, risteilyillä tai vaikka seurakunnan tilaisuuksissa? Vai oletteko kaiken vapaa-aikanne kotona? 

Uskotteko löytävänne rakkautta vai oletteko jo luovuttaneet sen suhteen? 

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa matkamessuille ja hakemaan inspiraatiota jos jonnekin ulkomaillekin rohkenisi itsenäisesti 

Vierailija
2/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole kiinnostunut ihmisistä. Koitin hetken aikaa, mutta on niin väkinäistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jotkut käyvät tavallisemmissa paikoissa tai luonnon lähellä. Nuorena osa saa noissa ahdistelijoita vaan.

Vierailija
4/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn S-marketissa sekä toisinaan kirjastossa ja äkkiä takaisin luolaan. Tuskin löydän naista itselleni. Ehkä tässä mielentilassa paljon kehtaakaan esitellä itseäni muille ihmisille.  

Vierailija
5/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin kaveriton mutta melkein. Käyn yksin keikoilla, näyttelyissä, kahvilla, terassilla, pubeissa jne. ellei seuraa löydy. Eli usein.

Uskon 98% ettei rakkautta löydy mutta se positiivinen puoli minussa uskoo siihen 2% mahdollisuuteen.

Vierailija
6/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari kaveria, mutta eivät tykkää samoista tapahtumista kuin minä, niin menen yksin. Pidän yksin olemisesta ja tekemisestä. Baarissa käyn joskus kavereiden kanssa, mutta yleensä menen sinnekin yksin. Jotenkin tulee tutustuttua siellä paremmin uusiin ihmisiin, kun menee yksin. 

Vierailija
7/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut paljon ulkomailla ja kotimaassa yksin, ja käynyt parilla keikalla. Baarit ja pubit ei taas oikein houkuttele illman seuraa.

Tosi paljon tulee vietettyä aikaa yksin kotona, mutta en sentään ihan 24/7 kuitenkaan. Ulkoilen ja harrastan monenlaista liikuntaa, tosin yksilölajeja kaikki. Toivon vielä joskus löytäväni jonkun.

Vierailija
8/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa joskus.

Vierailija
9/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla käyn välillä poraamassa mutta en öljyä...

Vierailija
10/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pari kaveria, mutta eivät tykkää samoista tapahtumista kuin minä, niin menen yksin. Pidän yksin olemisesta ja tekemisestä. Baarissa käyn joskus kavereiden kanssa, mutta yleensä menen sinnekin yksin. Jotenkin tulee tutustuttua siellä paremmin uusiin ihmisiin, kun menee yksin. 

Niin, ja en etsimällä etsi rakkautta, mutta en sulje sitä pois, jos tapahtuu. -sama

Vierailija
11/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy tapahtumissa, olen introvertti ja viihdyn omissa oloissani vähän liiaksikin.

Vierailija
12/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt missään keikoilla tai baarissa. Nyt kohta 6kk kun viimeksi nähnyt edes sukulaisia. M35

Vierailija
13/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy

Vierailija
14/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää rakkauteen. Käyn joskus harrastuksissa mutta viime aikoina en ole jaksanut. 

Vierailija
15/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen liian nuori tulemaan (lisää) hulluksi sillä, että eristäydyn ja sileudun kokonaan muusta maailmasta neljänseinän sisälle. - Vaikkavkoska olen myös työtön, niin minun pitäisi myös välttää tällä palstalla käyntiä. Vaikka täältä voi saada hätkähdyttävän paljon tsemppausta ja myötäelämistä niin ihan liian usein kohtaan myös kirjoituksia, joista huokuu ajatus siitä, että olen vain tarpeeton kuluerä, joka tuhlasi jo peökkästään opiskeluvuosinaan liian paljon "hyvinvointivaltion" tukia kun en valmistunut alkebkomessa vuodessa astrokirurgianerikoisasiantuntijanomiksi, jolla olisi vähintään 10 vuoden kokemus esimerkiksi psykiatrian puolelta  

Vierailija
16/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Miksi en kävisi? M25

Vierailija
17/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin baareissa ja yökerhoissa, kun olin syksyllä lomamatkalla Japanissa. M25

Vierailija
18/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään, en jaksa ketään.

Vierailija
19/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että karvattomat sinkut, ja hieman ihmettelin että mistä kysymys.

Vierailija
20/156 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikoilla, markkinoilla, lapsen kanssa uimassa

M49