Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.
7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..
Kuka auttaa?!
Kommentit (130)
Ap on mainio esimerkki siitä miksi abortti on tarpeellinen. Sääli että ap:n tapauksessa on jo ihan liian myöhäistä.
Havunneulasista saa vitamiineja, niitä makaronin sekaan.
Köyhä ihmis saasta on parasta vaan uunittaa.
Sairaalahoitoon? Suomessa? Orpon hallituksen aikana? Onko epärealistisempaa kuultu?
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ihmis saasta on parasta vaan uunittaa.
Olisitko ystävällinen ja sanoisit tuon kasvoillasi jossain. Kiitos.
Mitä sä ap saat näistä jatkuvista trollailuistas?
Syö koirasi se maistuu hyvällle. Kissa on myös hyvää grillattuna. Hätätilassa leikkaa säärestä pala ja tee herkullista pohjekeittoa. Ohje löytyy Veikko Huovisen kirjasta Rasvamaksa (ks. https://www.hs.fi/suomi/art-2000002516261.html).
Vierailija kirjoitti:
Havunneulasista saa vitamiineja, niitä makaronin sekaan.
Näin on. Eipä Suomessa joudu ainakaan neulastenpuutteessa eikä siis vitamiininpuutteess olemaan.
Trolli paska pitäisi ampua niin saisi ansionsa mukaan. Vtu lois paska jäte.
Mikäli sinulla on toimivat kädet ja jalat, sekä näkö-ja kuuloaisti kohtalaiset, niin suosittelen töihin hakeutumista. Eikä selitykseksi käy, etteikö ole mitään työtä tarjolla. Itse olen tehnyt aina töitä kuin töitä mitä on ollut tarjolla, parempi kuitenkin kuin kitkutella työttömyysturvalla. Erittäin vaikeasta migreenistä huolimatta. Olen siinä ohessa synnyttänyt lapset, hoitanut heidät aikuisiksi, matkustellut, ollut välillä työtönkin, joten kyllä minussa nöyryyttä riittää ja myötätuntoa mutta kyllä ihminen voi itse tehdä elämästään tarpeeksi siedettävää, jopa nautinnollista. Tulee mieleen linnunpoikanen joka odottaa suuhun tippuvia matoja emonsa suusta. Tsemppiä elämääsi, voit itse muuttaa sen.
Unohdit mainita että istut pimeässä asunnossa koska lamput on palaneet eikä ole rahaa ostaa uusia.
Mikään ei muutu, vaikka sairaalaan hakeudut. Tai no, makarooni tulee vellinä ja ilman ketsuppia.
Terve
Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..
Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..
Kuulostaako terveelliseltä
Te jotka uhkailette ihmisiä niin olisi todella asiallista jos tekisitte sen omalla nimellänne. On aika raukkamaista uhkailla nimettömänä. Toki jotkut teistä ovat tehneet sitä somessa omalla nimellään ja siitä olen tyytyväinen mutta te jotka piileskelette anona niin teitä pidän aika pelkureina.
Vierailija kirjoitti:
Terve
Samanlaista ruokaa saa myös siellä sairaalassa eikä ne mitään vitamiineja anna..
Makaroni velliä,paahtoleipää makkara sivulla, nakkikeitto,riisipuuroa ja iltapalan jogurtti..
Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve
Ei kai sairaalassa tarjota ruokia mitkä maistuu joltain? Suolattomuus sekä sokerittomuus on tärkeää hoitolaitoksissa, se on se ruuan terveellisyyden A ja O. Lasku tulee kuitenkin perässä.
Lasku tulee kyllä perässä mutta sen maksaja on valtio.
OHO! Nyt sulla on makaronia jota olet syönyt 4 päivää. Eilen kun jankutit sanoit että olet ollut päiviä syömättä.