Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.

Vierailija
06.01.2025 |

7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..

Kuka auttaa?!

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! Nyt sulla on makaronia jota olet syönyt 4 päivää. Eilen kun jankutit sanoit että olet ollut päiviä syömättä.

Vierailija
42/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paskaa idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mainio esimerkki siitä miksi abortti on tarpeellinen. Sääli että ap:n tapauksessa on jo ihan liian myöhäistä.

Vierailija
44/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havunneulasista saa vitamiineja, niitä makaronin sekaan.

Vierailija
45/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ihmis saasta on parasta vaan uunittaa.

Vierailija
46/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli valivali

Vierailija
47/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalahoitoon? Suomessa? Orpon hallituksen aikana? Onko epärealistisempaa kuultu?

Vierailija
48/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ihmis saasta on parasta vaan uunittaa.

Olisitko ystävällinen ja sanoisit tuon kasvoillasi jossain. Kiitos.

Vierailija
49/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap saat näistä jatkuvista trollailuistas? 

Vierailija
50/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö koirasi se maistuu hyvällle. Kissa on myös hyvää grillattuna. Hätätilassa leikkaa säärestä pala ja tee herkullista pohjekeittoa. Ohje löytyy Veikko Huovisen kirjasta Rasvamaksa (ks. https://www.hs.fi/suomi/art-2000002516261.html).

Vierailija
51/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havunneulasista saa vitamiineja, niitä makaronin sekaan.

Näin on. Eipä Suomessa joudu ainakaan neulastenpuutteessa eikä siis vitamiininpuutteess olemaan.

Vierailija
52/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli paska pitäisi ampua niin saisi ansionsa mukaan. Vtu lois paska jäte.

Vierailija
53/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinulla on toimivat kädet ja jalat, sekä näkö-ja kuuloaisti kohtalaiset, niin suosittelen töihin hakeutumista. Eikä selitykseksi käy, etteikö ole mitään työtä tarjolla. Itse olen tehnyt aina töitä kuin töitä mitä on ollut tarjolla, parempi kuitenkin kuin kitkutella työttömyysturvalla. Erittäin vaikeasta migreenistä huolimatta. Olen siinä ohessa synnyttänyt lapset, hoitanut heidät aikuisiksi, matkustellut, ollut välillä työtönkin, joten kyllä minussa nöyryyttä riittää ja myötätuntoa mutta kyllä ihminen voi itse tehdä elämästään tarpeeksi siedettävää, jopa nautinnollista. Tulee mieleen linnunpoikanen joka odottaa suuhun tippuvia matoja emonsa suusta. Tsemppiä elämääsi, voit itse muuttaa sen.

Vierailija
54/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita että istut pimeässä asunnossa koska lamput on palaneet eikä ole rahaa ostaa uusia.

Vierailija
55/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muutu, vaikka sairaalaan hakeudut. Tai no, makarooni tulee vellinä ja ilman ketsuppia.

Vierailija
56/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 

Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..

Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..

Kuulostaako terveelliseltä

Vierailija
57/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.

Vierailija
58/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve 

Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..

Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..

Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä. 

Vierailija
59/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve 

Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä. 

Lasku tulee kyllä perässä mutta sen maksaja on valtio.

Vierailija
60/130 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin