Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.

Vierailija
06.01.2025 |

7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..

Kuka auttaa?!

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPÄMMI ILMIANNETTU

Vierailija
62/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.

JANKUTTAJA-AP SAA MITÄ TILAA, TEKEE NÄITÄ ALOITUKSIA MELKEIN PÄIVITTÄIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikausia syönyt pääasiassa pastaa ja tomaattikastiketta, kun muuhun ei ole varaa kuin harvoina rahapäivinä, jolloin ostan varaston aina täyteen pastaa ja tomaattimurskaa. Silloin ostan myös jotain proteiinia ja kasviksia, jotka riittävät korkeintaan viikoksi. Kolme viikkoa mennään sitten pastalla ja tomaattikastikkeella.

Soijarouhetta lisäksi, on riittoisaa, säilyvää ja halpaa.

Ja pahaa.

Vierailija
64/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE UPPI PERSEESEES.

Vierailija
65/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!

Vuokra, veden tasaus, sähkö, noi oli yhteensä 1320€

Ap

Liian kallis vuokra, muuta pois pks.

Vierailija
66/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE UPPI PERSEESEES.

Vierailija
67/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille syömään. Asutaan Vantaalla.

Vierailija
68/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mainio esimerkki siitä miksi abortti on tarpeellinen. Sääli että ap:n tapauksessa on jo ihan liian myöhäistä.

Lobotomia toimii

Vierailija
69/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kallis sähkölasku makaronin syömisestä.

Vierailija
70/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko auttaa. Leipäjonosta saa peruselintarvikkeita. Olen kuullut myös EU:n ruoka-avusta. Ennen jaettiin ns. EU-ruokakasseja, nykyisin kuulemma saa lahjakortin ruokakauppaan.

Pari töissä käyvää tuttua on saaneet joskus EU:lta ruokapaketin. En ole itse ottanut, kun rahat riittää muutenkin elämiseen, mutta hyvä tietää, että tuollainen systeemi on olemassa.

Kannattaa muuten tutkia erilaisia nettipalveluita, joista saa tilattua pilkkahintaan hävikkiin menevää ruokaa (esim. Fiksuruoka.fi). Itse olen joskus ostanut esim. kaurahiutaleita parilla sentillä, tai pakkauksen vessapaperia tyyliin 0,1 euroa. Pitkään säilyviä säilykeruokia voi hamstrata mielettömiä määriä, eikä tarvitse tyytyä vain makarooniin.

Vierailija
71/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!

Ap

Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu

Ap

Vierailija
72/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko auttaa. Leipäjonosta saa peruselintarvikkeita. Olen kuullut myös EU:n ruoka-avusta. Ennen jaettiin ns. EU-ruokakasseja, nykyisin kuulemma saa lahjakortin ruokakauppaan.

Pari töissä käyvää tuttua on saaneet joskus EU:lta ruokapaketin. En ole itse ottanut, kun rahat riittää muutenkin elämiseen, mutta hyvä tietää, että tuollainen systeemi on olemassa.

Kannattaa muuten tutkia erilaisia nettipalveluita, joista saa tilattua pilkkahintaan hävikkiin menevää ruokaa (esim. Fiksuruoka.fi). Itse olen joskus ostanut esim. kaurahiutaleita parilla sentillä, tai pakkauksen vessapaperia tyyliin 0,1 euroa. Pitkään säilyviä säilykeruokia voi hamstrata mielettömiä määriä, eikä tarvitse tyytyä vain makarooniin.

Laitoin diakonille jo melkein 4 viikkoa sitten viestin ja sähköpostin mutta ei ole kuulunut mitään

Ap

Vierailija
73/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähästä valitat. Voi lapsi raukkaa.

Vierailija
74/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin diakonille jo melkein 4 viikkoa sitten viestin ja sähköpostin mutta ei ole kuulunut mitään

Ap

Kannattaa kysellä perään ja kertoa uudelleen tilanteesta. Soita, jos ei ala muuten kuulua.

Vierailija
75/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olen puolellasi. Vaikka muut kommentoisivat mitä ikävää.

Vierailija
76/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikausia syönyt pääasiassa pastaa ja tomaattikastiketta, kun muuhun ei ole varaa kuin harvoina rahapäivinä, jolloin ostan varaston aina täyteen pastaa ja tomaattimurskaa. Silloin ostan myös jotain proteiinia ja kasviksia, jotka riittävät korkeintaan viikoksi. Kolme viikkoa mennään sitten pastalla ja tomaattikastikkeella.

Osta herneitä ja tee hernekeittoa. Ja kauraryynejä/mannaryynejä ja tee niistä puuroa.

Vierailija
77/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakkaa nyt ensin vaikka tuhlaamasta vettä! Ai niin mutku pitää valuttaa ensin minsa pari että voi juoda lasillisen

Vierailija
78/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiini purkki lähikaupassa n 4-5 e. Sata tbl ainakin.

Vierailija
79/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro miten muutan? Olen hakenut yli 300 halvempaan asuntoon mutta ei ole mistään asunnoista kuulunut mitään tai edes näyttöön kutsuttu

Ap

Vaihda paikkakuntaa hommia on ja halpoja asuntoja. Tuo on kallista asumista, kelle tahansa yksinäiselle henkilölle.

Vierailija
80/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari. Nillittävä kokoomusnuori! Minä olen syönyt 8 päivää vanhentuneita kaurahiutaleita joihin on lisätty vähän sadevettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä