Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.

Vierailija
06.01.2025 |

7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..

Kuka auttaa?!

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!

Vuokra, veden tasaus, sähkö, noi oli yhteensä 1320€

Ap

Lakkaa nyt ensin vaikka tuhlaamasta vettä! Ai niin mutku pitää valuttaa ensin minsa pari että voi juoda lasillisen

Niin en rupea juomaan kädenlämpöistä sakeaa vettä niin pitää valuttaa pari minuuttia

Ap

Hanasta ei tule sakeaa vettä, ääliö.

Vierailija
102/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kun jaksat kirjoitella näitä tänne, niin hätää ei ole. 

Tämä on hyvä pointti, todella hädässä oleva ei kirjoittele joutavia juttuja vaan toimii. Tulee mieleen onko peliongelmaa? Elämänhallinta hukassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve 

Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..

Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..

Kuulostaako terveelliseltä

Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä. 

Terveellisyys....siksi itse luulin että sairaalassa saisi ruokaa jossa olisi hyvät ravintoarvot mutta makaroonivellit ja paahtoleivät ei tätä tue

Vierailija
104/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmasti ihailtavan hoikka?! ;D

Vierailija
105/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!

Ap

Liian kallis vuokra, muuta pois pks.

Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu

Ap

Etsit asunnon forssasta, 300€/kk. annat pk seudulla tavarasi pois ilmaiseksi. menet bussilla forssaan. säästät heti tonnin kuussa, ostat kirpparilta uudet kalusteet mitä tarviitkaan. Nyt kun kerroin, niin muuta ja lakkaa jankuttamasta samaa paskaa joka päivä. On paljon työssäkäyviä joille jää käteen 1300-1700€ ja ne ei ulise kun sinä joka saa ilmaiseksi loisimalla 1320€.

Vierailija
106/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve 

Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..

Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..

Kuulostaako terveelliseltä

Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä. 

Terveellisyys....siksi itse luulin että sairaalassa saisi ruokaa jossa olisi hyvät ravintoarvot mutta makaroonivellit ja paahtoleivät ei tätä tue

Säästöt nykyään tärkeintä. Peruna on ruokien kuningas, antaa voimaa, sitä suosittelen, saa kilon pussillisen parilla eurolla. Nykyään uudet ravintosuositukset ovat yllättäen nostaneet perunan edelle, epäterveelliseksi luokitellun riisin. Siihen valkosipulia kylkeen. Kesällä ja syksyllä metsissä marjoja, sieniä, nami nami. Superfoodia.

Vierailija
107/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakkaa nyt ensin vaikka tuhlaamasta vettä! Ai niin mutku pitää valuttaa ensin minsa pari että voi juoda lasillisen

Niin en rupea juomaan kädenlämpöistä sakeaa vettä niin pitää valuttaa pari minuuttia

Ap

Trololol!

Vierailija
108/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu ap ensin töihin.

Missä tämän ap:n läheiset? Perhesuhteet? Ainakin meillä ollut aina perhe, suku, läheiset, ystävät joilla YYA-sopimus, ( ystävyys, yhteistyö ja avunanto), jos näkisimme, että jollain elämänhallinta hukassa, sana kulkisi ja toimisimme. Tätä ei ole tapahtunut vielä, sillä jokainen halunnut kuitenkin pärjätä ns. omin voimin, on kuitenkin turvallista tietää ettei koskaan jäisi taistelemaan 7 sentillä kuukaudessa. Laskuissakin voi halutessaan pidentää maksuaikaa, sitä tarjotaan mikäli elämäntilanne on vaikea, en ole vielä tarvinnut. Uskon, että tämä on aika normaalia kuitenkin täällä meidän, vieläkin, lintukodossa, pidetään puolia. Vauvapalstalla saa neuvoja monenlaisia, muttei todellista hyödyllistä myötätuntoa ja empatiaa. Kun saa itse joskus apua, osaa sitä antaa muillekkin.

Vierailija
109/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apua Pelastusarmeijalta  ja seurakunnilta. Monissa kaupungeissa antavat ruokalahjakortteja. 

Vierailija
110/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule meille syömään. Asutaan Vantaalla.

Tilaa taksi hänelle, saattaa tulla mikäli taksi noutaa koskaan.

Vierailija
111/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANKUTI, JANKUTI

Vierailija
112/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.

JANKUTTAJA-AP SAA MITÄ TILAA, TEKEE NÄITÄ ALOITUKSIA MELKEIN PÄIVITTÄIN.

Tekee niin kauan kun yksikin sille vastaa. Aloittaa ja aina saa sivutolkulla reaktioita.

Vierailija
113/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva roskiksia, sieltä löydät just sulle sopivaa syötävää, nam.

Vierailija
114/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.

JANKUTTAJA-AP SAA MITÄ TILAA, TEKEE NÄITÄ ALOITUKSIA MELKEIN PÄIVITTÄIN.

Tekee niin kauan kun yksikin sille vastaa. Aloittaa ja aina saa sivutolkulla reaktioita.

Minä tiedän sen mutta täällä on muita jotka eivät välitä vaan vastaavat.

Vierailija
115/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pääse hoitoon tosta syystä

Minulla on myös diabetes, vakava hermovaurio ja vakava masennus, eikö nämä ole syy päästä ilman ruokaa ja rahaa osasto hoitoon sairaalaan?

Ap

Vierailija
116/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hanasta ei tule sakeaa vettä, ääliö.

Kyllä täällä minun asunnossa tulee kun on 30 vuotta vanhat putket

Ap

Vierailija
117/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan Puppa👴🏻💜🥳🥩💛

Vierailija
118/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kertonut mitä se on juonut tai polttanut.

Vierailija
119/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu

Ap

Etsit asunnon forssasta, 300€/kk. annat pk seudulla tavarasi pois ilmaiseksi. menet bussilla forssaan. säästät heti tonnin kuussa, ostat kirpparilta uudet kalusteet mitä tarviitkaan. Nyt kun kerroin, niin muuta ja lakkaa jankuttamasta samaa paskaa joka päivä. On paljon työssäkäyviä joille

Tämä on ihan älytöntä. Itse opiskelen ja saan asumistukea, mutta en mitään muuta. Teen osa-aikaisesti töitä ohessa ja kustannan elämäni pääasiallisesti siten. Tienaan kuukaudessa ehkä 1000€, joskus vähemmän ja joskus enemmän. Lisäksi saan sen 320€ asumistukea. Elän pääkaupunkiseudulla. Asumistuki loppuu tämän vuoden aikana ja olen päättänyt selviytyä siitä tekemällä töitä vähän enemmän. Elän ihan hyvin, harrastan ja syön monipuolisesti. Mistä nämä tyypit täällä valittaa?

Vierailija
120/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vaihda paikkakuntaa hommia on ja halpoja asuntoja. Tuo on kallista asumista, kelle tahansa yksinäiselle henkilölle.

Mistä teitä aaseja riittää, jotka eivät ymmärrä eträ totu:n vuokrarajat ovat kuntakohtaiset?

Halvassa kunnassa alhaiser rajat