Parasta perjantaissa
Mikä on teidän mielestä parasta perjantaissa, kun työviikko on taputeltu ja vapaat alkaa? Mulle se on laadukkaan punaviinin avaaminen. Ensin vien koirat pitkälle lenkille, kun pääsen kotiin. Tässä viikonlopussa erityistä on vielä itsenäisyyspäivä ja juhlallisuudet. Ihanaa viikonloppua kaikille! Rentoudutaan että jaksetaan taas maanantaina herätä töihin.
Kommentit (9)
Tein aikani myös vuorotyötä, jolloin viikonloppuna ei aina saanut olla perheen kanssa. Nykyään päivätöissä ollessa, ehdottomasti parasta on se että koko viikonlopun saa viettää oman perheen kanssa. Eli parasta perjantaissa on se, että rakkaat saa lähelleen ja tietää että se jatkuu koko viikonlopun!
Annan itselleni viikonlopun levätä työnhausta. Haluan työpaikan, mutta se vie voimia kun ei tule vastauksia, ei vastata puheluihin (tai ne on jo työpaikkailmoituksessa kielletty).
Olen taas viikon hakenut joka päivä jotain, kirjoittanut kohdennetun hakemuksen ja valinnut sopivan CV:n.
Nyt mä en tee mitään.
Ei kai sentään joka viikonloppu aukea punaviinipullo?
Minulle se, että on vapaa, on itsessään ihanaa. Se vapauden tunne alkaa monta kertaa heti, kun laittaa työmaan oven kiinni takanaan. Jo se työstäpaluumatka perjantaina on erilaista kuin muina päivinä, koska tietää, että on huilia luvassa.
Kotona odottaa yleensä katettu viikonloppupöytä. Sitä on kiva jo katsellakin. Samoin siistiä asuntoa, koska pyrin semmoisetkin tekemään jo ennen perjantaita.
Harmi että alkoholi kuuluu niin monen vkloppuun.
Se, että voin rauhassa syödä tuoretta, laadukasta ruokaa. Joskus otan lonkeron tai lasin viiniä. Tiedän, että voin nukkua niin pitkään kuin haluan ja roikkua netissä, jos huvittaa. Ei tarvitse kuunnella yhdenkään vähäjärkisen inkutusta kuten töissä. Huomenna tehdään jotain kivaa puolison kanssa tai ollaan tekemättä. Ja toki juhlitaan itsenäisyyttä ja muistellaan isovanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sentään joka viikonloppu aukea punaviinipullo?
Minulle se, että on vapaa, on itsessään ihanaa. Se vapauden tunne alkaa monta kertaa heti, kun laittaa työmaan oven kiinni takanaan. Jo se työstäpaluumatka perjantaina on erilaista kuin muina päivinä, koska tietää, että on huilia luvassa.
Kotona odottaa yleensä katettu viikonloppupöytä. Sitä on kiva jo katsellakin. Samoin siistiä asuntoa, koska pyrin semmoisetkin tekemään jo ennen perjantaita.
No kyllä me kuule miehen kanssa puoliksi juodaan pullo hyvää punaviiniä joka viikonloppu. Ajatella, että ihan kolme lasillista molemmille. Ja nimenomaan hyvää punaviiniä, ei mitään kyykkyjä.
Ranut lihapullien ja nakkien kanssa. Melkein joka perjantai syödään näitä.