Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.
7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..
Kuka auttaa?!
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.
JANKUTTAJA-AP SAA MITÄ TILAA, TEKEE NÄITÄ ALOITUKSIA MELKEIN PÄIVITTÄIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikausia syönyt pääasiassa pastaa ja tomaattikastiketta, kun muuhun ei ole varaa kuin harvoina rahapäivinä, jolloin ostan varaston aina täyteen pastaa ja tomaattimurskaa. Silloin ostan myös jotain proteiinia ja kasviksia, jotka riittävät korkeintaan viikoksi. Kolme viikkoa mennään sitten pastalla ja tomaattikastikkeella.
Soijarouhetta lisäksi, on riittoisaa, säilyvää ja halpaa.
Ja pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Up
TUNGE UPPI PERSEESEES.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!
Vuokra, veden tasaus, sähkö, noi oli yhteensä 1320€
Ap
Liian kallis vuokra, muuta pois pks.
Vierailija kirjoitti:
Up
TUNGE UPPI PERSEESEES.
Tule meille syömään. Asutaan Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mainio esimerkki siitä miksi abortti on tarpeellinen. Sääli että ap:n tapauksessa on jo ihan liian myöhäistä.
Lobotomia toimii
Tulee kallis sähkölasku makaronin syömisestä.
Kirkko auttaa. Leipäjonosta saa peruselintarvikkeita. Olen kuullut myös EU:n ruoka-avusta. Ennen jaettiin ns. EU-ruokakasseja, nykyisin kuulemma saa lahjakortin ruokakauppaan.
Pari töissä käyvää tuttua on saaneet joskus EU:lta ruokapaketin. En ole itse ottanut, kun rahat riittää muutenkin elämiseen, mutta hyvä tietää, että tuollainen systeemi on olemassa.
Kannattaa muuten tutkia erilaisia nettipalveluita, joista saa tilattua pilkkahintaan hävikkiin menevää ruokaa (esim. Fiksuruoka.fi). Itse olen joskus ostanut esim. kaurahiutaleita parilla sentillä, tai pakkauksen vessapaperia tyyliin 0,1 euroa. Pitkään säilyviä säilykeruokia voi hamstrata mielettömiä määriä, eikä tarvitse tyytyä vain makarooniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!
Ap
Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirkko auttaa. Leipäjonosta saa peruselintarvikkeita. Olen kuullut myös EU:n ruoka-avusta. Ennen jaettiin ns. EU-ruokakasseja, nykyisin kuulemma saa lahjakortin ruokakauppaan.
Pari töissä käyvää tuttua on saaneet joskus EU:lta ruokapaketin. En ole itse ottanut, kun rahat riittää muutenkin elämiseen, mutta hyvä tietää, että tuollainen systeemi on olemassa.
Kannattaa muuten tutkia erilaisia nettipalveluita, joista saa tilattua pilkkahintaan hävikkiin menevää ruokaa (esim. Fiksuruoka.fi). Itse olen joskus ostanut esim. kaurahiutaleita parilla sentillä, tai pakkauksen vessapaperia tyyliin 0,1 euroa. Pitkään säilyviä säilykeruokia voi hamstrata mielettömiä määriä, eikä tarvitse tyytyä vain makarooniin.
Laitoin diakonille jo melkein 4 viikkoa sitten viestin ja sähköpostin mutta ei ole kuulunut mitään
Ap
Aika vähästä valitat. Voi lapsi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin diakonille jo melkein 4 viikkoa sitten viestin ja sähköpostin mutta ei ole kuulunut mitään
Ap
Kannattaa kysellä perään ja kertoa uudelleen tilanteesta. Soita, jos ei ala muuten kuulua.
Aloittaja olen puolellasi. Vaikka muut kommentoisivat mitä ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikausia syönyt pääasiassa pastaa ja tomaattikastiketta, kun muuhun ei ole varaa kuin harvoina rahapäivinä, jolloin ostan varaston aina täyteen pastaa ja tomaattimurskaa. Silloin ostan myös jotain proteiinia ja kasviksia, jotka riittävät korkeintaan viikoksi. Kolme viikkoa mennään sitten pastalla ja tomaattikastikkeella.
Osta herneitä ja tee hernekeittoa. Ja kauraryynejä/mannaryynejä ja tee niistä puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lakkaa nyt ensin vaikka tuhlaamasta vettä! Ai niin mutku pitää valuttaa ensin minsa pari että voi juoda lasillisen
Monivitamiini purkki lähikaupassa n 4-5 e. Sata tbl ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu
Ap
Vaihda paikkakuntaa hommia on ja halpoja asuntoja. Tuo on kallista asumista, kelle tahansa yksinäiselle henkilölle.
Porvari. Nillittävä kokoomusnuori! Minä olen syönyt 8 päivää vanhentuneita kaurahiutaleita joihin on lisätty vähän sadevettä.
SPÄMMI ILMIANNETTU